Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

הסייעת מפרשת ‘תמונת ביבי’ בגן בפרדס חנה ירדה מהארץ: “שלחו לי תמונות של הילדים שלי מתחת למשאית”

אסנת חגי, הסייעת שהורידה תמונה של בנימין נתניהו מגן בפרדס חנה והעלתה לרשת - הפכה להיות מטרה וחייה הפכו לגיהינום. איומים על חייה וחיי ילדיה הקטנים, שיימינג ואמירות נאצה היו מנת חלקה בתקופה מאז, במהלכה קיבלה כ-50 אלף הודעות מאנשים שהיא לא מכירה. בראיון לאייבי בינימין ברדיו החברתי סיפרה על התקופה הקשה שעברה ועל ההחלטה לרדת מהארץ מיד לאחר הבחירות שלשום

הסייעת אסנת חגי מפרדס חנה-כרכור, שהסירה מהקיר בגן הילדים את תמונתו של בנימין נתניהו בחודש נובמבר 2019,  הצביעה לפני יומיים בבחירות והחליטה לרדת מהארץ עם בעלה וילדיה בגלל איומים על חייה מצד אנשי ימין.

בראיון לתוכנית של אייבי בנימין ברדיו החברתי בפייסבוק, סיפרה ביום הבחירות על איך הצביעה בעבר לנתניהו וכעת נאלצת לרדת מהארץ. “אני חרדית לשעבר, בן אדם שבחר בימין כל חייו”, אמרה חגי בראיון לאייבי בנימין. “בקדנציה הראשונה של נתניהו בחרתי בו. כשהתחילו לצאת כל הפרשיות, וזה לא רק הוא – זה כל מי שבפוליטיקה ויש לו כתב אישום או המלצות לכתב אישום – אני דיברתי על כולם כולל כולם. בסופו של דבר השחיתות הורסת לנו את החיים”.

חגי ציינה כי דעותיה הם חצי ימין וחצי שמאל כיום ואם חברי הכנסת “המושחתים” כדבריה יפנו את המקום – תחזור להצביע לימין. “במהלך השנים הדעות שלי קצת השתנו, והלכו לכיוון יותר שמאלה. אבל יש דברים בשמאל שאני ממש לא אוהבת. למשל אחמד טיבי. עד שהוא לא יגנה את הטרור אצלם אני לא אהיה מוכנה לשמוע ולראות אותו בכלל”.

הסייעת כפי שתיעדה עצמה במהלך הסרטון || צילום מסך

“ברגע שנכנסת שחיתות נכנסים כל הדברים הרעים. לא מעניין ימין או שמאל ומי יושב על הכיסא”, ציינה והוסיפה: “ברגע שבן אדם חשוד בפלילים והחינוך במדינה הפך להיות הפקר, שרי חינוך באים והולכים, לא מתחשבים באנשים שרוצים חינוך ממלכתי”.

“הייתי מצפה ממנו להכניס סייעות שיטפלו בחרמות וגזענות בבתי הספר במקום מה שהוא עושה היום”, אמרה על שר החינוך, שפרסם נגדה הודעה חריפה לאחר שהורידה את תמונתו של נתניהו שגרמה לסערה.

כזכור, ב-24.11.19, בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות והפך ויראלי, נראית הסייעת מורידה את תמונתו של נתניהו מקיר הגן. בסרטון אמרה כי “בתור אשת חינוך, אדם שמואשם בשוחד, מרמה והפרת אמונים לא יכול לשמש דוגמה לילדים”, אמרה בסרטון. היא הוסיפה, תוך פנייה ישירה לראש הממשלה: “אצלי בגן, התמונה שלך לא יכולה להיות על הקיר. לך לבית משפט, נקה את עצמך, ואם אתה זכאי – ברוך שובך. עד אז, התמונה הזו יורדת מהקיר שלנו”.

הראיון של אסנת אצל אייבי בנימין

שר החינוך רפי פרץ מיהר לפרסם תגובה וצייץ בטוויטר: “רואה בחומרה רבה את מעשיה של הגננת בסרטון שפורסם בכלי התקשורת. משרד החינוך פועל על מנת לאתרה בהקדם ולזמנה לבירור. ראש הממשלה הוא בנימין נתניהו וצריך לנהוג בו בצורה ממלכתית ומכובדת, גם אם יש מחלוקת לא נקבל התנהגות שכזו בשום מוסד חינוכי”.

חגי הוסיפה בראיון ברדיו כי הסרטון ירד תוך 10 דקות אך מאז שהצל (יואב אליאסי) פרסם אותו “חיי הפכו לגיהינום”. חגי הוסיפה: “קיבלתי כ-50 אלף הודעות נאצה, איומים על חייו וחיי בעלי והילדים, תמונות של הילדים שלי מתחת למשאית, נאלצתי להתפטר מהעבודה, תוך שבוע ברחתי מהבית למקום מקלט והיו לי סיוטים ולילות רבים בלי שינה”.

“זה לא מקום שארצה לחנך בו את ילדי תחת איומי הימין”, אמרה, הצביעה ביום שני האחרון וירדה כאמור לאחר מכן עם בעלה ו-3 ילדיהם מהארץ בשלב זה.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן