Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

טענות לעלייה בפריצות והגניבות: איפה מוצבות מצלמות אבטחה בבנימינה-גבעת עדה?

טענות לעלייה בפריצות והגניבות: איפה מוצבות מצלמות אבטחה בבנימינה-גבעת עדה?

חברת מועצת בנימינה-גבעת עדה אביטל תבור דרשה להציב מצלמות בעקבות "עלייה בפריצות והגניבות", אך חטפה "בלוק" מראש המועצה שאמר: הדיון לדעתי מיותר, יש תוכנית להצבת מצלמות יישוביות"

ברחבי המועצה המקומית בנימינה גבעת עדה יתקינו בחודשים הקרובים מעל ל 40 מצלמות בטחון במושבות שיתווספו ל- 16 המצלמות הקיימות כיום. במקביל נערכה השבוע ועדת אכיפה בהשתתפות מפקד תחנת זכרון יעקב, סנ”צ ערן מזוז והפיקוד הבכיר בתחנה שדנה בהידוק שיתופי הפעולה בין תחנת המשטרה המקומית למועצה.

בחודשים הקרובים ירושתו הכניסות והיציאות למושבות כולל היציאות בדרכים החקלאיות בעשרות מצלמות. יוצבו מצלמות חכמות בעלות ראיית יום ולילה ושמירה של הצילומים. מדובר בפרויקט רחב היקף בעלות של למעלה מ 300 אלף שקל שמטרתו ליצור התראה, לעלות את תחושת הביטחון ולסייע במיגור הפשיעה והפריצות.

כאמור, השבוע נערכה פגישת עבודה של המועצה עם הפיקוד הבכיר של תחנת משטרת זכרון יעקב במטרה להדק את שיתופי הפעולה. מפקד התחנה, סנ”צ מזוז עדכן את ראש המועצה וצוותו על הפעילות המשטרתית המתבצעת ברחבי המושבות כחלק ממיגור הפשיעה ועבירות הרכוש וטיפול בהסדרת התנועה ובמפגעי הטרקטורונים בשטחים החקלאים.

שלומי שגב, מנהל הרשות לביטחון קהילתי במועצה מקומית בנימינה גבעת עדה: “אנו מודים למפקד התחנה וצוותו על שיתוף הפעולה למען בטחון תושבי המושבות. המצלמות שיפרסו יאפשרו בקרה מלאה על רשת המצלמות שתיפרש, כאשר יש לנו את היכולת לאחזר צילומים לאחר שאנחנו מקבלים דיווח על אירוע ובמקביל לאתר בזמן אמת פשיעה. אנו פועלים בשיתוף פעולה עם וכחלק מהטיפול בפשיעה אנו נעביר ונשתף את המשטרה במידע שיתקבל במצלמות”.

ראש המועצה, איתי ויסברג אמר כי “אחד היעדים שהצבנו לעצמנו כמועצה הוא להגביר את תחושת הביטחון של התושבים. המצלמות הללו שיוצבו במקומות אסטרטגים יפקחו על הכניסות והיציאות למושבות ואנו מעריכים כי המצלמות והידוק שיתוף פעולה עם המשטרה יסיעו במיגור הפשיעה, אני מודה לחברי המועצה שתמכו בקידום הפרויקט ממשאבי הרשות גם ללא קבלת סיוע חיצוני מלא מהמשרד לביטחון פנים”.

הצעה לסדר עלתה בחודש מרץ 2022

חברת מועצת בנימינה-גבעת עדה אביטל תבור, העלתה הצעה לסדר בישיבת המועצה בחודש מרץ בנוגע לפריצות לבתים וביטחון יישובי.
“ברחוב השעורה פנו אליי לפני כחצי שנה וסיפרו לי שיש הרבה פריצות בשכונת זרעוניה”, אמרה תבור בישיבה. “בזרעוניה ובכרמי בנימינה יש פעמיים בשבוע לפחות הודעות ברשתות החברתיות על בית שנפרץ. יש תחושה של חוסר מוגנות. נכנסתי למשטרת ישראל ואפשר לראות שיש 43% פריצות לבתים בבנימינה ב-2021 וזה רק לגבי המדווחים”.

תבור המשיכה: “גם גניבות רכב הם בכמות גבוהה. בחוף הכרמל הנתונים גם גבוהים. במרבית היישובים בארץ פרסו מערך מצלמות בכדי לשמור על ביטחון במרחב היישובי ויש גם יישובים שמשלמים היטל שמירה”.

מצלמות על מגדל המים. “בכל שנה אנו מגדילים את מכסת המצלמות” | צילום: מגדלור ניוז

תבור הגישה הצעת ההחלטה – כי מליאת המועצה תאשר הצבת מצלמות ביטחון בכניסה ליישובים בכדי שיפחית את נושא הפריצות. במקביל, “תוגש בקשה למשרד לביטחון פנים להערכת עלויות”.

קראו גם >>

ואולם, ההצעה לא התקבלה בעין יפה על ידי ראש המועצה איתי וייסברג, שציין אז כי ההצעה לסדר לא מחדשת דבר. “הדיון לדעתי מיותר”, אמר והוסיף: “יש תוכנית להצבת מצלמות יישוביות. אושר כסף לתוכנית ואף הוצבו מספר מצלמות כמו למשל במגדל המים מול מתחם הפיל. הן צופות על הכניסה ליישוב ואחת מהן אפילו ניתנת לשליטה ומשדרת למועצה אפילו. ברחוב מעלה הצבר בכניסה לגבעת עדה יש מצלמות בכניסות והיציאות. בכיכר כניסה לגבעת עדה יש מצלמות שזו מטרתן. בנוסף, יש מצלמות בתוך היישובים שמספרן הולך וגדל אותן המליאה אישרה. למשל ברחוב האסיף. בזרעוניה – מצלמות בגינת זרעוניה מכסות את הגינה עצמה ואת המרחבים מסביב לה בגבול המערבי של המושבה.

“התוכנית ממשיכה, בכל שנה אנחנו מביאים עוד תקציב ומוסיפים עוד כסף משלנו. זאת תוכנית קיימת, מתוקצב לה כסף ולא ברור על מה הדיון. התקדמות התוכנית תלויה בתקציבים שאנחנו מגייסים לנושא”.

עדכון ראשון: 9.5.22, 19:39

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

זה המצב הרפואי המסוכן שיכול לקרות גם לאנשים בריאים

כשאתם שומעים את המונח היפוגליקמיה כנראה שמיד תקשרו זאת עם סוכרת. היפוגליקמיה הוא מצב בו רמות הסוכר בדם נמוכות מאוד, סיטואציה שמצבים רבים נוספים מלבד סוכרת יכולים להוביל אתכם אליה וחשוב שתהיו מודעים אל גופכם ותבחינו בהם

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן