Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

בהלה בחדרה: תינוק ננעל ברכב ברחוב הרב עובדיה יוסף

בתחילת השבוע (ראשון) בשעה 17:55, התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוק כבן שנה, שננעל בשגגה ברכב לעיני אביו, ברחוב הרב עובדיה יוסף בחדרה.

נתנאל ג׳אן ויהודה הלוי, מתנדבי הסניף המקומי, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם, חילצו המתנדבים את התינוק בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

נתנאל מספר: ״בזמן ארוחת הערב בביתי קיבלתי קריאת חירום. ללא היסוס, יצאתי מיד למקום. כשהגעתי חבר אליי יהודה, ובקלות חילצנו את התינוק בשלום. סיפוק עצום״.

יהודה מוסיף: ״יצאתי מהתפילה ישירות לקריאת החירום. כבר החשיך בחוץ והייתה המולה רבה של עוברי אורח סביב הרכב. אני ונתנאל פתחנו בפעולות חילוץ ובמהירות חילצנו את התינוק. הרגשתי סיפוק ענק שממלא את כולי. האב הנרגש אמר, הייתי אובד עצות, התקשרתי למשטרה, והם הזמינו את המלאכים של ידידים”.

הורים כועסים: מורה בבית ספר באור עקיבא העלתה לפני כשנתיים תמונת תמיכה בפלסטין

מור גפני | 23/10/2023 | 20:54 

מלחמת “חרבות ברזל” | כשברחבי הארץ מתפרסמים עוד ועוד מקרים של הזדהות, תמיכה בטבח של ארגון הטרור חמאס או הסתה כנגד ישראל, גם באור עקיבא פורסם היום מקרה שהעלה את זעמם של ההורים.

מדובר במורה מחטיבת ביניים בעיר שפרסמה לפני כשנתיים צילום ברשת הפייסבוק, בו היא מצולמת במרכז תמונה כשמסביבה דגל פלשתין ומסד אל אקצא.

כאמור, הצילום פורסם בחודש מאי 2021. הורים לתלמידים בחטיבת הביניים שגילו את פרסום התמונה זעמו ודרשו לפתוח בבדיקה מיידית מול המורה, חלקם אף ביקשו כי תפוטר לאלתר.

לידיעה המלאה

דילוג לתוכן