מועצת פרדס חנה כרכור תלחם בתופעת העמדת רכבים למכירה בצמתים במרכז הישוב

רכבים עומדים למכירה בצד הדרך בפרדס חנה. המועצה תנפיק דוחות. צילום: מגדלור ניוז

בשבועות האחרונים מקדמת ראש המועצה של פרדס חנה כרכור תכנית לטיפול בתופעת העמדת רכבים למכירה בצמתים המרכזיים בישוב. הוועדה לתיאום תנועה דנה ואישרה  הצבת תמרורי איסור העמדת רכב למכירה בצמתים ולאורך צירי התנועה במושבה.

 

היות ודרך הנדיב הינו ציר בינעירוני באחריות חברת נתיבי ישראל בע"מ (לשעבר מע"צ) , פנתה המועצה לחברת 'נתיבי ישראל' וקיבלה את אישורה להצבת התמרורים.

עומדים לנגד עינינו -בטיחות התושבים ושמירה על הסדר הציבורי. המדרכות כחלק מהשטחים הציבוריים של כולם, צריכות להיות נקיות ממפגעים, לא יתכן כי בעלי רכבים וסוחרי רכבים יעמידו רכבים ללא אישור

תופעת העמדת הרכבים בצמתים וחניות במרכז המושבה מוכרת זה שנים ומהווה מפגע וסכנה בטיחותית. רק בחודשים האחרונים נצפו עשרות מכוניות כאלה סביב כיכר אגד הישן, ליד המרכז המסחרי ובחנייה לכיוון בית ספר חקלאי.

במסגרת זו החלה המועצה להציב  המועצה, כ-40 תמרורי אי העמדת רכב למכירה בצמתים ובצירי התנועה. הצבת התמרורים החלה  לאורך דרך הנדיב, בצומת הנדיב-הבנים ואזור המרכז המסחרי (מתחם 'אגד' לשעבר).

הצבת התמרורים בשלב ראשון נועדה ליידע ולהתריע  על איסור העמדת הרכבים למכירה בצדי הדרך. בשלב שני המועצה תחל באכיפה באמצעות יחידת הפיקוח העירוני הכוללת מתן דוחות ואף גרירת הרכבים במידת הצורך.

תכנית זו גובשה ויוצאת לדרך כדי לספק מענה לתופעה המהווה למעשה הפעלת עסק לא חוקי בשטחי ציבור . הרכבים  העומדים למכירה על המדרכות ובשטחי הציבור מפריעים לביטחון ולבטיחות משתמשי הדרך ואף מהווים מפגע אסתטי וחזותי ברחבי הישוב .

את הפעילות בשטח ויישום התכנית מובילים סגן ראש המועצה, אפרים מעודה, מנכ"ל המועצה, קובי אלון, מהנדס המועצה, אריה רפפורט ומנהל תשתיות נכסים ומטה בטיחות בדרכים, יהודה וקנין.

"בעיית העמדת רכבים למכירה בצמתים הפכה בשנים האחרונות למפגע בטיחותי, תעבורתי וסביבתי שחייב טיפול ומענה יסודי ומקיף", אמרה ראש המועצה, הגר פרי יגור. "עומדים לנגד עינינו -בטיחות התושבים ושמירה על הסדר הציבורי. המדרכות כחלק מהשטחים הציבוריים של כולם, צריכות להיות נקיות ממפגעים, לא יתכן כי בעלי רכבים וסוחרי רכבים יעמידו רכבים ללא אישור וללא התחשבות בעובדה כי מדובר במרחב השייך לכלל ציבור התושבים. טיפול שורש בתופעה יוביל לשיפור משמעותי בבטיחות הולכי הרגל והנהגים, שטחים ציבוריים פנויים ממפגע זה ושמירה על חזות ישוב אסתטית ונעימה יותר".

[blog_news title="חם באתר" style="" count="5" category="קראו-עוד" category_multi="" excerpt="0" link="" link_title=""]

 

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן