Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

הצרות של רחוב הדקלים: מרכז פרדס חנה-כרכור משך אליו 4 אירועים חריגים תוך חודשיים

הצרות של רחוב הדקלים: מרכז פרדס חנה-כרכור משך אליו 4 אירועים חריגים תוך חודשיים

4 אירועים חריגים בניהם השלכות רימונים ותאונה מוזרה, הייתה מנת חלקו של רחוב הדקלים ליד כיכר דרך הבנים. צירוף מקרים או המחשה לפעילות תוססת באזור?

מה קורה ברחוב הדקלים בפרדס חנה-כרכור? הציר העמוס ליד “דידו סנטר” מייצר לאחרונה כותרות שונות ומשונות – אם זה בתחום הפלילים או התאונות. בחודשיים האחרונים התרחשו באותו הרדיוס ארבעה אירועים חריגים שהצריכו התערבות של כוחות שיטור וביטחון. האם זה סתם צירוף מקרים או שהאזור העמוס במבקרים מתחמם?

מדובר בציר תחילת רחוב הדקלים במפגש עם דרך הבנים, היכן שממוקמים “דידו סנטר”, חנויות, עסקים ומשרדים שונים.
זה התחיל לפני כחודשיים, ב-6.11.22, אז עצרה משטרת ישראל תושב פרדס חנה בחשד להשלכת רימון גז לתוך בניין מגורים ברחוב הדקלים. זאת עם קבלת דיווח במוקד 100 של המשטרה בדבר השלכת רימון גז לתוך בנין בפרדס חנה וכתוצאה מכך נפצעו במצב קל 13 דיירים אשר פונו לביה”ח הלל יפה.

אל המקום הגיעה באותו שישי אחר הצהריים גם ראש מועצת פרדס חנה-כרכור הגר פרי יגור, שהעניקה בעצמה סיוע לתושבים. חקירה אופרטיבית ומאומצת שכללה שימוש באמצעים מיוחדים של שוטרי תחנת זכרון יעקב הביאה למעצרו כעבור זמן קצר של החשוד בן 24 תושב פרדס חנה והוא נלקח לחקירה בתחנת המשטרה ובסיומה נכלא.

זריקת הרימון לתוך בניין ברחוב הדקלים. 13 פונו לקבלת טיפול | מגדלור ניוז

 

כעבור חודש, ב-25.12.22, אירע האירוע השני לאחר שנהגת צעירה בת 19, שילבה ככל הנראה הילוך לא נכון ברכבה. התוצאה: איבוד שליטה והתנגשות בקיר ובחנות סלולר ברחוב. ממד”א נמסר אז כי “בשעה 13:17 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב שרון, על רכב שהתנגש בקיר חנות במרכז מסחרי ברחוב הדקלים בפרדס חנה-כרכור. חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי”ח הלל יפה, צעירה כבת 19 במצב קל”.

וזה לא הכל. ב-1.1.23 הושלך רימון הלם לעבר עסק צ’יינג’ באותו האזור בחנויות תחילת רחוב הדקלים והשבוע, ב-16.1.23, דווח על רימון הלם נוסף שנזרק לעבר אותו הצ’יינג. מהמשטרה נמסר כי במהלך פעילות ממוקדת של שוטרי תחנת זכרון יעקב בפרדס חנה, שמעו השוטרים קול של פיצוץ רימון הלם שנזרק ככל הנראה לעבר עסק ביישוב.

בתוך כך, תגובה מהירה של השוטרים שחתרו למגע הביאה לזיהוי חשוד המנסה להמלט רגלית מהמקום ולמעצרו בתום מרדף קצר. החשוד מפרדס חנה-כרכור (28) הובא לחקירה בתחנת המשטרה. במשטרה בודקים קשר בין שני המקרים, מה הרקע להתנכלויות כלפי העסק והאם מעצרו של החשוד הערב יוביל לפענוח מי עומד מאחורי השלכת המטען בתחילת החודש.

בן 26 נתפס נוהג תחת השפעת סמים בפרדס חנה-כרכור

במקרה אחר, המשטרה הגישה לאחרונה כתב אישום לבית משפט השלום בחדרה נגד ויקטור ס’ (26) תושב נתניה, בגין נהיגה תחת השפעת סמים וכן החזקה/שימוש בסמים שלא לצריכה עצמית, לאחר שעל פי החשד נהג בעודו תחת השפעת סמים וכן החזיק סמים ברכב. על פי כתב האישום ב-12.10.21 בשעה 18:10 לערך, בוצע חיפוש ברכבו של הנאשם, כאשר נהג ברחוב עירון בפרדס חנה.

במהלך החיפוש נמצא כי החזיק סמים מסוכנים מסוג קנאביס: 20 אריזות שהכילו כ-100 גרם נטו, 2 אריזות שהכילו כ-20 גרם נטו ועוד 4 אריזות שהכילו כ-40 גרם נטו. כמו כן, באותו המעמד נערכה לנאשם בדיקת שתן ונמצא כי הוא נהג כשהוא מצוי תחת השפעת סמים.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

מפחיד לצאת מהבית: אחד מכל שני הולכי רגל הרוגים – הולך רגל ותיק; כמה בחדרה, אור עקיבא ופרדס חנה?

ב-20 במרץ 2024, בשעות הצהריים, נהרגה הולכת רגל בשנות ה-70 לחייה בתאונת דרכים באזור התעשיה ברחובות. הולכת הרגל הוותיקה נפצעה קשה מפגיעת כלי רכב ומתה זמן קצר לאחר מכן בבית החולים קפלן.

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן