Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

להשיג את התוצאות המקצועיות ביותר באמצעות צבע לשיער

להשיג את התוצאות המקצועיות ביותר באמצעות צבע לשיער

אין אישה שלא צריכה או רוצה לצבוע את שיערה. ישנן נשים אשר מבצעות את הצביעה במספרה, בייחוד כאשר הן מעוניינות לשנות לחלוטין את המראה שלהן או כאשר הן מעוניינות בעוד מרכיבים ואפקטים על הצבע כמו גוונים למשל. נשים אחרות, אשר יהיו מעוניינות רק להוסיף הדגשות עדינות או לצבוע את השיער האפור המציק להן, יוכלו להשתמש באותם הצבעים גם בבית.

צביעת השיער בבית

כיום, נשים יכולות לצבוע את שיערן גם בבית, כאשר צבע לשיער ניתן לרכוש בחנויות השונות, ודרך השימוש בו הינה קלה, מהירה וזולה. תוכלי לשדרג את המראה שלך ללא העלות והטרחה הקיימת בנסיעה למספרה. באמצעות צבעי השיער טובים תוכלי להינות ממראה זה למשך זמן ארוך, כאשר הצבעים יחזיקו מעמד למרות השימוש בשמפו רגיל או חשיפה לשמש.

עם זאת, ישנם מספר טיפים הניתנים לנשים המעוניינות לצבוע בבית, כך שאכן תתקבל התוצאה הטובה ביותר האפשרית. כדי לשמור על הצבע חי ואמיתי למשך זמן רב ככל האפשר, ההמלצה היא לצמצם את שטיפת השיער ככל האפשר, שכן מגע עם מים גורם לדהיית הצבע מהקווצות. הקפידי לבחור בשמפו ומרכך שיער מיוחדים המיועדים לשיער צבוע. כמו כן תוכלי לבחור במסיכות שונות הנמכרות בחנויות, כדי לשמור על הברק. בכל מקרה, קני צבע לשיער התואם את הגוון שהיה לך, כדי שלא תידרשי לשינויים או תיקונים.

הדרך הטובה ביותר לצבוע שיער בבית

ישנן נשים אשר נרתעות מצביעת שיערן בבית, מכיוון שהן חושבות כי נדרשת לכך מקצועיות מיוחדת ויד טובה. הנחה זו נכונה באופן כללי, אולם כיום, כאשר הכל כל כך זמין, וישנם סרטונים והדרכות מגוונות שיכולים לספק הדרכה צמודה לאיך צובעים, תוכלי לנסות זאת, וסביר להניח שלא תתחרטי. ישנה חשיבות קריטית לדאוג שיהיו לך כל מה שתידרשי אליו לפני הצביעה עצמה, כמו מסרק מיוחד, ניילונים לכסות על הבגדים וצמר גפן להוריד את שאריות הצבע מהגוף.

צילום: pexels

תוכלי להיעזר בסיוע של חברה או חבר קרוב, כך שיהיו עוד זוג ידיים שיוכלו לסייע. קחי בחשבון את אורך שיערך והסוג שלו (עבה או דק למשל), כדי שתוכלי להיערך עם כמות הצבע המתאימה. בכל מקרה, אם אין לך ניסיון בכלל בצביעת השיער, כדאי שבתחילה תתייעצי עם ספר או ספרית, אשר ימליצו לך על סוג הצבע המתאים לך ביותר, ויראו לך את ההדרכה הראשונה לצביעה.

איך אדע שהצבע לשיער שבחרתי אכן איכותי?

צבעים לשיער עוברים שלבים רבים מהמעבדה בה הם מיוצרים ועד שהם מגיעים לצרכנים. במעבדה במפעל, מייצרים המדענים צבעים ודוגמיות בגוונים חומים, בלונדינים, אדומים ושחורים ומעריכים את יכולתם לכסות שיער אפור בפרט ושיער על גווניו השונים בכלל. לאחר מכן מאתגרים את הצבעים הללו במגוון בדיקות הבודקות את יציבותם לאורך תקופת זמן כלשהי (למשל של ארבעה שבועות) לרבות סידרת בדיקות שייבדקו מחזורי חפיפה שונים וחשיפה לאור UV. לאחר מכן, הצבעים ייבדקו האם הם מספקים את הברק הדרוש והאם הם עמידים בפני דהייה.

פעמים רבות, נשלחות הדוגמיות לנשים שונות שיוכלו להעריך אותם בטרם הם מגיעים לחנויות. נשים אלו יעריכו את הצבעים על פי גורמים כמו נוחות השימוש וביצועי הצבע, כולל האם הצבע כיסה את השיער האפור, האם קיים עושר צבעים, אחידות ודיוק בהשוואה לתמונה על הקופסה. נשים אלו יוכלו גם לספק משוב מהחיים האמיתיים על הברק, הרכות ומראה השיער המתקבל, כמו גם האם הצבע דוהה לאחר ארבעה שבועות.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן