Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

חשד לאלימות: עבודתן של גננת מחליפה ו-2 סייעות בגן חינוך מיוחד בפרדס חנה-כרכור הופסקה

חשד לאלימות: עבודתן של גננת מחליפה ו-2 סייעות בגן חינוך מיוחד בפרדס חנה-כרכור הופסקה

המשטרה חוקרת חשד לפגיעה בחסרי ישע בגן לחינוך מיוחד בפרדס חנה-כרכור * החוקרים פתחו בחקירה עם קבלת תלונה בגין חשד לאלימות, חלק צוות הגן הוחלף * המועצה: " עם קבלת מידע בנושא אגף החינוך החל בטיפול מידי במקרה מול הגורמים הרלוונטיים"

הורים לילדים בגן לחינוך מיוחד בפרדס חנה-כרכור, התלוננו במשטרה בתחילת פברואר האחרון (7.2) אודות חשד לאלימות מצד צוות הגן כלפי מי מהילדים השוהים בגן. חקירת משטרה נפתחה כאשר גם המועצה ומשרד החינוך עורבו כמובן בנעשה. מדובר על גן לחינוך מיוחד לילדים על הרצף האוטיסטי, כאשר שניים מהילדים, כך על פי המידע שנמסר ל’מגדלור ניוז’ – יכולים לדבר באופן יחסי. אחד ההורים לילד בגן סיפר: “לא היה כל חשד מצידי לאלימות, עד שלא הגיע מידע מהסייעת לצד ג’ שהעביר לי את המידע. מדובר לכאורה על מכות בטוסיק, מכה בלחי, משיכות בזרוע, צעקות. חייגתי לגננת שהכחישה כל קשר לאלימות. גם עובדת מתי”א שעמדה מולי והכחישה גם כן”.

יש לציין כי מתי”א הוא מרכז תמיכה יישובי או אזורי שבו ניתנים, בין השאר, מידע, הנחיה וסיוע לצוות החינוכי, הכולל עובדי הוראה, מטפלים הנותנים שירותים פרא-רפואיים וסייעים העוסקים במתן שירותי חינוך מיוחדים. הוא כפוף למשרד החינוך.

ההורה הוסיף כי “לאחר יומיים העברתי את המידע להורים, והתברר שהיה חשד גבוה לאלימות ויש תלונה מ7.2. ניסו להשתיק את ההורים ולסגור זאת במועצה על ידי כך שפוטר צוות שחשוד שהתעלל ופוטרה גם סייעת. אמרו להורים שהגן ייסגר אם יעבירו את המידע הלאה וההורים חסרי אונים מפחדים על גורל ילדיהם”.

בהודעה ששלחה הגננת אל ההורים לאחר התלונות, נכתב: “נפגשנו עם רובכם ושוחחנו על כל המתרחש בגן בפתיחות ושקיפות. כרגע הצוות המורחב (רשות ומשרד החינוך) בחישוב מסלול מחדש לאור הדברים שעלו במפגשים. לאור העובדה כי בשלב זה אנו לא מאתרים גננות וסייעות לגן, נאלץ ככל הנראה לפזר את הגן. נשוחח עם כל אחד מכם מחדש על שיבוץ ילדיכם בגן חלופי. אנו מבינים כי ימים אלו מורכבים ומעלים חששות וטרדות בקרבכם. אנו מתחייבים לפעול באופן מקצועי ולתת את המענה הטוב ביותר עבור כל ילד. תהליך זה עשוי לקחת מספר ימים וילדכם יאלץ כרגע להישאר בבית עד למציאת פתרון. אנו מבטיחים לדאוג לכל ילד וילד למסגרת המותאמת לצרכיו”.

ילדים משחקים. התלונה נחקרת | צילום אילוסטרציה: pixabay. למצולמים אין קשר לכתבה

יש לציין כי בסופו של דבר הגן לא נסגר וממשיך לפעול. ההורה עמו שוחחנו דרש: “שלא תהיה הסתרה בנושא מצד הפיקוח והמתי”א, שכן יהיה מענה לילדים הללו (חצי יום זה לא מענה) והילד היחיד שיכול לדבר על המצב והועבר לגן אחר (לבקשת ההורים) יקבל מענה מאגף החינוך בעיר אליה הוא שייך שזה אור עקיבא”.

מהמועצה המקומית פרדס חנה-כרכור נמסר: “הנושא נמצא תחת חקירת משטרת ישראל. המועצה מגנה בכל תוקף כל מקרה אלימות! עם קבלת מידע בנושא אגף החינוך החל בטיפול מידי במקרה מול הגורמים הרלוונטיים. בשל צנעת הפרט אנו מנועים מלהרחיב בנושא”.

מהמשטרה נמסר: “עם קבלת התלונה פתחה המשטרה בחקירה. שעודנה מתנהלת במקצועיות במסגרתה הועברה בקשה לחקירת ילדים מטעם משרד הרווחה, נחקרה החשודה ונעשו מגוון פעולות שמטבע הדברים לא ניתן לפרטן. נמשיך לחקור את המקרה על מנת להגיע לחקר האמת”.

ממשרד החינוך נמסר כי “הנושא נמצא בחקירת משטרה ונפעל על פי הנחיותהם. בנוסף, הפיקוח מלווה את הגן ליצירת אקלים מיטבי לטובת כלל קהילת הגן”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

מפחיד פה | בעמק חפר מתריעים בפני הממשלה: “יש חדירת שב”חים, פרצות בגדר, ירי לעבר היישובים”

ראשת המועצה עמק חפר גלית שאול, בוועידת איגוד התאגידים העירוניים ברשויות המקומיות: “לא נשקוט עד שנביא לביטחון מלא לתושבינו”! שאול אמרה: “מאז שנבחרתי לפני כשש שנים אני שבה ומתריעה על

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן