Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

חשד: צעיר מאור עקיבא נעצר בחשד שאנס אישה והפיץ צילומים אינטימיים שלה

חשד: צעיר מאור עקיבא נעצר בחשד שאנס אישה והפיץ צילומים אינטימיים שלה

הצעיר חשוד כי לפני מספר חודשים בעל את המתלוננת ללא הסכמתה, תקף אותה ואיים עליה. הוא נעדר עבר פלילי ומכחיש את המיוחס לו. ומה הוא ענה בחקירתו לגבי הפצת הסרטונים האינטימיים?

המשטרה חוקרת חשד לאונס אישה: לבית המשפט השלום בחדרה הובא שמעון ב’, צעיר בן 26 מאור עקיבא, בחשד לבעילת אישה ללא הסכמתה בעיר בשרון.
על פי המשטרה, הצעיר חשוד כי לפני מספר חודשים בעל את המתלוננת ללא הסכמתה, תקף אותה, איים עליה ובהמשך פרסם צילומים אינטימיים שלה שצולמו ללא הסכמה וידיעתה. הוא הובא להארכת מעצרו בבית המשפט. הטוען המשטרתי רס”מ רועי מסורי, אמר כי “מדובר בחשד למעשה אינוס והפצעת חומרים אינטימיים של המתלוננת ואיומים עליה. החשוד נחקר, הוא מכחיש בתוקף את הנושא של בעילה. לעניין הפצת הפרסומים הוא השיב שהוא אינו זוכר”.

המשטרה ביקשה 7 ימי הארכת מעצר לטובת המשך החקירה. סניגורו של החשוד, עו”ד שלומי חנניה, בירר מתי נעשתה העבירה אך לא קיבל תשובה ספציפית מאיש המשטרה. העבירות האחרות של הפצת החומרים והאיומים – נעשו על פי החשד בשבועות האחרונים. עוד נודע כי לב’ אין עבר פלילי.

חשד לאונס מצד תושב אור עקיבא | צילום מסך, כאן 11, לצילום אין קשר לידיעה

המשטרה טוענת כי ישנם בתיק 14 עדים כרגע. עורך הדין חנניה אמר בתום הדיון: “מתוארות כביכול עבירות מאוד חמורות. יחד עם זאת בית המשפט צריך לשים לנגד עיניו את העובדה שמדובר במספר חודשים, במשך מספר חודשים היה חופשי ויכל מן הסתם לסכן אותה אם זאת הטענה, הוא לא עשה את זה. אם תלונה הוגשה לפני 5 ימים על אף שהם טוענים שהם לא איתרו את החשוד, יכלה היחידה החוקרת לבצע פעולות חקירה והם לא עשו את זה. היום מגיעים ומבקשים 7 ימים ומבקשים לתקן את כל מה שלא עשו ב-5 הימים האחרונים. אני שוחחתי עם מרשי והוא מתאר מקרה שגם היא שלחה לו איזו תמונה ובפרץ הדברים נאמרו כל מיני דברים שלא הייתה שום כוונה. הוא לא יצר איתה קשר ולא התקרב אליה. החשוד בן 26 ללא עבר פלילי בכלל. עובד כפיים, מנהל במפעל מזון. המשפחה שלו פה…אם משטרת ישראל החליטה שלא לבצע פעולות ולעצור אותו אני לא חושב שיש מקום להשאיר אותו במעצר. הדרכתי את אחותו מה ניתן לעשות. מדובר במעצר ראשון. ישן כל הלילה על הרצפה”.

השופט אביהו גופמן קבע בסיום כי קיים חשד סביר לעבירות. “הראיות שהוצגו בפניי קושרות את החשוד לעבירה במידת סבירות ראויה, המצדיקה כי תינתן למשטרה אפשרות להמשך החקירה…התרשמתי כי מגובר בעבירות שבוצעו לכאורה כלפי אישה שהייתה בקשר הדוק עם החשוד פרק זמן ארוך וכי היו בינהם בהסכמה גם ביחסים האינטימיים, אך עדיין על פי חומר החקירה בתיק עולה לכאורה חשש לבעילה ללא הסכמה…”. בעקבות זאת, החליט השופט להאריך את מעצרו של ש”ב בשלושה ימים ועד ה-28.4.

עבירת בעילה שלא בהסכמה (אונס) מתייחסת לתקיפה מינית של נשים בלבד. אונס (קרוי גם אינוס), בהגדרתו הרחבה והמקובלת, הוא כפיית מעשים מיניים. מושג זה אינו תלוי במינם של הצדדים, אם כי כ-90% של עברייני מין הם זכרים ובהגדרות משפטיות מסוימות אונס מוגדר ככזה רק כשהוא כולל בעילה, בעוד עבירות מין חודרניות אחרות יכנסו לקטגוריה של מעשה סדום ש”דינו כדין אונס”. גבר הכופה על גבר מין אוראלי או אישה הכופה על גבר מעשה מיני כלשהו, צפויים להעמדה לדין בגין מעשה מגונה, עברה קלה מאונס או מעשה סדום.

עדכון 9.5.22

בית משפט השלום בחדרה האריך ב-4 ימים נוספים את מעצרו של שמעון ב’ בן ה-26 מאור עקיבא, בחשד שאנס לפני מספר חודשים את חברתו לשעבר, צעירה מהשרון. על פי המשטרה, הצעיר חשוד כי לפני מספר חודשים בעל את המתלוננת ללא הסכמתה, תקף אותה, איים עליה ובהמשך פרסם צילומים אינטימיים שלה שצולמו ללא הסכמה וידיעתה.

באתר ynet דווח כי “בעקבות החקירה נפרק הטלפון שלו, ושם התגלו תכנים פורנוגרפיים במהלך התכתבות עם קטינות וחשד שהוא ביצע בהן מעשים מגונים. בחקירתו מכחיש בן חמו את המיוחס לו”. הארכת מעצרו הראשונה התקיימה ב-25.4 ומעצרו הוארך מאז, כאמור גם אתמול – בימים נוספים, כאשר כתב אישום בפרשה צפוי בקרוב.

קראו גם >>

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

מהו הסכם ממון ולמי מומלץ לעשות?

בשנים האחרונות מפורסמת הסטטיסטיקה כי אחד מכל שלושה זוגות מתגרשים. המצב הזה לא אידאלי אבל מחייב היערכות משפטית | הסכם ממון יגן על שני בני הזוג ובתוך כך יצור ביניהם מנגנון משפטי מסודר, מושכל, ראוי, הוגן ומאוזן

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן