Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

נעצר חשוד בפיצוץ מטען חבלה סמוך לחנות אופטיקה בלב אור עקיבא

נעצר חשוד בפיצוץ מטען חבלה סמוך לחנות אופטיקה בלב אור עקיבא

שוטרי תחנת חדרה עצרו תושב ג'סר א-זרקא בחשד למעורבות בפיצוץ מטען חבלה ואיומים באור עקיבא. מדובר באירוע שהתרחש ב - 10 בספטמבר בשדרות הנשיא וייצמן בעיר, אז הוזעקו כוחות הצלה ומשטרה בעקבות דיווח על פיצוץ שנשמע במקום. כוחות משטרה של תחנת חדרה איתרו שרידי מטען שהתפוצץ בסמוך לבתי עסק במקום. איש לא נפגע אך נגרם נזק לשני בתי עסק: חנות לממכר טלפונים וחנות אופטיקה.

שוטרי תחנת חדרה שהוזעקו למקום איתרו את הזירה והחלו באיסוף ממצאים שמהם עלה כי הושלכו 2 מטעני חבלה לעבר בית עסק במקום כאשר מטען חבלה אחד התפוצץ וגרם נזק לבתי עסק במקום. חקירה אופרטיבית ומאומצת שכללה שימוש באמצעים טכנולוגים מתקדמים של חוקרי תחנת חדרה הביאה לחשיפת זהותו של החשוד תושב ג’סר אלזרקא, חסן **** (37) שנעצר בחשד לאיומים והשלכת מטען.

בדיקה העלתה כי בעל חנות הטלפונים הינו מקיסריה ובעל חנות אופטיקה הינו תושב אום אל פחם. לאחר חקירה ראשונית, החשוד נכלא והובא לדיון בעניינו בבית משפט השלום בחדרה, בבקשה להאריך את מעצרו ב-5 ימים.

בתחילת הדיון, טען נציג המשטרה כי החשד כי המטען הושלך לעבר חנות אופטיקה. במסגרת הדיון בעניינו של החשוד אומנם לא נחשף המניע למעשה, אך צוין כי ישנה היכרות מסוימת בין החשוד לבין המתלוננים.

עוד חדשות פלילים במגדלור ניוז >>
גנב מחשב נייד, אלפי שקלים במזומן ותכשיטים מבית בחוף הכרמל – השוטרים עצרו חשוד במעשה
בן 49 מכפר סבא הגיע לפרדס חנה, הסתבך בקטטה קשה ומת מפצעיו ב’הלל יפה’
הואשמו בגניבה מעסק לחומרי בניין בזכרון יעקב וטענו: “אלה היו גרוטאות”; מה קבע בית המשפט?

עוד עלה כי בידי המשטרה צילומי מצלמות אבטחה שהוצגו לחשוד בחקירה. סנגורו הכחיש את המיוחס למרשו ועתר לשחרורו. לדברי הסנגור, מרשו מבקר באופן תדיר באור עקיבא ועל כן נוכחותו במקום אינו מהווה בסיס לחשד.

בסיומו של הדיון, בית המשפט האריך את מעצרו ב-3 ימים, תוך שקבע כי קיים חשד סביר כי החשוד ביצע את המיוחס לו.

6 רכבים עלו באש ברחוב מאיר עמית באור עקיבא: חשד להצתה מכוונת | שריפות גם בחדרה

10 כלי רכב עלו באש השבוע באור עקיבא וחדרה. לוחמי האש של תחנת חדרה פעלו במהלך הלילה (12.9) בשריפת רכבים ברחוב מאיר עמית באור עקיבא.

3 צוותי כיבוי בפיקודו של להב משנה קובי מנטש, ביצעו כיבוי באמצעות קצף ומים ל-6 כלי רכב, כמו כן מנעו את ההתפשטות לשאר הרכבים בחניון. לא היו נפגעים בנפש אך נזקים נגרמו לרכבים. למגדלור ניוז נודע כי מדובר בחשד להצתה מכוונת, כחלק מפעילות פלילית הולכת וגוברת באור עקיבא. לידיעה המלאה >> 6 רכבים עלו באש ברחוב מאיר עמית באור עקיבא: חשד להצתה מכוונת | שריפות גם בחדרה – מגדלור ניוז (migdalor-news.co.il)

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן