Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

בעקבות דחיית הבחירות לרשויות המקומיות: עיריית אור עקיבא בהודעה חשובה על הארנונה

בעקבות דחיית הבחירות לרשויות המקומיות: עיריית אור עקיבא בהודעה חשובה על הארנונה

בעיריית אור עקיבא יוצאים נגד פייק ניוז: בימים האחרונים הופץ ברשתות החברתיות ובקבוצות מקומיות כי תשלום הארנונה בשכונת אור ים יהיה גדול מזה של יתר השכונות באור עקיבא, עם תחילתה של שנת 2024.

בהודעה מיוחדת שפורסמה בצהריים (ראשון, 7.1) על ידי העירייה נמסר כי “בעקבות פניות רבות שהתקבלו במרכז השירות לתושב – אנו מבקשים לעדכן כי אין שינוי בגובה תשלום הארנונה בשכונת אור ים והיא זהה לשאר רחבי אור עקיבא. אנא הימנעו מהפצת מידע מוטעה בנושאים השונים. יש להתעדכן מראש בכל הודעה אחרת דרך ערוצי המידע העירוניים וגורמי העירייה הרישמיים”.

בשבוע שעבר פרסמנו כי בעקבות דחיית מועד הבחירות לרשויות המקומיות בחודש נוסף ל-27.2.2024 ובהתאם להנחיית משרד האוצר וחוק דחיית הבחירות הכלליות לרשויות המקומיות התשפ”ד-2023, הודיעה העירייה (רביעי, 3.1) הודעה משמעותית באשר לשיעורי הארנונה.

“החל מיום 1.1.2024 שיעורי הארנונה החלים על כל הנכסים בתחום השיפוט של עיריית אור עקיבא יהיו בשיעורים ובתאים כמפורט בצו הארנונה לשנת 2023, בצירוף שיעור העדכון של 2.68% על פי החלטת משרד האוצר כאמור”, נמסר בהודעה, “זאת כמפורט בחוק ההסדרים במשק המדינה (תיקוני חקיקה להשגת יעדי התקציב התשנ”ג-1992). צו הארנונה המעודכן לשנת 2024 יפורסם בהמשך על פי הדין”.

על פי תחשיב שביצעו אנשי איגוד לשכות המסחר החודש, צפויה הארנונה לשנה הבאה להתייקר ב־2.68%, זאת לאחר שהשנה עלתה הארנונה בשיעור של 1.37%. המשמעות היא העלאה אוטומטית בכ-763 מיליון שקלים, שבאים לאחר חודשי לחימת “חרבות ברזל” ובעיות קשות במגזר העסקי ובכלכלת משקי הבית. את הנתונים פרסם העיתון “גלובס”.

על פי הדיווח, תחשיב איגוד לשכות המסחר מראה כי היקף הארנונה הכולל שאמור לשלם הציבור בשנת 2024, למגורים ולעסקים יחד, צפוי להסתכם בכ־29.23 מילארד שקל. מדובר בשיעור העלייה הגבוה ביותר משנת 2014  בתעריף הארנונה הארצי.

בגלובס הוסיפו כי “לצד העלייה הארצית הצפויה בתעריף הארנונה, עשויים להתבצע גם עדכונים נקודתיים בתעריפים בכל רשות, על סמך “בקשות לאישור חריג לארנונה”. בקשות אלו עשויות לכלול העלאות או הפחתות בתעריפים של שימושים שונים, לעתים גם כמה במקביל, מצד כל עירייה”.

// עדכון ראשון: 3.1.2024

חשבון הארנונה מרגיש לכם גבוה מדי? זה הזמן לשירותי מודד דירות מוסמך

עיריית אור עקיבא פנתה לשרי הממשלה: העניקו פטור ארנונה למגוייסים בצו 8; איך הגיב יוסיפוב שהגיש את ההצעה לפני שבועיים?

במכתב ששלח ראש העיר אלי אנקונינה אל שר האוצר ח”כ בצלאל סמוטריץ’ ולשר הפנים ח”כ משה ארבל, ביקש כי הממשלה תיתן מענה לנושא קליטת משפחות המפונים בעיר באופן מיידי ומתן פטור מארנונה למילואימניקים שגויסו | המועמד לראשות העיר וחבר המועצה שמחה יוסיפוב העלה את ההצעה לסדר יום כבר לפני שבועיים: “מברך, אבל אפשר להבא להתייחס מהר יותר” | לידיעה המלאה

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

מפחיד לצאת מהבית: אחד מכל שני הולכי רגל הרוגים – הולך רגל ותיק; כמה בחדרה, אור עקיבא ופרדס חנה?

ב-20 במרץ 2024, בשעות הצהריים, נהרגה הולכת רגל בשנות ה-70 לחייה בתאונת דרכים באזור התעשיה ברחובות. הולכת הרגל הוותיקה נפצעה קשה מפגיעת כלי רכב ומתה זמן קצר לאחר מכן בבית החולים קפלן.

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן