Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

רייזר התהפך בשטח פתוח ליד חדרה, שני צעירים הובהלו לבית החולים

רייזר (רכב שטח) התהפך במוצאי השבת בפאתי חדרה.

בשעה 19:29 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב שרון על רייזר שהתהפך בשטח פתוח סמוך לחדרה. חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי”ח הלל יפה, 2 פצועים כבני 26 ו-20 במצב בינוני, עם חבלת ראש.

קראו גם >>

20 מקרים חמורים: כתב אישום נגד גננת וסייעות בחדרה על התעללות בפעוטות
הפרקליטות הגישה (28.5) כתב אישום חמור נגד גננת ושתי סייעות מגן ילדים “גן חגית” בחדרה, בגין תקיפה והתעללות בפעוטות שהיו תחת השגחתן. הגננת חגית בוכרע בת 46 מחדרה, שימשה כבעלת הגן ומנהלת הגן בעיר, בזמן שהסייעות אור גורש, בת 21  ו-ולריסה טמנוב, בת 54, שימשו כמטפלות בגן.

על פי הנטען בכתב האישום, בין החודשים ספטמבר 2022 ליוני 2023, בתקופת שנת הלימודים תשפ”ג, התרחשו מספר אירועים חמורים של תקיפה והתעללות בפעוטות בגילאים שונים (בין מספר חודשים ל-3 שנים).

כתב האישום מתאר 20 מקרים מזעזעים בהם הנאשמות נהגו באלימות פיזית כלפי הפעוטות ב”תינוקייה” וכן ב”קבוצת בוגרים”. על פי האישום, היו סך הכל במתחם הפעוטון 34 ילדים. על פרטי הקטינים קורבנות העבירות – הוטל איסור פרסום.
| הפרטים המלאים

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
1 .
Inline Feedbacks
View all comments
יורי
יורי
05/06/2024 15:27

מאחל להם בריאות והלוואי שהכלי יצא מכלל שימוש פחות מהחרה הזה על הכביש

דילוג לתוכן