Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

אסיר משוחרר הואשם בהתפרצויות למסעדה, שווארמייה וחנות בגדים בפרדס חנה

כתב אישום הוגש נגד תושב פרדס חנה, בן 48, בגין התפרצות לשלושה בתי עסק בשטח המושבה.
הנאשם, רוי ז’, הועמד לדין בבית משפט השלום בחדרה בשלושה סעיפי אישום בגין עבירות של פריצה והיזק לרכוש במזיד.

על פי האישום הראשון, ב-1.11.23, לפנות ערב, התפרץ הנאשם אל עסק לממכר שווארמה באופן שהרים בכוח את התריס החשמלי ונכנס דרכו לתוך העסק והכל בכוונה לבצע גניבה. הנאשם ניתק את הקופה הרושמת מכבל החשמל ועקר את מגרת הקופה שהכילה סך של 1,000 שקלים וכן ארבע קופות צדקה שהיו מונחות על הדלפק ושהכילו כסף בשווי מדויק שאינו ידוע. לאחר מכן יצא הנאשם מהעסק כשהרכוש באמתחתו. כתוצאה מכך, נגרם נזק למנגנון החשמל של התריס וכן נזק לקופה הרושמת בשווי 400 שקלים.

באישום השני נטען כי ב-8.11.23, באישון לילה, התפרץ הנאשם אל מסעדה, באופן ששבר זכוכית בדלת האחורית ונכנס דרך הפתח שנוצר לתוך העסק. בהיותו בעסק פתח את מגירת הקופה הרושמת ונטל מתוכה סך שבין 600 ל-800 שקלים, וכן קופת צדקה שהכילה סכום כסף נוסף. לאחר מכן יצא הנאשם את העסק כשהרכוש באמתחתו. כתוצאה מכך, נגרם לדלק הזכוכיות נזק בשווי של כ-400 שקלים.

על פי האישום השלישי, ב-13.11.23, פרץ הנאשם לחנות בגדים, בכך שפירק זכוכית של חלון ונכנס דרכו אל תוך העסק. בהיותו בעסק,  עקר כספת שהייתה מונחת  מתחת לקופה הרושמת ושהכילה סך של 2,085 שקלים, נטל סך של 250 שקלים ממגירת הקופה הרושמת אותה פתח באמצעות כפתור לחיץ המצוי מתחת לקופה, וכן שתי קופות צדקה שהיו מונחות  על הדלפק שהכילו בשווי מדויק שאינו ידוע. לאחר מכן יצא  מהעסק כשהרכוש ברשותו.

התשתית הראייתית נגד הנאשם מתבססת על הודאתו במיוחס לו, עדויות בעלי העסקים, צילומי מצלמות אבטחה וראיות נוספות.

לצד כתב האישום, הוגשה בקשה למעצרו עד תום ההליכים. מהבקשה עולה כי בעברו עבירות רכוש וביצע את העבירות על רקע שימוש והתמכרות לסמים. בגין הסתבכויותיו ריצה מאסרים, כשממאסרו האחרון רק השתחרר ב-18.9.

דילוג לתוכן