Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

פרשת קסניה שטילר ז”ל מאור עקיבא: במשטרה מבקשים מהציבור מידע חדש

קסניה שטילר ז”ל || צילום ארכיון

המשטרה בוחנת מחדש את תיקי הרצח שארעו במהלך שוד באור עקיבא, קיסריה ואזור מישור החוף במהלך השנים 2004-2010. בין היתר, מנסים במשטרה לדלות מידע חדש על תיק הרצח הבלתי מפוענח של קסניה שטילר ז”ל, שנהרגה סמוך למחלף העירוני, באזור בו טרם נבנתה שכונת מבואות קיסריה ונוף הים. 

“חקירת תיקי רצח נמשכת לאורך השנים ללא הפסקה, במטרה להגיע לגילוי מבצעי העבירה ולהביאם לדין”, נמסר מהמשטרה בהודעה מיוחדת בימים האחרונים. “משטרת ישראל נמצאת בקדמת הטכנולוגיה והזיהוי הפלילי ברמה הבינלאומית, ובוחנת כל העת את הראיות השמורות בתיקי רצח, תוך שימוש בכלים חדשים לשם פענוחם.

“במסגרת בחינת התיקים הישנים, נבדקים גם תיקי רצח של שומרים/מאבטחים במהלך שוד, שהתרחשו בין השנים 1.1.2004 ל-1.1.2010 באזור מישור החוף, מחיפה ועד קיסריה. נעשית פעילות לאיתור וניתוח כל בדל מידע וממצא פורנזי המתקבל, לשם קידום החקירות. על כן, משטרת ישראל מבקשת את עזרת הציבור בקבלת מידע וכל פרט העשוי להיות רלוונטי לחקירת האירועים הבאים: רצח יובל ביטון ז”ל בשנת 2004, רצח אברהם מלכה ז”ל בשנת 2005, רצח שמשון דדשב ז”ל בשנת 2006, רצח פתחי ביאדסי ז”ל בשנת 2006, רצח קסניה שטילר ז”ל בשנת 2009.

“כל היודע פרטים העשויים לסייע בפענוח תיקים אלו, מתבקש לפנות לטלפון 04-8648669, או באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת: [email protected]”.

ב-2.11.2009 אור עקיבא הזדעזעה. בני נוער שהתהלכו במתחם החולות אז, ושכונת “נוף ים” היום, מצאו גופה מוטלת על הקרקע תחת גשם שוטף ביום חורפי. היתה זו גופתה של קסניה שטילר ז”ל, רק בת 24, שנמצאה ירויה ונשקה נגנב ממנה לאחר הרצח.

גם כעשור שנים לאחר הרצח המזעזע, טרם אותר הרוצח, ואין קצה חוט אחר זהותו. בפארק תעשיות קיסריה נרצח 7 חודשים לאחר שטילר, מאבטח – והיה נדמה כי יש קשר בין שני האירועים. אולם גם לאחר תפיסתו והרשעתו של רוצח המאבטח מקיסריה, תיק שטילר נותר פתוח.

זירת הרצח, בשטח הפתוח שממול תיכון עתידים | צילום ארכיון

גופתה של שטילר התגלתה בחולות שמאחורי בית הספר עתידים באור עקיבא. שני נערים שחלפו בקרבת מקום איתרו את גופתה כשהיא ירויה פעמיים בראש והזעיקו את מד”א ואת המשטרה. רופא שהגיע למקום קבע את מותה של המאבטחת. בסריקה שנערכה באזור, לא נמצא נשקה האישי.

קצין הביטחון של החברה לפיתוח קיסריה, משה רוזנטולר, אמר לאחר המקרה לפני כ-9 שנים כי “קסניה היתה בחורה עם שמחת חיים, כל הזמן מחייכת. מאבטחת מוערכת. קסניה עבדה באבטחה בקיסריה וגם במועדון הגולף.

עוד על פרשת רצח קסניה שטילר, בכתבה שפרסמנו לפני כשנה

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן