Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

אור עקיבא: מתעצלים לפתוח את הפח וזורקים את הזבל ברחוב [וידאו]

אור עקיבא: מתעצלים לפתוח את הפח וזורקים את הזבל ברחוב [וידאו]

תופעה חדשה או עצלות חד פעמית? בשכונת היובל הזבל עולה על גדותיו - אבל לא בתוך פחי האשפה אלא דווקא מחוצה להם | תושבת השכונה: "זו חזירות מצידם של תושבי המקום, אין לי מילה אחרת בכדי לתאר את זה. למה להתנהג כך?"

אתה לוקחים את השקית המטפטפת מהבית לכיוון פח האשפה השכונתי – משליכים את השקית לתוכו וחוזרים הביתה. פעולה יחסית פשוטה, אולי קצת מריחה לא טוב, אבל זה חלק מחייה של האוכלוסייה בעולם המערבי על מנת לשמור על הניקיון הביתי והעירוני.  

אבל מה קורה כשמתעצלים לפתוח את הפח ומשליכים את האשפה פשוט על הרצפה? לא ברור אם זו באמת עצלות או סיבה אחרת שאינה ברורה, אבל המחזה שנראה בתקופה האחרונה בשכונת היובל, בסמוך לרחובות החרמון, התבור ועוד, הוא של ערימות אשפה סמוכות לפח שאינו מלא כלל.

“מעניין אם גם הבתים שלהן נראים כמו שהם זורקים את האשפה”, ציינה תושבת השכונה ברשתות החברתיות. “יש 2 כניסות – 1 לאשפה ביתית, 1 לקרטונים. מה הבעיה להניח כל דבר במקום שלו? הגעתם כבר עד לפח אז להשאיר בכניסה וללכת? הלם שזה אנשים בוגרים שעושים את זה! תשלחו בכל הקבוצות שלכם את התמונה הזו שגם בעלי דירות ידאגו שהשוכרים שלהם לא יתנהגו כך”.

תושבת אחרת ציינה: “גם אני צילמתי את זה ביום שישי לקבוצה של הבניין שלנו, וזה באמת הזוי שאנשים לא מתחשבים. מזעזע. התנהגות מזוויעה. שבוע שעבר אותו הסיפור גם בכניסה לבניין שלנו. לא מצליחה להבין את זה”.

תושבת אחרת ציינה כי “לא תמיד זה בעלי הדירות עצמם. אלא בעלי מקצוע שבאים לספק או להרכיב. בכל מקרה זו אחריות בעל הדירה להכווין את בעלי המקצוע מראש.ולהשגיח שיעמדו בפינוי אריזות ליעד הנכון. צינורות של מזגנים קרטונים וכו כן שה גם בעלי מקצוע ועל בעל הדירה לתת הוראה מראש!
אשפה ביתית לא פעם נזרקה בצורה הזו. אין פה דיון בכלל, לזבל יש את המקום המיועד לו!”.

זורקים בכל מקום, רק לא בתוך הפח | צילום: מהפייסבוק

עוד הוסיפו תושבים בתגובות לתמונות הפסולת: “זו חזירות מצידם של תושבי המקום אין לי מילה אחרת בכדי לתאר את זה, פח ריק למה להתנהג כך . נהיה פרוייקט לזרוק זבל באזור החרמון. עצוב שכך. את הפח המעפן קשה לפתוח לכן נאלצים להניח בחוץ את השקיות והחתולים חוגגים/ חוגגות שם”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
1 .
Inline Feedbacks
View all comments
אורח פורח
אורח פורח
27/08/2023 21:30

ממש לא מתעצלים ,אני העלתי את הנושא בשכונת קנדי שהוחלפו כל הפחים הירוקים לפחים החדשים,כבר דובר על זה בקבוצות השונות כמה פעמים מסתבר שאף אחד לא טורח לבדוק את הנושא , מסתבר שגם מגדלור שכחו מהנושא הזה או לא הקשיבו מספיק טוב ,אלו פחים שיש איתם בעיה של קושי בפתיחה, אנשים צעירים לרוב יפתחו את הפח ללא בעיות , אבל מבוגרים יותר וקשישים לא יצליחו חם ולח את הפח , הידית דריכה שפותחת את הפח קשה מאוד ולכן המון קשישים פשוט מניחים את הזבל ליד הפח לא באשמתם, הפח נותר ריק והזבל מסביב לפח . מגדלור יכולו לבחור כל פח מעשרות פחים שמפוזרים בעיר ,ולעשות בחינה בעצמכם ,תבינו מהר את עוצמת הידית והפתיחה ,ותנסו לדמיין איך בן אדם קשיש פותח את זה בעוצמה שתרגישו .

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן