Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

עבריין מין מפרדס חנה-כרכור נעצר בחשד להחזקת חומרים אסורים ויצירת קשר עם קטינים

עבריין מין מפרדס חנה-כרכור נעצר בחשד להחזקת חומרים אסורים ויצירת קשר עם קטינים

אורן ק המצוי בפיקוח נעצר שוב * הפעם טוענת המשטרה כי בטלפון הסלולרי שלו היו סרטונים ותמונות פורנו הנועדו לגירוי וכי הוא חשוד ביצירת קשר עם קטינים * עורך דינו תהה בהארכת המעצר בסופ"ש במה בדיוק הוא חשוד וכפר בטענה כי הוא יכול לשבש חקירה

עבריין המין אורן ק’ (41) נעצר שוב בימים האחרונים, הפעם בפרדס חנה-כרכור שם הוא מתגורר. על פי בקשת המעצר, אליה הובא ק’ אתמול (שישי, 26.3) בבית המשפט השלום בחיפה, יצר החשוד קשר עם קטינים ועוד קודם לכן העלה למכשיר הסלולרי שלו סרטונים ותמונות פורנוגרפיים שיש בהם לעורר אותו מינית. כל זאת, בניגוד לצו פיקוח נגד עברייני מין שמוטל עליו.

ק’ הורשע בעבר בעבירות של החזקת חומרים פדופיליים. כך ב-2011, בית משפט השלום בחיפה הרשיע אותו בהחזקת חומרי תועבה וכן באיום על אדם. הוא ריצה בעבר עונשי מאסר ממושכים בגין עבירות מין בקטינים.

ק’ היה אז תושב חיפה, הואשם בהחזקת סרטונים, חלקם בשלבי הורדה מהאינטרנט, בהם נראים קטינים ערומים וקטינים המקיימים יחסי מין. ב- 10 בדצמבר 2010 הגיעו לביתו של ק’ שוטרים וערכו בו חיפוש. בתגובה הוא איים בפני השוטרים שירצח אדם אחר, בטענה שהוא זה שדיווח עליו למשטרה. השופט יחיאל ליפשיץ, הורה אז לערוך לו תסקיר מבחן לקראת הדיון בעונש, בו ייבדק, בין השאר, האם הוא לוקה בשכלו.

פדופיליה. צילום אילוסטרציה, המחשה – למצולמים אין קשר לידיעה | צילום מסך- חדשות ערוץ 12

בבקשה להארכת המעצר בסוף השבוע, התבקש בית המשפט לאשר 8 ימים נוספים. בדיון אמר הטוען המשטרתי, רס”מ כעביה נאיף, כי זו הארכת המעצר השנייה של החשוד (אחרי הארכת מעצר ראשונה ב-23.3) במסגרת תיק אחר. בתיק השני ניתן צו איסור פרסום.

עורך שינו של החשוד עו”ד ליעד ידין, אמר כי הצורך בהארכת מעצר נחלש לאחר שהמשטרה תפסה את הטלפון הסלולרי של ק’ והוא לא יכול לשבש חקירה. עוד טען עורך הדין כי החשוד לא יודע במה הוא חשוד. “אני מבקש את עזרת בית המשפט, החשוד צריך לדעת במה הוא חשוד. לא ייתכן שלאחר מספר לא מבוטל של ימי מעצר, המשטרה לא תגיד האם יש אינדיקציה ליצירת קשר עם קטינים…”.

במשטרה אמרו בבית המשפט כי ישנן ראיות הקושרות את המעשים לחשוד – משמע, החזקת חומר שאסור לו להחזיק.

עורך הדין הוסיף: “בדיון הקודם עלה כי עיקר החשד מתמקד בהחזקת חומרים מעוררים, חברי טוען שהיום יש לו התפתחות בדבר אינדיקציה בניסיון ליצירת קשר עם קטינים. אני מבקש מבית המשפט המשמש לי לעיניים בשלב זה של ההליך, לבחון האם באמת קיימת אותה אינדיקציה, האם יש בה ממש, שאם לא כן מדובר בהפרה מינורית של אותו צו, אך ללא כל מסוכנות מצידו של החשוד. שבוש החקירה לא קיים בהליך זה, שכן הטלפון ששימש לכאורה למעשים הנטענים, כבר תפוס בידי היחידה החוקרת מזה זמן מה ואף עובר למעצרו של החשוד”.

השופט אייל דורון מבית המשפט מחיפה (בתמונה משמאל) החליט לבסוף להיענות חלקית לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו של ק’ ב-3 ימים נוספים בלבד. “לא שוכנעתי כי בשלב זה ניתן להשיג את מטרת המעצר בדרך שפגיעתה בחירותו של החשוד פחותה”, ציין השופט, “יצויין כי ישנו מספר רב של פעולות שניתן עדין לבצע בטרם ניתן יהא להטיח בפני החשוד כדברי בא כוחו את הדברים, ומדובר בפעולות שיש לבצע כאשר החשוד במשמורת חוקית”. מעצרו כאמור, הוארך עד 28.3.22.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

בור חזר ונפער בשכונת אורות באור עקיבא לאחר תיקון תשתיות – סכנה לרכבים

נהגים מתלוננים כי הבור הגדול מהווה סכנה ממשית ועלול לגרום נזקים רציניים לרכבים ומבקרים את איכות העבודה הירודה שהובילה להיווצרות הבור מחדש | כעבור שבוע: העירייה הודיע כי תבצע עבודות לתיקון הבור במקום

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן