Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

תושב אור עקיבא חשוד שפרץ לבית כנסת בעיר וגנב מתוך קופת הצדקה כסף מזומן

תושב אור עקיבא חשוד שפרץ לבית כנסת בעיר וגנב מתוך קופת הצדקה כסף מזומן

במשטרה טוענים כי בחקירתו אמר כי אין לו קשר למעשה, אך מאוחר יותר שינה גרסה • השוטרים הציגו לבית המשפט סרטון של המעשה • עורך דינו: הבקשה לכמעט שבוע מעצר זה מוגזם

תושב אור עקיבא חשוד שפרץ לבית כנסת בעיר וגנב ממנו כסף מזומן.
המשטרה פתחה בחקירה ב-4.11.22 עם קבלת דיווח בדבר התפרצות לבית כנסת באור עקיבא וגניבת כסף מזומן שהיה בתוכו, ככל הנראה מקופת המקום.

בתום ביצוע פעולות חקירה ראשוניות שוטרי תחנת חדרה עצרו תושב אור עקיבא  בן 49 בחשד לביצוע המעשה.
מהחקירה עולה כי החשוד פרץ למקום דרך חלון בית הכנסת, ולו עבר פלילי עשיר בתחום הגניבה וההתפרצות. לחובתו של החשוד ישנו גם מאסר על תנאי בר הפעלה וכי יש ראיות הקושרות אותו לפריצה לבית הכנסת. נציג המשטרה הציג לבית המשפט ראיות בטלפון סלולרי.

על פי המשטרה, ההתפרצות בוצעה בשעות הערב של ה-4 לחודש. ב-6.11 התגלתה זהותו של החשוד וכעבור יומיים הוצא צו מעצר. במשטרה סירבו לחשוף כמה כסף נגנב מקופת בית הכנסת. החשוד נחקר, טען תחילה כי הוא לא קשור לפריצה אך לאחר מכן שינה את גירסתו ולא נתן תשובה ברורה.

גנב מבית כנסת | צילום ארכיון להמחשה בלבד | מצלמות אבטחה

בידי המשטרה מצויים סרטונים ותמונות המתעדות את הפריצה והיא חקרה גם עדים בפרשה. עוד נודע כי חיפוש נערך בביתו של החשוד ונתפסו במקום פריטים חשודים כולל פרטי לבוש.

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של החשוד ב-6 ימים. “החשוד טוען שהציגו לו תמונות, הוא לא זיהה את עצמו כמי שפרץ לאותו בית כנסת”, אמר עורך דינו בבית המשפט. “היה מקום להטיח בפניו את מלוא הראיות, לרבות, ככל שבוצעה גניבה, מה בדיוק הוא גנב.

“מתבקשים שישה ימים, כאשר מכל פעולות חקירה יש רק פעולה אחת של גביית עדות. כל יתר הפעולות סביר להניח שאין לחשוד דרך לשבשן. בנסיבות אלה, אני סבור…שניתן להורות על שחרורו והיחידה תוכל להמשיך בכל פעולות החקירה. לחילופין, לצמצם באופן ניכר את הימים, שכן לטעמי מדובר בתקופה ארוכה שמתבקשת על ידי היחידה החוקרת”.

שופט בית המשפט בחדרה, אהוד קפלן, החליט איפוא לקצר את ימי המעצר שביקשה המשטרה והעמיד אותם על הארכת מעצר ל-3 ימים בלבד. “עיון בתיק החקירה מגלה שקיים חשד סביר ובעוצמה גבוהה מאוד שהחשוד עבר את העבירה המיוחסת לו. קיימת עילת מעצר של מסוכנות הנובעת מעברו המכביד. קיימת גם עילת מעצר של חשש של שיבוש הליכי החקירה. יש צורך לחקור אדם שהחשוד מכיר, הוא יוכל לתאם איתו גרסאות, אם ישוחרר”, ציין השופט.

פוענחו הפריצה והגניבה לבית כנסת של הקהילה ההודית באור עקיבא

שוחרר ממעצר צעיר מפרדס חנה-כרכור החשוד שגנב קופת צדקה מבית כנסת

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

“עלול לגרום לגירויים בעור ובעיניים”: אזהרת משרד הבריאות מהוודקה הזאת

המוצרים אינם עומדים בתקן הרלוונטי כאשר חלק מן המוצרים מכילים כמויות חריגות של מתנול וחלקם מכילים ריכוז של חומר פיגול מסוג בוטנול שלישוני, חומר שאסור לשימוש במוצרי אלכוהול ועלול לגרום לגירויים בעור ובעיניים.

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן