Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

ניסה לגנוב רכב בחדרה – השוטרים קלטו את המעשה ותפסו אותו

במהלך פעילות ממוקדת נגד עבירות רכוש שביצעו שוטרי תחנת חדרה לרבות נגד פריצות וגניבות רכבים עסקו השוטרים בסריקות וסיורים לאיתור וסיכול עבירות אלו.

במהלך הפעילות ולאחר קבלת דיווח אודות חשד להימצאות דמות חשודה ליד מספר רכבים בעיר, פשטו השוטרים על האזור המדובר והצליחו לתפוס רגע לפני שהצליח לגנוב רכב, חשוד שב”ח תושב טולכרם בן 27 וברשותו כלי פריצה.

השוטרים תופסים את הפורץ, שוהה בלתי חוקי, בעת המעשה. צילום: דוברות המשטרה

החשוד נעצר לחקירה בתחנת חדרה בסיומה נכלא והיום נעתר בית המשפט לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו עד לתאריך 9.6.24

מהמשטרה נמסר: “משטרת ישראל תמשיך לפעול נגד פורצים וגנבים הפוגעים בביטחונו של האזרח וברכושו, תוך מיקוד בפעילות מניעה וסיכול במגוון האמצעים הקיימים, באיתורם ומעצרם של העבריינים לחקירה ומיצוי הדין עמם בהתאם”.

הגיעו לטייל בפארק נחל חדרה? לא ממש. המשטרה עצרה אותם

שוטרי תחנת חדרה יחד עם צוותי השיטור העירוני במחוז חוף מקיימים כל העת פעילות לאיתור שוהים בלתי חוקיים, אשר לא פעם עלולים להיות מעורבים באירועים ביטחוניים מעבר לעובדה כי הינה עבירה על חוק הכניסה לישראל. במהלך הפעילות לאיתור שוהים בלתי חוקיים, המשטרה איתרה בפארק נחל חדרה שב״ח תושב טולכרם ואת המסיע שלו תושב טייבה. לידיעה המלאה

דילוג לתוכן