Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

השתלטות של האקרים? אתרי עיריית אור עקיבא וחריש קרסו

כל מי שניסה להיכנס למן תחילת השבוע לאתרי האינטרנט הרשותיים של עיריות אור עקיבא וחריש (וגם של עיריות נוספות כמו בית שאן, יוקנעם ואופקים למשל), נתקל במסך אפור המראה כי האתר אינו פעיל. 

תושבים שפנו למגדלור ניוז ניסו לברר לפשר העניין, שכן אתרי האינטרנט של הרשות נותנים מידע על המחלקות השונות וכן מאפשרים ביצוע תשלומים שונים לרשות, כמו גם לקבל עדכונים.

בהודעת עיריית חריש מאתמול (עיריית אור עקיבא לא הוציאה על כך עדכון), נודעה הסיבה: קריסת שרתים בחו”ל הובילה לתקלה נרחבת באתרים מסויימים ברחבי הארץ. בהודעת עיריית חריש נמסר כי “אתר העירייה, יחד עם מספר אתרי רשויות נוספות בישראל, אינו פעיל כרגע בשל תקלה כלל עולמית בשרתי חברת Cloudflare הקשורה לשמות מתחם (DNS). מחברת ONE City, המתחזקת את אתר העירייה, נמסר לנו כי הוקצו כל המשאבים למציאת פתרון”.

יש לציין כי הבוקר (3.10) כבר נרשמה התקדמות משמעותית בפתרון התקלה וחלק מהאתרים עלו לאוויר מחדש וחזרו לפעול כרגיל.

חדרה בצמרת האזורית במדד השקיפות באתרי הרשויות המקומיות, אור עקיבא ופרדס חנה-כרכור בתחתית

דיווחי מגדלור ניוז | 24/03/2023 | 10:04

איגוד האינטרנט הישראלי ועמותת שקיפות בינלאומית ישראל פרסמו (15.2) את תוצאות מדד השקיפות באתרי האינטרנט של הרשויות המקומיות לשנת 2022, בו דורגו 121 רשויות מקומיות (78 ערים, 19 מועצות אזוריות ו-24 מועצות מקומיות), על בסיס היקף ואיכות המידע שהן מספקות לתושביהם שלהן באמצעות אתרי האינטרנט שלהן.

ניתוח הממצאים במדד, וכתיבתו נעשו על ידי ד”ר גלית אבידר. איסוף הנתונים במדד 2022 והצפייה באתרי האינטרנט של הערים התבצע על ידי צוות עמותת שבי”ל בניהול המנכ”ל עו”ד מיכאל יוחאי ומנהלת הפרויקטים אנאבל טרגובניק, בסיוע סטודנטים וסטודנטיות מאוניברסיטת תל אביב.

על פי התוצאות ב-2022 חדרה מובילה במדד באזורי והיא בין הערים שהגיעו גבוה עם 88% ירידה משנת 2021 – אז הייתה לה 98% ומדד A+ (מצוין).

לידיעה המלאה

דילוג לתוכן