Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

אחרי עשרות שנים שלא שופץ: הכביש שהפך לסמל בפרדס חנה עובר מתיחת פנים

אחרי עשרות שנים שלא שופץ: הכביש שהפך לסמל בפרדס חנה עובר מתיחת פנים

"הדרך הזו היא הפנים שלנו, השער המחבר בין עבר לעתיד, לצד בינוי הכיתות והרחבת ביה"ס, לצד סלילת רחובות סיני ומוריה ולצד טיילת הנדיב - פרויקט יפיפה שאוטוטו ייצא לדרך - 'סובב חקלאי' ", אמרה השבוע ראש המועצה פרי יגור

לפני בערך 90 שנה נסלל כביש הכניסה לבית הספר החקלאי בפרדס חנה, שני שערים שהפכו לסמל ואת פרדס חנה לשם דבר בחינוך וחקלאות.

השבוע, אחרי כחודש היערכות, ניקיונות, הרחבת הדרך וסילוק המפגעים, החלה המועצה בעבודות הקרצוף והאספלט לאחר כאמור שנים ארוכות שלא שופץ הכביש.

מי שהייתה נרגשת במיוחד מהסלילה היא ראש המועצה הגר פרי יגור. “אחרי 90 שנה, אנו משקיעים משאבים אדירים, אנו מכבדים את העבר למען העתיד של כולנו ונמשיך ביחד לבנות ולסלול ולהתוות דרך”, כתבה, “הדרך שינתה את פניה. מי מכם שייסע היום אל ביה”ס החקלאי בדרך הזו – לא יוכל להישאר אדיש נוכח המראה המתחדש”.

May be an image of 4 people, people standing, tree and road

פרי יגור הוסיפה: “הכניסה ההיסטורית אל “התיכון החקלאי על שם בנימין רוטשילד” היתה בין שערי הכניסה בהצטלבות הדרכים פיק”א והנדיב, אל מתחם בית הספר הראשון בארץ שהנהיג לימודים עיוניים שאפשרו לבוגריו לקבל תעודת בגרות.

מאז, רבו הבורות והאבק בדרך הגישה אל בית הספר, השיחים פלשו וצמצמו את שדה הראייה, הבּוּדְקֶה ששימש את השומר בכניסה ננטש ונהרס, השער החשמלי שבק גם הוא והתייתר, פסולת בניה נערמה בצדי הדרכים, השוליים נשברו עם השנים וכמובן לכל אלה נוספה מצוקת החניה.

“אנו מובילים הרבה פרוייקטים ביישוב. מצמצמים פערי תשתיות של שנים ארוכות לפי תכנית עבודה סדורה רב שנתית שבנינו ותקצבנו. הפרויקט הזה, הוא הרבה יותר מעוד ‘פרויקט’. בשבילנו זהו אחד מסמלי היישוב. שיחת הטלפון המרוגשת שקיבלתי בבוקר התחלת הפרויקט מתושבת שהתרגשה עד עמקי נשמתה לראות את העבודות בשטח, העידה עבורי על החשיבות ועוצמת הדברים.

“הדרך הזו היא הפנים שלנו, השער המחבר בין עבר לעתיד, לצד בינוי הכיתות והרחבת ביה”ס, לצד סלילת רחובות סיני ומוריה ולצד טיילת הנדיב – פרויקט יפיפה שאוטוטו ייצא לדרך – ‘סובב חקלאי’ לבה הפועם של המושבה מקבל משמעות ותוקף מחודש לחשיבותו בחיינו בפרדס חנה כרכור”.

/// צילומים: מהעמוד של הגר פרי יגור בפייסבוק

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

מכתב לעיריית חדרה להנצחת טל אליהו ז”ל: זה המקום המוצע

יו”ר ‘המחנה המאמין’ וחבר מועצת העיר בועז ביטון פנה בשבוע שעבר אל ראש העיר ניר בן חיים בבקשה להנציח את זכרו של חבר מועצת העיר טל אליהו ז”ל  | “טל אשר נגע במשך שנים בשליחותו בהמוני אנשים ממש, הקריב את חייו למען הפעילות הציבורית ולא ויתר לעולם על שליחותו הציבורית גם אם זה בא על חשבון ממונו, זמנו, וחייו שנגדעו בשיא עשייתו”

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן