Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

בעלת דירה ברחוב גינת אגוז בפרדס חנה תובעת את חברת “אאורה” במאות אלפי שקלים

בעלת דירה ברחוב גינת אגוז בפרדס חנה תובעת את חברת “אאורה” במאות אלפי שקלים

בעלת נכס בפרדס חנה טוענת כי הדירה שקנתה מלאה בליקויים כמו רטיבויות שגורמות לקצרים בכל הבית * התביעה עומדת על כ-145 אלף שקלים

תביעת נזיקין כנגד חברת אאורה ישראל יזמות והשקעות בע”מ על סך כ-145 אלף שקלים תידון בבית המשפט השלום בחדרה. במרכזה של התביעה טענותיה של בעלת דירה בפרדס חנה-כרכור, לפגמים וליקויים רבים בדירת מגורים שמכרה להם החברה וכן הפרה יסודית של הסכם המכר.

על פי כתב התביעה, התובעת הינה בעלת הזכויות בדירת מגורים הממוקמת בקומה 8 בבית מגורים משותף ברחוב גינת אגוז בפרדס חנה-כרכור. הנתבעת, היא חברה קבלנית המאוגדת ופועלת בישראל, שעיסוקה בניית בתים למגורים והיא אשר בנתה את הדירה בגינה הוגשה התביעה.

ב- 13.08.19 רכשה התובעת את הדירה, כיד שנייה. מוכרי הדירה עידכנו את התובעת על כי קיימת רטיבות בחדר הממ”ד. ואכן עם כניסת התובעת למגורים בדירה, החלה לעקוב אחר הרטיבות בדירה, לרבות ליקויים נוספים, בתקווה שיטופלו על ידי החברה, אולם זה לא קרה. יתרה מכך, הרטיבות הלכה והתרחבה עד אשר גרמה לקצר בחשמל בכל הבית, כבר בגשם הראשון.

שכונת נווה פרדסים בפרדס חנה | צילום אילוסטרציה/המחשה ארכיון: מגדלור ניוז (לתמונה אין קשר לכתבה)

בכתב התביעה נטען כי כבר ביום 15.11.2020, הודיעה התובעת לנציגת החברה ממחלקת שירות דיירים וביקשה כי החברה תפעל לתקן את הליקויים. בנוסף ציינה כי במידה והליקויים לא יטופלו תפנה לטיפול משפטי בעניין. בעקבות כך, יצר עם התובעת קשר בעל מקצוע מטעם החברה, אשר הציע לתקן את הרטיבות באמצעות קילוף הקירות בתוך הבית, הורדת העובש וצביעתם. טיפול קוסמטי אשר לא צלח ולאחר הגשם הראשון, הרטיבות חזרה ביתר שאת והנזק שנגרם לקירות הבית היה קשה יותר.

בהמשך כתב התביעה נטען עוד כי לתובעת התכתבויות רבות עם נציגי הנתבעת הנמשכות מעל שנתיים, אולם תיקון הליקויים הקשים בדירתה אינם מתרחשים בפועל. לטענתה “בכל פעם שמגיע איש מקצוע מטעם החברה אין כל כוונה רצינית מצדו לבצע תיקון משמעותי ובעל ערך, אשר יפתור את הבעיות אחת ולתמיד”. לדבריה, פניותיה זכו להתעלמות בוטה, חוסר מקצועיות וחוסר עניין בשל העלויות הגבוהות המחייבות לרדת לשורש הבעיה.

כמו כן, לתובעת התברר כי בבנייה פגמים וליקויים רבים וכי הדירה אינה מתאימה לטיב הבניה, תיאורה וסוגה כפי שנקבע בהסכמי המכר. לטענת התביעה, בשל ליקויי הבנייה שהם תוצאה של הפרת חובה שבחוק ומעשייה הרשלניים של החברה, מתבקש בית המשפט לחייב את החברה לשלם לתובעת את סכום התביעה על סך 145,212 שקלים, בצירוף הפרשי הצמדה וריבית מיום הגשת התביעה ועד ליום התשלום המלא בפועל, לרבות הוצאות משפט, שכ”ט עו”ד ומע”מ כחוק.
טרם הוגש כתב הגנה. מחברת “אאורה” לא התקבלה תגובה עד למועד פרסום הכתבה. 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

האיטלקיה ברחוב הרצל: המסעדה שמשנה את הנוף באור עקיבא

מאז שנפתחה “חלביה” ברחוב הרצל, נראה שמשהו חדש קרה באוויר של אור עקיבא | הבעלים, עמית אסדו, מביט בגאווה על המקום שיצר מתוך תשוקה ואהבה לתחום: “התחברתי לצורך להביא את איכות חווית האוכל אל האנשים הביתה. ממש להביא את התחושה של ‘דייט’ במסעדה באיטליה אל הבית”

קרא עוד »

מפחיד פה | בעמק חפר מתריעים בפני הממשלה: “יש חדירת שב”חים, פרצות בגדר, ירי לעבר היישובים”

ראשת המועצה עמק חפר גלית שאול, בוועידת איגוד התאגידים העירוניים ברשויות המקומיות: “לא נשקוט עד שנביא לביטחון מלא לתושבינו”! שאול אמרה: “מאז שנבחרתי לפני כשש שנים אני שבה ומתריעה על

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן