Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מתחם בדיקה מהירה לקורונה נפתח ב’ביג’ פרדס חנה

מתחם בדיקה מהירה לקורונה נפתח ב’ביג’ פרדס חנה

מתחמי הבדיקות הפועלים באישור משרד הבריאות יאפשרו את המשך החיים לצד הקורונה וישתלבו בהגעה נוחה ובחוויית הקניה והבילוי במרכזי ביג | כל הפרטים

ביג פרדס חנה | צילום: סופיה

בצל התפשטות האומיקרון ולאור הביקוש, סופיה ישראל השיקה השבוע ב-6 מרכזי קניות של קבוצת BIG, מתחמי בדיקה מהירים לביצוע בדיקות אנטיגן מוסדיות ומפוקחות וכן בדיקות PCR ללא הזמנת תור מראש. המתחמים שכוללים גם דרייב אין, פועלים במקומות נוחים להגעה עם הרכב, במרכז ביג בצ’ק פוסט, בביג כרמיאל, בביג הקריות בחיפה, בביג פרדס חנה ובביג פאשן בית שמש. במקביל גם נפתח מתחם נוח להגעה רגלית בשרונה מרקט בתל אביב מקבוצת ביג.

מתחמי הבדיקות הפועלים באישור משרד הבריאות יאפשרו את המשך החיים לצד הקורונה וישתלבו בהגעה נוחה ובחוויית הקניה והבילוי במרכזי ביג. הודות לטכנולוגיה של סופיה המאפשרת לכל מכשיר מתקדם לבצע כ- 100 בדיקות קורונה בשעה ללא תלות במעבדה או שינוע דגימות, הכל מתנהל באופן רגוע עם המתנה קצרה מאוד בתורים סבירים ביותר.

המתחמים המהירים מציעים את כל מגוון הבדיקות הנדרשות כיום בישראל, בדיקת אנטיגן מוסדית ומפוקחת שמזהה אומיקרון לשחרור מבידוד, בדיקות אנטיגן מהירות לתו ירוק או טיסה ליעד המאפשר אנטיגן וכן בדיקות PCR לשחרור מבידוד או טיסה לחו”ל.

כל הבדיקות מדווחות ישירות למשרד הבריאות ופריסת המתחמים עתידה עוד להתרחב. יודגש כי בדיקות האנטיגן המתבצעות בטכנולוגיה של סופיה, כוללות גם תשובה באנגלית ומתאימות להנחיות החדשות לטיסה לארצות הברית, איטליה, בריטניה, צרפת, פורטוגל, יוון ובקרוב למדינות נוספות שעתידות לעדכן את ההנחיות.

סופיה היא בדיקת האנטיגן המהירה, הראשונה בעולם שאושרה על ידי ה – FDA ומשרד הבריאות, העומדת גם מאחורי ההצלחה הטכנולוגית של האיים הירוקים באילת וים המלח.

המכשירים הגיעו לארץ ביוזמת משרד הבריאות עוד בראשית המגיפה ומאז בוצעו בעזרתם מאות אלפי בדיקות אנטיגן מפוקחות בארץ ומאות מיליוני בדיקות בעולם. מדובר בטכנולוגיה ניידת ופורצת דרך אשר פותחה על ידי תאגיד קווידל (Quidel) האמריקאי אחת מחברות הציוד הרפואי הגדולות בעולם המיוצגת בישראל על ידי חברת רימיפארם המפעילה גם צוותי דוגמים מקצועיים מיומנים ומהירים.

מחיר ביצוע בדיקת אנטיגן מפוקחת מוסדית ומהירה עם תשובה בעברית ובאנגלית לכל השימושים – 59 שקלים. מחיר ביצוע בדיקת PCR לכל השימושים עם תשובה בעברית ובאנגלית – 99 שקלים.

לביצוע בדיקה אין צורך לתאם תור מראש, ניתן להגיע ולבצע את כל סוגי בדיקות הקורונה לצרכים השונים על פי הנחיות משרד הבריאות ומדינות היעד אליהן טסים.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

סוכלו רגע לפני יציאה לביצוע פשע חמור: נשק טעון, רימוני רסס ואופנוע נלכדו בקיסריה

נשק טעון, תחמושת, רימוני רסס, קוקאין ודוסה בכמות מסחרית, “אופנוע מבצעי” ועשרות אלפי שקלים במזומן נתפסו בדירה בקיסריה. שני חשודים נעצרו ונכלאו. מאבק שוטרי תחנת חדרה במחוז חוף בפשיעה החמורה

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן