Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

לקראת המעבר לרשת “עתיד”: עובדי המינהל ב”אורט” בנימינה פתחו בשביתה

עובדי המינהל והמזכירות בתיכון “אורט בנימינה” פתחו בשביתה, זאת על רקע סכסוך באשר לתנאי העסקתם הצפויה ברשת “עתיד” והמעבר מרשת “אורט”. כזכור, עובדי המינהל בבית ספר “אורט בנימינה”חוששים לעתידם, זאת במסגרת המעבר בין רשתות הניהול החינוכיות והעברת עובדי ההוראה ועובדי המנהלה השייכים לרשת “אורט” לרשת “עתיד”.

בשבועיים האחרונים, מאז נודע זכיית רשת “עתיד” במכרז, מנהלים עובדי המינהל בבית הספר מחאה, לטענתם, עקב פגיעה צפויה בזכויותיהם. לטענת וועד העובדים, המועצה ממשיכה לא להגיב לבקשת העובדים, רשת “אורט” לא מוכנה להתחייב על העברת פדיון ימי המחלה של העובדים ורשת “עתיד” לא מוכנה “לספוג” את ימי המחלה של העובדים.

קראו גם:
חילופי ניהול: ‘אורט’ הפסידה במכרז, תיכון בנימינה יעבור לרשת ‘עתיד’
עובדי המינהל באורט בנימינה פתחו במחאה: “המועצה זונחת אותנו לקראת המעבר לרשת “עתיד””

“עובדי המנהל שובתים היום אך מבחני הבגרות שמתוכננים השבוע יתקיימו כרגיל. עובדי המנהל אוהבים את התלמידים ולא רוצים לפגוע בהם. עם זאת, במידה ובשבוע הבא רשת “אורט” לא תענה לבקשותינו, בחינת הבגרות במתמטיקה לא תתקיים”, נמסר מהוועד.

מרשת “עתיד” נמסר בתגובה: “בהתאם למכרז בו זכתה רשת “עתיד”, הרשת תתחיל לנהל את בית הספר באופן רשמי החל משנת הלימודים תשפ״א שתחל ב- 1.9.2020, עד אז רשת ״אורט״ הינה מפעילת בית הספר וסיום שנת הלימודים באחריותה המלאה. רשת ״עתיד״ הודיעה זה מכבר וחוזרת על מחוייבותה לשמור על כלל זכויות עובדי המנהלה במסגרת העברת הבעלות. אנו בטוחים שרשת אורט תפעל מול עובדיה בהגינות, מאמינים כי טובת בני הנוער תגבר והבגרויות יתקיימו כסדרן”.

במועצת בנימינה-גבעת עדה וברשת “אורט” בחרו שלא להגיב לידיעה. 

דילוג לתוכן