Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מאות אלפי שקלים פיצוי לנהג אוטובוס בגלל דלת הרכב שלו

מאות אלפי שקלים פיצוי לנהג אוטובוס בגלל דלת הרכב שלו

דלת רכבו הפרטי של נהג האוטובוס נחבטה בו בעוצמה ביום סערה והפכה אותו לנכה. חברת הביטוח תפצה אותו בכ-300 אלף שקלים

מזג אוויר סוער הפך את יום העבודה השגרתי של נהג האוטובוס ליום משנה חיים. הנהג בן ה-65, היה אמור לצאת לעוד יום עבודה, אלא שמשב רוח עז הטיח בו בעוצמה רבה את דלת רכבו הפרטי, כאשר היה בדרכו לעבודה. מעוצמת המכה נגרם לו נזק גופני משמעותי, אך למרות הכאב, החליט האיש להגיע לעבודתו והמשיך ביום העבודה.

האיש, תושב המרכז, הבין שמשהו לא כשורה, רק בדרכו חזרה מירושלים, כאשר הכאבים הלכו וגברו. הוא ביקש מהסדרן לסיים את יום העבודה ופנה לקופת החולים, שם אובחן כסובל מרגישות מוגברת והגבלה בתנועת הכתף, ובדיקות CT ו-MRI הדגימו שבר מרוסק בעצם העליונה של הזרוע בין המרפק לכתף וכן קרע חריף באחד הגידים בכתף.

בעקבות פציעתו, עבר הנהג שורת טיפולים שמרניים, פיזיותרפיה וכן נטילת משככי כאבים, אך למרות כל האמור, לא חל כל שיפור במצבו שהוחמר. והוא הוסיף לסבול מכאבים עזים וממגבלות ממשיות בתנועה.

עורכי הדין דביר שמעיה ומיכאל מירל המייצגים את הנהג, מסבירים כי “מכיוון שמדובר בתאונת דרכים בדרך לעבודה, היא הוכרה כתאונת עבודה לכל דבר ועניין. הנהג הופנה לבדיקה בוועדה הרפואית של המוסד לביטוח לאומי (המל”ל). הוועדה קבעה כי הוא סבל לאורך מספר שבועות מנכות זמנית בשיעור של כ-25 אחוזים, וכי הוא סובל כעת מ- 19 אחוזי נכות לצמיתות”. בהתאם להחלטה, קיבל הנהג תגמולים בסכום של 166 אלף שקלים, הכוללים פיצוי חד פעמי בגין הנכות הצמיתה והנכויות הזמניות.

בעקבות החלטת המל”ל שלחו עורכי הדין מכתב דרישה לפיצויים גם מחברת הביטוח, שביטחה את רכבו של הנהג בביטוח חובה. בין היתר טענו עוה”ד כי: “לנהג נגרמו הפסדים רבים, בין היתר בשל הוצאות עבור תרופות ועבור נסיעות לטיפולים ולבדיקות”. בנוסף נטען, כי הוא נזקק לעזרת הזולת בביצוע פעולות יומיומיות פשוטות, וכי נגרמו לו הפסדי שכר רבים. “טרם התאונה התובע היה עצמאי לחלוטין, עבד, ולא הזדקק לעזרה”, ציינו בתביעתם והוסיפו כי “עקב התאונה מצבו השתנה ללא היכר”.

למכתבם צירפו עוה”ד טיוטת תביעה, בה הם דורשים מחברת הביטוח פיצויים בגין נזקי גוף, לפי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים. לאחר משא ומתן בין הצדדים נקבע כי חברת הביטוח תפצה את נהג האוטובוס בסכום נוסף על סך 100 אלף שקלים, בנוסף לסכום שקיבל האיש מהמל”ל וכן לסכום של כ-46 אלף שקלים מחברת הביטוח ‘כלל’ שביטחה אותו בפוליסת תאונות אישיות. בסך הכל קיבל נהג האוטובוס פיצויים ותגמולים בסכום של כ-311 אלף שקלים. עם זאת, עורכי הדין מציינים כי במקרה ויוחמר מצבן של כתפו וזרועו של הנהג במהלך השנים, הוא יהיה זכאי לפנות להכרה נוספת של המל”ל בהחמרת מצבו – ובשל כך יהיה זכאי לתגמולים נוספים.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן