Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

הנס של רוית ויצמן מאור עקיבא: הצליחה להרות וללדת בגיל 50

הנס של רוית ויצמן מאור עקיבא: הצליחה להרות וללדת בגיל 50

ויצמן, בת 50, רווקה, ניסתה כל השנים להפוך לאמא - אך ללא הצלחה * היא השתתפה לפני כשנה באירוע לציון ל"ג בעומר בביתו של יואב שיינר שבירך אותה ושמר איתה על קשר * הברכות סייעו וויצמן בישרה לו את שתי הבשורות המרגשות מכולן: "אני בהיריון" ו"ילדתי"

רוית ויצמן, מורה בחינוך המיוחד, תושבת אור עקיבא, ניסתה במשך שנים להביא ילדים לעולם – אך לא הצליחה. היא לא ויתרה והגיעה גם אל יואב שיינר. הסיפור פורסם לראשונה באתר “פוסטה”. שיינר, מוחק חובות סדרתי, מסייע לבני זוג מול בנקים ותאגידים, למחוק חובות כבדים ומשמעותיים. בשנות פעילותו הוא טיפח לעצמו תחביב נוסף – לשמש סנדק בבריתות, וזאת הוא עושה כמחווה לאותם אנשים להם סייע ותמך.

ובחזרה לויצמן. היא בת 50, רווקה, וכנגד כל הסיכויים היא הצליחה בגילה להיכנס להיריון וללדת בת, במהלך חודש פברואר האחרון. למסיבת ההודייה, איך לא, הגיע כמובן שיינר בעצמו שהוזמן על ידי ויצמן כאות תודה ועל הנס שקרה לה, לדבריה, לאחר ששיינר בירך אותה בהילולה לציון ל”ג בעומר. 

// צילום מסך: מתוך האתר “פוסטה”

שיינר מסתבר עורך מדי שנה הילולה במערת אליהו הנביא בחיפה הילולה לכבוד החג המעלה על נס את רבי שמעון בר יוחאי. בשנתיים האחרונות, בעקבות נגיף הקורונה, המערה היתה סגורה למבקרים, אך שיינר ערך אירוע חלופי בביתו שבפתח תקווה אליו הגיע רוית יחד עם חברותיה שהוזמנו על ידי שיינר. 

שיינר, שנודע לו כי לרוית אין ילדים, העניק לה ברכה אישית והקשר בין השניים נמשך. הוא מספר כי היה מברך את רוית בבריתות בהן שימש כסנדק. 

“לפני תשעה חודשים התקשרה רוית יום אחד, קורנת זורחת וצוהלת ובישרה לי שהיא בהיריון”, סיפר שיינר ל”פוסטה”, “היא ממש השתגעה ואני הרגשתי צמרמורות בכל חלקי הגוף”. 

שיינר שמר איתה על קשר לאורך תקופת ההיריון, תמך בה רגשית, התעניין בהתקדמות ההיריון – עד שקיבל את הבשורה המשמחת על הלידה. את מסיבת ההודיה הוא לקח על עצמו והיא נערכה במסעדת “סמי בכיכר” בחדרה.  

רוית נשאה דברים מרגשים במיוחד במהלך הערב. “אני מאוד מתרגשת ונרגשת… בכל התהליך שעברתי כאשר הזמנו אורחים לאירוע הזה אמרתי זה תהליך שקורה פעם ב-50 שנה… נדרשתי להרבה תמיכה נפשית ופיזית, ואני מודה למשפחתי… אבל יש מישהו מיוחד שבכל התהליך ביננו היה נס גלוי מה שקרה איתו, הגעתי אליו להילולה מצומצמת לרבי משעון בזמן הקורונה, ואמרתי לו שאני רוצה להיכנס להריון, ועושה טיפולים בכל דרך אפשרית, הוא לקח את זה כפרויקט בכל מסעותיו ברחבי הארץ בזעקה גדולה, וכאשר התקבל הנס מיד סיפרתי לו. הכותרת היא נסיה, ומכאן השם של הילדה… שיינר הוא איש רב חסד, צנוע מאוד ואיש מיוחד מאוד בשבילי, אנחנו כמו נפשות תאומות”.

לידיעה המלאה שפורסמה באתר “פוסטה” – הקליקו כאן. 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן