Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

חבר מועצת העיר אור עקיבא נוח שמאילוב נגד ראש העיר: “חוסר תפקוד”; העירייה: “לשון הרע”

חבר מועצת העיר אור עקיבא, עו”ד נוח שמאילוב, שהעלה שתי הצעות לסדר יום הנוגעות למלחמת “חרבות ברזל”, שלח היום (שלישי, 31.10) מכתב לממונה על מחוז צפון במשרד הפנים, אלי רגב, בדרישה שייקרא לראש העיר אור עקיבא אלי אנקונינה לכנס את מליאת מועצת העיר בדחיפות. 

במכתב, שכותרתו “חוסר תפקוד של ממלא מקום ראש עיר, אלי אנקונינה”, ציין שמאילוב: “כחבר מועצת העיר הגשתי מספר הצעות לסדר יום המטיבות עם תושבי אור עקיבא וגם עם חיילי מילואים אשר גויסו בצו 8, הצעות אותם ביקשתי להעלות לסדר יום של ישיבת המועצה. עד לכתיבת שורות אלו בחר מר אנקונינה, לנצל את סמכויותיו כמ”מ ולא לזמן את ישיבות המועצה בניגוד לדין.

“מר’ אלי רגב, הנני פונה אליך כממונה על מחוז צפון של משרד הפנים, ומודיע לך על חוסר תפקודו של מ”מ ראש עיריית אור עקיבא, מר’ אלי אנקונינה. המדינה נמצאת במלחמה ודווקא בעת הזו יש צורך בניהול תקין ונכון של העיר באמצעות כל נבחרי הציבור. לצערי מר’ אנקונינה במקום לעסוק בניהול המשברים השונים בעיר ובטיפול בתושבי אור עקיבא, בוחר לנצל את סמכויותיו ואינו מזמן ישיבות מועצה מן המניין זה מספר חודשים. זאת ככל נראה על מנת לחזק את מעמדו הפוליטי כמועמד לראשות העיר על חשבון התושבים”.

שמאילוב (מימין) ואנקונינה. צילומים: מתוך עמודי המועמדים, ברשתות החברתיות

הוא הוסיף: “על כן, הנני מבקש ממך להפעיל את סמכויותיך ולהורות למ”מ אלי אנקונינה לזמן באופן דחוף, ישיבת מועצה מן המניין ולהעלות לסדר היום את שתי הצעותיי למתן פטור מארנונה למגויסים בצו 8 והצעה נוספת לשיקום תשתיות המקלטים בבניינים המשותפים”.

שמאילוב הגיש לאחרונה שתי הצעות לסדר יום למליאת מועצת העיר: הראשונה, שיקום תשתיות אינסטלציה וביוב כולל התקנת כלים סניטריים על חשבון העירייה לכל המקלטים בעיר, בדגש על בניינים משותפים בשכונות הוותיקות והשנייה, מתן פטור מתשלום ארנונה לתושבי אור עקיבא שמגוייסים בצו 8.

מעיריית אור עקיבא נמסר: “המועלה במכתב חבר המועצה עולה עד לכדי לשון הרע, דבר פסול בשעות קשות אלה. הטענה כאילו ראש הרשות או מי מאנשי העירייה “לא מתפקד” שיקרית וחוטאת למציאות, שכן כלל אנשי עיריית אור עקיבא, ובראשם ראש העיר, עסוקים ללא הפסקה בניהול העיר בשעת המלחמה. ישיבת המועצה האחרונה התקיימה במהלך החגים. עם פרוץ המלחמה, עברה אור עקיבא למתכונת חירום ופעילות מחמ”ל העירייה, אליו הגיעו גם חברי מועצה להתעדכן ולעדכן בנעשה, להעלות הצעות ולבצע קשר מול התושבים.
ככל שמצב החירום במדינה יימשך וככל שיהיה צורך אמיתי בכך, תכונס גם מועצת העיר”.

דילוג לתוכן