Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

דקר את אשתו 3 פעמים מול ילדיהם הקטנים: כתב אישום נגד תושב אור עקיבא

על פי האישום, הגיע הנאשם למטבח, נצמד לאשתו והשניים החלו לקלל אחד את השני. הוא לקח סכין שהייתה במקום ודקר אותה בירך שמאל שלוש פעמים * האישה ניסתה להגיע לטלפון ללא הצלחה ונמלטה אל השכנים

דקר את אשתו מספר פעמים בעקבות ויכוח ביניהם: חטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה בשבוע החולף (26.4) כתב אישום נגד תושב אור עקיבא.
המשטרה פתחה בחקירה בתאריך 20.4 עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר אירוע דקירה ב בדירה בעיר. האירוע על פי כתב האישום התרחש בשעה 9:30 בבוקר, לאחר שהנאשם אמיל ש’ (41), קם משנתו וחזה בילדיו מתחילים לריב ביניהם. הבן הבכור אמר להוריו כי לא הרביץ לאחיו ובתגובה נצמד ש’ אליו. האישה (35) אמרה לנאשם שלא יתקרב לילד וש’ החל לקלל אותה.

בשלב זה, על פי המתואר בכתב האישום, נצמד הנאשם של האישה וכשהיא אמרה לו לזוז, הוא אמר לה שהוא “לא נוגע בה”. לאחר שנצמד אליה פעם נוספת היא דחפה אותו מעליה, אז המשיך לקלל אותה והיא החזירה לו קללות.

לאחר כמה דקות, הכינה האישה אוכל לילדיה כששמעה ברקע את הבעל אומר לילדם: “אתה ילד זבל, חרא”. בתגובה ציינה האישה לש’ כי הוא כזה בעצמו והילד אמר לאביו גם כי הוא כזה. תוך כדי ההתרחשות החלו שוב צעקות בין השניים.

בשלב זה, על פי האישום, הגיע הנאשם למטבח, נצמד לאשתו והשניים החלו לקלל אחד את השני. הוא לקח סכין שהייתה במקום ודקר אותה בירך שמאל שלוש פעמים – מול ילדיו הקטנים. האישה נפצעה באורח קל עד בינוני וניסתה להגיע אל הטלפון שלה על מנת להזעיק את המשטרה, אך ש’ לקח לה את הטלפון.

בהמשך היא הצליחה להימלט ומהדירה ולהזעיק את השכנים לעזרה. היא הובהלה ממקום האירוע לבית החולים “הלל יפה”, שם אובחן כי הדקירות חדרו לעומק 1 ס”מ בירך מה שלווה בדם, רגישות ונפיחות. בבית החולים היא טופלה.

הסיפור לא הסתיים כאן, ואם לא מספיקות הדקירות, כתב האישום מציין כי שבוע לאחר מכן חנק הגבר את האישה לאחר עוד ויכוח ביניהם וכתוצאה מכך נגרמה לה חבלה ואדמומיות בצוואר.

שוטרי תחנת חדרה שהוזעקו למקום עצרו את החשוד לחקירה ומעצרו הוארך מעת לעת בבימ”ש השלום בחדרה, כאמור במהלך השבוע הוגש כתב אישום חמור נגד החשוד על ידי חטיבת התביעות ובקשה למעצר עד תום הליכים. כתב האישום מייחס לאמיל ש’ פציעה כשעבריין מזויין ותקיפה הגורמת חבלה של ממש לבן זוג. בין עדי התביעה מצויים משפחתו של ש’ (חלקם מתגוררים בשכונת שז”ר), שכנים של בני הזוג, אנשי משטרה, שיטור עירוני, צוותי זיהוי פלילי ועוד.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן