Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

האגודה למען הלהט”ב פרסמה: אלה הרשויות בחדרה וסביבתה שהצטרפו למחאת החינוך נגד אבי מעוז

האגודה למען הלהט”ב פרסמה: אלה הרשויות בחדרה וסביבתה שהצטרפו למחאת החינוך נגד אבי מעוז

על פי ההסכם הקואליציוני בין הליכוד לבין מפלגת נעם, היחידה לתוכניות חיצוניות וקידום שותפויות במשרד החינוך תועבר למשרד ראש הממשלה, ותימסר לסמכותו של מעוז | האגודה למען הלהט"ב קוראת לראשי רשויות בישראל להצטרף למאבק נגד מדיניותו של מעוז

בנימינה-גבעת עדה הצטרפה היום (שלישי, 6.12) לקריאת ראשי רשויות בישראל נגד מדיניותו של אבי מעוז שצפוי להיות אחראי על היחידה לתכניות חיצוניות במערכת החינוך. 

“תושבי בנימינה וגבעת עדה, בעקבות פרסום ההסכמים הקואליציוניים המתגבשים ברצוננו להבהיר כי מערכת החינוך במושבות תמשיך להפעיל ולקיים תכניות המעודדות ערכים של שוויון, פלורליזם וחופש בחירה ללא הבדל מוצא, מין או דת, כפי שעשתה עד כה”, נכתב במכתב עליו חתם ראש המועצה איתי וייסברג וחברי המועצה.

“אנו סומכים על מקצועיות הצוותים החינוכיים של המועצה ומשרד החינוך שישמרו על עקרונות החינוך הנושאים את דגל אהבת האדם באשר הוא בגאווה ובהכלה וכחברי מליאת המועצה נספק להם את הגיבוי הנדרש ברוח ובמשאבים ככל שידרשו. קהילת בנימינה גבעת עדה שלנו מגוונת בדעותיה, בהשקפותיה ואנו מכבדים כל איש ואשה באשר הם. נמשיך לנהוג בסובלנות, להשקיע בחינוך תוך דיון לגופו של עניין ולא לגופו של אדם. כולנו שונים אולם שווים בזכויותינו. מועצת בנימינה גבעת עדה, כמו רשויות רבות אחרות, מאמינה כי יותר סמכויות חינוך צריכות להינתן לרשויות המקומיות בתוקף היותן קרובות יותר לתושבים”.

במוצאי שבת האחרון (3.12) פרסמנו כי יותר מ-50 רשויות מקומיות, מגבול הצפון ועד הנגב – בהן גם בסביבת חדרה – הודיעו עד כה שלא ישתפו פעולה עם מדיניותו של יו”ר מפלגת נעם אבי מעוז. בחלק גדול מהרשויות “המורדות” הודיעו ראשי הרשויות שיתקצבו בעצמם את התוכניות שייפגעו כתוצאה ממעבר היחידה לתוכניות חיצוניות לידי מעוז.

האגודה למען הלהט”ב פרסמה בסוף השבוע האחרון פוסט בו קראה לראשי רשויות בישראל להצטרף למאבקן נגד מדיניותו של מעוז. “קיבלנו תזכורת נוספת לכוחה של השנאה עם ההסכם שנתחם עם אבי מעוז מנעם. העברת הסמכויות על תכנים במשרד החינוך למעוז ו250 מיליון שקלים מכספי הציבור של כולנו להקמת רשות לפעילות להט״בופובית במרחב הציבורי”, ציינו באגודה.

“ההסכם הזה לא צריך להדאיג רק את הקהילה הגאה, אלא כל הורה ובית בישראל. זו לפני הכל הפקרה של הנוער הלהט״בי שנמצא מחוץ ובתוך הארון, אלו מאות אלפי נערים ונערות בישראל שחייהם תלויים באדם הקיצוני ביותר. ראש הממשלה הנבחר נתניהו ומפלגת הליכוד- הבטחתם שתשמרו על הזכויות שלנו, זה הזמן לעצור את הסכנה הזאת.

“הקהילה שלנו חזקה, היא חוצה מגזרים ונמצאת בכל מקום, בכל ציבור ובכל בית חמישי בישראל. לא סתם 75% מהאוכלוסיה תומכים בזכותינו לשוויון. יש לכל אחד ואחת מאיתנו את הכוח לשנות. תדברו, תתעניינו, תשתפו, תיהיו פעילים ופעילות בארגונים. בימים האלו אנחנו מתכננים את הצעדים הבאים בשיתוף ארגוני הקהילה וכל מי שתומך בנו. מי שחושב שהדבר יסתיים כאן – טועה ובגדול. רק התחלנו”.

בין הרשויות בסביבת חדרה שהודיעו כי יתנגדו למדיניות מעוז: זכרון יעקב, פרדס חנה-כרכור, מועצה אזורית חוף הכרמל, מועצה אזורית מנשה, מועצה אזורית עמק חפר. 

על פי ההסכם הקואליציוני בין הליכוד לבין מפלגת נעם, היחידה לתוכניות חיצוניות וקידום שותפויות במשרד החינוך תועבר למשרד ראש הממשלה, ותימסר לסמכותו של מעוז. יו”ר נעם הביע פעמים רבות עמדות קיצוניות ביחס לקהילת הלהטב”ק ולסוגיות הקשורות לנשים. בעקבות ההסכם התעורר גל חשש בקרב גורמים חינוכיים ובקרב הורים ותלמידים מקהילת הלהטב”ק, מפני פגיעה בתכנים המסייעים למנוע דעות קדומות כלפיהם. מעוז גם אמר לאחרונה שיש לבטל את היחידה המייעצת לרמטכ”ל לגבי מעמד הנשים בצה”ל.

// עדכון ראשון: 3.12.2022

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן