Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

תחפושת נדירה שהוכנה ע”י מתנדבי חדרה עבור ילד חולה נשכחה ברכבת – עובדי הרכבת נכנסו לפעולה

תחפושת נדירה שהוכנה ע”י מתנדבי חדרה עבור ילד חולה נשכחה ברכבת – עובדי הרכבת נכנסו לפעולה

על פי תנועת התחפושות: תחפושת נדירה שהוכנה על ידי מתנדבת בארגון “מתנדבי חדרה” עבור ילדה שאחיה חולה במחלה קשה נשכחה ברכבת, עובדי הרכבת איתרו אותה והצילו את חג הפורים של הילדה

צוותי רכבת ישראל מורגלים בהשבת אבידות יקרות ערך לבעליהן לאחר שנשכחו ברכבת, אך את האבידה המיוחדת והנדירה לפורים שסייעו להשיב לפני מספר ימים לא ישכחו ברכבת ישראל זמן רב. לפני מספר ימים קיבל אבי אלמליח, סמנכ”ל הפעלה ברכבת ישראל, אשר אחראי על פיקוד הרכבות המנהל את תנועת הרכבות, ובעצמו תושב העיר חדרה, שיחה ממתנדבת בארגון “מתנדבי חדרה”, אשר מתנדביו עובדים עם ילדים חולים ומשפחותיהם.

המתנדבת העצובה סיפרה לאלמליח כי על רכבת שעצרה בחדרה והמשיכה לכיוון צפון נשכחה תחפושת מיוחדת ונדירה, אותה הכינה בעמל רב בחודש האחרון עבור ילדה עימה היא מתנדבת, אשר אחיה חולה במחלה סופנית ולכן משפחתה מלווה על ידי מערך המתנדבים של הארגון.

התחפושת שאבדה ונמצאה | דוברות הרכבת

אלמליח אשר הבין מיד את חשיבות האירוע, הודיע מיידית למנהל המשמרת בפיקוד הרכבות מוטי זוהר, אשר יחד עם העובדים בפיקוד ופקחי הרכבות באיזור החלו בסריקות יסודיות לאיתור האבידה החשובה.

לאחר כשעה מתוחה בה סרקו עובדי הרכבת מספר רכבות, נמצאה לבסוף התחפושת אשר הגיעה לתחנת כרמיאל, ובמבצע מורכב של עובדי הרכבת, הועברה התחפושת תחת השגחה קפדנית לחיפה, משם לקח אותה אישית מוטי זוהר לחדרה, על מנת שתיאסף על ידי המתנדבת ותימסר לילדה.

“מיד עם קבלת ההודעה על האבידה הבנתי כי מדובר באירוע מיוחד”, מספר זוהר, מנהל המשמרת בפיקוד הרכבות הארצי אשר ניהל את מבצע האיתור והשבת האבידה לבעליה, “התרגשתי מאוד לסייע לילדה החמודה ומשפחתה, אני מקווה כי החיוך שעלה על פניה בזכות התחפושת יישאר לנצח, ומאחל בריאות שלמה לה ולמשפחתה.”.

מוטי זוהר מנהל משמרת בפיקוד הרכבת שניהל את מבצע האיתור ואף השיב את התחפושת אישית למתנדבת הארגון. עם התחפושת המדוברת לאחר שנמסרה לחזקתו לאחר שנמצאה בכרמיאל | דוברות הרכבת

חזקי מנת מנכ”ל ארגון מתנדבי חדרה מסר: “חג הפורים הוא אחד מרגעי השיא השנתיים שלנו בעמותה, שכן אופי החג מאפשר לילדים הפוגה קלה ומשמחת מהקשיים עימם הם ומשפחותיהם מתמודדים כל השנה. לכן כשחשבנו שהתחפושת הנדירה שמאמץ רב הושקע בהכנתה נאבדה ברכבת, הרגשנו צער רב.
“לשמחתנו, פעולה מסורה של עובדי הרכבת שהבינו מיד את חשיבות התחפושת, ולא הסכימו להתייאש, איתרה את התחפושת, ודאגה שתישלח אישית חזרה לחדרה. אנו מאחלים חג שמח ובריאות לכל ילדי ישראל.”

ארגון מתנדבי חדרה הוא ארגון סיוע מקומי המספק מענה לכל צרכיהם של משפחות חולי סרטן בעיר, אלמנות ויתומים. כמו כן נותן הארגון מענה רחב לנכים,מאושפזים בבתי חולים, קשישים, ופונים נוספים הזקוקים לסיוע. בנוסף משמש הארגון כזרוע ביצועית לרוב ארגוני החסד והחירום הפעילים ברחבי הארץ.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

תלונות חריפות על רעשים ממועדון בפרדס חנה-כרכור: “הבאסים דופקים את כל הבית”

תושבי השכונות הסמוכות למתחם אורוות האומנים, מתארים מציאות בלתי נסבלת של רעשים חזקים מהמועדונים באזור | לטענתם, גם פניות לבעלי המתחם ולמועצה לא פתרו את הבעיה | רינה רונן, תושבת שכונת אלה: “אין לנו אוויר. אם לא תהיה ברירה נפנה לבית המשפט” | המועצה: “הנושא בטיפול”

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן