Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

אור עקיבא: מהפך פוליטי באופק?

אור עקיבא: מהפך פוליטי באופק?

בעידן שנשלט על ידי רטוריקה פוליטית ואג'נדות מפלגתיות, הדרך של משה ביטון מראה על חשיבה חדשה בכל הקשור ליחסים שבין העירייה, נציגי ועובדי הציבור, לתושבים - אלה שבשמם ועבורם העירייה אמורה לעבוד

בעוד אור עקיבא מתכוננת לבחירות המוניציפליות, גל חדש של התלהבות שוטף את העיר, מונע על ידי 4,000 מצביעים חדשים להוטים להשמיע את קולם ולהשפיע על עתיד העיר בדרך הדמוקרטית הבסיסית ביותר – יום הבוחר.

השנה ישנם חמישה מועמדים לראשות העיר והתחרות גדולה.

עם גירעון של 60 מליון ש”ח וחשב מלווה במשך 20, לבחירות האלה יש משמעות עצומה והליכה בצעדי ענק לחדלות פירעון, בעיר ללא סקרים מקצועיים, והמון שמועות, שלטים שהשתלטו על המרחב הציבורי והתנהלות לא ראויה מצד חלק מהמועמדים, חשוב לבדוק איזה ניסיון מביא כל מועמד.

משה ביטון

בין המתמודדים בולט מתמודד אחד – משה ביטון – איש מקצוע מומחה בתחום הניהול העירוני עם ניסיון של למעלה מ30 שנה.

ביטון תושב אור עקיבא מאז שנות ה-80, מביא יתרון ייחודי עם ניסיון מקצועי נרחב בניהול ערים.
בזמן ששאר המועמדים בילו את שלושת העשורים האחרונים בתפקידים שונים בעיריית אור עקיבא, ביטון צבר ניסיון כסמנכ״ל של עיריות גדולות, מפותחות ומתקדמות, כמו: הרצליה, חדרה ויקנעם, וניהל תקציבים גדולים באגפים אותם ניהול, וזאת לאחר שב-2011 סיים בהצלחה את תפקידו כמנהל אגף שפ”ע בעיריית אור עקיבא והצליח להתקדם לתפקיד נחשק בעיריית הרצליה.
בכל השנים, המשיך להיות נוכח ופעיל באור עקיבא ובמקביל צבר רקע אקדמי במינהל עירוני והכשרה המתמחה בממשל עירוני.

בנוסף לקורות החיים המרשימים של ביטון, בולטת המסירות הבלתי מעורערת שלו לשקיפות ומעורבות קהילתית. בניגוד ליריביו – הקשורים למבני כוח מסורתיים, ולאינטרסים ישנים – הסיעה העצמאית של ביטון נותנת עדיפות לצרכי התושבים מעל לכל דבר אחר.

הדגש שלו על טיפוח דיאלוג אמיתי ומטרות אופרטיביות לשיפור השקיפות מהדהד עמוקות בקרב הבוחרים שהתאכזבו מהמתמודדים האחרים שחוזרים לעוד ועוד סבב בחירות, אבל אחרי כל השנים שכבר נכחו במועצה, לא השכילו לקדם את הדבר הבסיסי שכל עיר זקוקה לו – שקיפות מלאה אל מול התושבים, ומתן הזכות לתושב להיות מעורב באמת בתהליכי קבלת ההחלטות, ביכולת של תושבים לדבר עם נבחרי הציבור שלהם, ובמתן גישה לנתונים, פרוטוקולים, ישיבות והחלטות המתקבלות בעירייה.

יתרה מכך, מועמדותו של ביטון מגלמת הכלה וגיוון, עם שורה מגוונת של מועמדים ומועמדות המשתרעת על פני שכונות שונות, גילאים ורקעים. רשימת הריצ’רץ׳ החדשנית 5050, המשלבת בין המועמדים למועמדות בצורה שוויונית, מדגישה את מחויבותו לשוויון מגדרי וייצוג כולל.

בעידן שנשלט על ידי רטוריקה פוליטית ואג’נדות מפלגתיות, הדרך של ביטון מראה על חשיבה חדשה בכל הקשור ליחסים שבין העירייה, נציגי ועובדי הציבור, לתושבים – אלה שבשמם ועבורם העירייה אמורה לעבוד. חופשי מהשפעת אינטרסים חיצוניים, תמיכה חיצונית של אנשי עסקים מקומיים או מימון והשתייכות מפלגתית, הוא דוגל בגישה מעשית המתמקדת בפתרונות התואמים את צרכי התושבים ולא בדרך הישנה שמוכרת לכל תושבי אור עקיבא כבר עשרות שנים.

ככל שהבחירות המוניציפליות מתקרבות, משה ביטון מתגלה ככוח מהפכני, העומד להגדיר מחדש את מסלולה של אור עקיבא. עם שילוב של ניסיון, יושרה וחזון צופה פני עתיד, הוא מייצג דרך של שינוי עמוק ורוחבי בכל תחום בעיר.

בשביל להוציא לפועל את כל אלה וכדי לחולל שינוי אמיתי
הצביעו בשני פתקים
בפתק הצהוב – משה ביטון
בפתק הלבן – בם
הגיע הזמן להדליק את האור!

קראו גם >> 

ביטחון, חדשנות ואמון: זו המתמודדת בבחירות שתשנה את עתידה של אור עקיבא

עיר שקופה, עיר מעורבת: משה ביטון מחזיר את השליטה לתושבים באור עקיבא

 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן