Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מהם החומרים הנדרשים לזיפות גגות מקצועי

מהם החומרים הנדרשים לזיפות גגות מקצועי

החורף כבר כאן ואתם מחפשים חברת איטום שתבצע איטום יסודי לגג שלכם, אבל רגע אחד לפני שבוחרים חברת איטום חשוב להכיר את החומרים והשיטות המקובלות לאיטום גגות והכל במטרה שתוכלו להנות מחורף בטוח ורגוע מנזילות וחדירות מים.

זיפות גגות מספקות הגנה מפני כל תנאי מזג האוויר, מגינות על הבית ותכולתו מפני מים, אש ורוח, כשהן מותקנות כהלכה. ההתקנה שלהם חשובה כי הם גם פועלים כמו מחסום מגן המגן על חזית הבניין. למרבה הצער ישנם חומרים שונים המשמשים ליריעות גגות אשר עלולים ליצור בעיות בהתקנה ובתחזוקה שלהם.

כדי למנוע ריקבון או בלימה של ברזנט הגג שלכם, אנשים רבים אוהבים לצבוע אותו באספלט נוזלי או להגן על הבד עם צבע אגרדק. על מנת להשיג החזר שכר דירה גבוה במזומן על ההשקעה, יש להתקין מערכות וילון על בנייני מגורים רב-משפחתיים תוך שימוש בחומרים איכותיים.

צילום: פריפיק

בניגוד לתחומים אחרים בעולם השיפוצים לבית, בחירת שיטת האיטום לא תמיד נשענת על החומר האיכותי ביותר, או השיטה המהירה ביותר, אלא על מה שמתאים לגג שלכם. .

קיימים 4 סוגים של חומרים מקובלים לאיטום גגות:
ביטומנים – איטום באמצעות יריעות ביטומניות
פולימריים– חומרים אלה מכונים גם “גומי לגג” או “גומי נוזלי בהתזה” והם מיושמים במריחה או התזה
אקריליים – חומרים אקריליים הם חומרים אלסטיים. לצורך איטום גגות הם מגיעים בצבע לבן, אותו ניתן למרוח על הגג, או להתיז עליו. זוהי שיטה שמתאימה בעיקר לגגות קטנים, אם כי ניתנת ליישום גם על גגות בטון חדשים, שאין עליהם שכבות איטום ישנות
זפת – הזפת נחשבת לשיטה ותיקה ואולי גם מיושנת לאיטום גגות, אך היא בעלת יעילות מוכחת ולכן עדיין נמצאת בשימוש די נרחב. היא מתאימה במיוחד לגגות עמוסים בחפצים בולטים, כמו דודי שמש וקולטים והיא גם זולה יחסית לשיטות אחרות.

בחירת בעל מקצוע לביצוע עבודות איטום בגג

למרות שזה עשוי להיראות כמו עבודה פשוטה זו, יש די הרבה דברים שאתה צריך לזכור לפני שאתה שוכר מישהו.
הגג הוא קטע די חשוב בבית. מכיוון שהוא מאפשר מי גשמים ופונקציונליות סולארית, זה לא רעיון של מה בכך להגן על מה שהנכס שלך מגן. ומכיוון שנדרשת גם אומנות, אתה צריך להיות זהיר במיוחד כשאתה מחפש מישהו שיעשה את העבודה כמו שצריך.

אנשים מסוימים עשויים לתהות מדוע שכירת מישהו שיעשה עבודה תהיה זולה יותר מאשר לעשות זאת בעצמם. עם זאת, לא כל הדברים שנראים פשוטים.
לפעמים, אנשים זקוקים לעבודת תיקון על הגג שלהם, בין אם זה איטום רווח קטן כדי למנוע עיבוי או החלפת כל הרעפים. נלמד כיצד למצוא מישהו לעבודות קירוי ומה עליך לשקול בעת קבלת החלטה זו.

למרות גורמי הסיכון הכרוכים באיטום גגות, רוב בעלי הבתים נרתעים לא רק לקחת את העבודה על עצמם אלא גם לשלם עבור קבלנים מקצועיים שיש להם מומחיות בתחום זה של בניית בתים.
שכירת קבלנים מקצועיים לביצוע עבודה מסוג זה יכולה לחסוך כסף בטווח הארוך מכיוון שהם יכולים לבצע משימות מהר יותר ויעילה יותר מהאדם הממוצע שלך.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן