Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

ממשיכים להתקדם? הודעה מפתיעה בנוגע לפינוי בינוי שכונת שז”ר אור עקיבא

בקבוצת תושבים אשר מעדכנת על התקדמות פרויקט פינוי-בינוי הגרנדיוזי בשכונת שז”ר באור עקיבא, פורסם היום כי “יש התכנות כלכלית למתחם”.

בהודעה שהופצה נכתב: “סיימנו התכנות כלכלית, יש התכנות כלכלית למתחם ברוך השם. אנחנו מתקדמים לשלב הבא בשבועיים הקרובים אעדכן אתכם יום מבורך ובשורות טובות”.

צילום מסך

נזכיר כי בחודש פברואר האחרון (21.2), לאחר שנים ארוכות של תכנונים, תוכניות ושינויים ראש עיריית אור עקיבא לשעבר אלי אנקונינה, חתם על תוכנית פינוי-בינוי שז”ר יחד עם החברות “שיכון ובינוי נדל”ן” ו”תדהר”. על פי החברות, יועברו התוכניות הסופיות לאישור בוועדה המרחבית לתכנון ובנייה, ובהמשך 2024 כבר צפויים לצאת היתרי בנייה ראשונים לתחילת עבודות בשטח.

תוכנית פינוי בינוי שז”ר קרמה עור וגידים במהלך העשור הראשון של שנות ה-2000, הוגשה לוועדות ב-2013, אושרה לראשונה ב-2015 אך סבלה משינויים רבים בעקבות חוסר התאמות למצב בשטח. בסופו של דבר ההמתנה עשויה להשתלם לכל הצדדים, שכן ערך הקרקע עלה משמעותית מהימים ההם.

עיקרי התוכנית כוללים הריסת מבני הרכבת המוכרים כיום (עם כ-350 דירות) ושנבנו בשנות ה-70′ של המאה הקודמת, ובמקומם בניית 1,650 יחידות דיור חדשות עם תוספת של כ-30% בממוצע לכל דירה. אלה יכללו גם ממ”ד, מרפסת, מחסן וחניה. השכונה גם תוכל לעמוד במקרי קיצון של רעידות אדמה חלילה, בניגוד למה שקורה כיום. התוכנית גם כוללת מבני ציבור, בתי ספר, גני ילדים, בית כנסת ומתקנים נוספים, עליהם היו הרבה חילוקי דעות במהלך השנים, עד להגעה לתמהיל הנכון.
לכתבה המלאה

דילוג לתוכן