Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

“האם שמעתם על העיר אור ים?” 📹

“האם שמעתם על העיר הזאת?”, שאל גיא זוהר בתכניתו “מהצד השני” ב”כאן 11″ בשבוע שעבר, ולאחר מכן הוצג סרטון שכונת “אור ים” באור עקיבא ובו אומר הקריין: “הצטרפו להצלחה שסחפה את המדינה. אור ים, עיר קטנה מושלמת למשפחות”. 

גיא זוהר ממשיך ושואל: “אור ים, יש עיר כזאת? איך לא שמענו עליה? איפה נמצאת העיר זאת”. בהמשך הוקרן שוב סרטון הפרסומת של השכונה החדשה, ובה נאמר: “ממש במרכז הארץ, בין אור עקיבא לקיסריה. רק 20 דקות מחיפה ו-40 דקות מתל אביב”. 

גיא זוהר ממשיך: “נכנסנו לאתר וגילינו. למעלה בקטן, סמל של עיר שכן קיימת. אור עקיבא. כן, אור ים היא עיר בתוך עיר. כמובן שיש לזה שם, שכונה. וזה בדיוק מה שעושים בפרסומת הזאת. נכון, עיר קטנה ליד קיסריה זה אולי יותר אטרקטיבי, לפחות נשמע, משכונה באור עקיבא, אבל גם פינת ליטוף של חדי קרן אולי יותר אטרקטיבית מאור עקיבא. כן, ככה חושבים פרסומאים. 

על תופעת השימוש של פרסומאים בקיסריה ובהקטנת שמה של אור עקיבא, כתבנו בעבר. מדובר בשיטה שיווקית מכירתית שמטרתה למכור. 

הדמיית אור ים באור עקיבא

הקטע מהתכנית פורסם גם בפייסבוק וגרר אחריו תגובות, בין היתר גם על אור עקיבא. אחד הגולשים כתב: “לא שיש בעיה עם רמלה או אור עקיבא…”. אחר כתב: “כל פינת ליטוף היא יותר אטרקטיבית מאור עקיבא, לא?”. 

צפו בקטע מהתכנית “מהצד השני” עם גיא זהר >>

 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

החל מאוגוסט: שינוי משמעותי בקרב רוכבי קורקינטים ואופניים חשמליים בישראל

יו”ר ועדת הכלכלה דוד ביטן קורא להחרים אופניים וקורקינטים חשמליים שלא יעמדו בתקנות להתקנת לוחית זיהוי. ביטן אמר את הדברים בדיון מעקב שכינס, לקראת הכניסה לתוקף של חובת התקנת לוחית הזיהוי ב-1 באוגוסט; משרד התחבורה: בחודש הבא נגיש לאישור הוועדה את תקנות הקנסות

קרא עוד »

סיכום מתקפת הלילה האיראנית: ישראל יירטה מאות כטב”מים וטילים, חלק מהירוטים נצפו באזור חדרה

לוחמי ההגנה האווירית יירטו בהצלחה באמצעות מערכת “חץ” ויחד עם המדינות השותפות האסטרטגיות את מרבית השיגורים טרם חצו לשטח הארץ | זוהו פגיעות בודדות, ביניהן בבסיס צבאי בדרום הארץ עם נזק קל לתשתית

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן