Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מההופעות בטיקטוק ועד “ידיעת הזהב”: כך אותר גור האריה “אבו מאלק” בדירת מסתור בישראל

מההופעות בטיקטוק ועד “ידיעת הזהב”: כך אותר גור האריה “אבו מאלק” בדירת מסתור בישראל

ביחידה המרכזית של מג"ב דרום נפתחה חקירה סמויה ובאמצעות אמצעים טכנולוגיים ופעולות חקירה מתקדמות, פשטו על הדירה בה הוחזק הגור המסכן * הערכה: הוא החליף מספר בעלים בשהותו בישראל * מחירו יכול להגיע לעד 80 אלף שקלים * בקרוב הוא יתחיל תהליך שיקום, לאחר שנותק באכזריות בגיל צעיר מאמו

בלשי משמר הגבול ופקחי רשות הטבע והגנים הצליחו לאתר בדירת מסתור במרכז הארץ את גור האריות המכונה “אבו מאלק” שהוחזק באופן בלתי חוקי והפך בעל כורחו ל”כוכב טיקטוק”. הדבר התאפשר בעקבות מעקב אחר רשתות חבריות וקבלת “ידיעת זהב” אודות דירת המסתור בה הוא מוחזק.
בתקופה האחרונה, הועלו ברשתות החברתיות מספר סרטונים שמתעדים גור אריות המכונה “אבו מאלק”, שהוחזק באופן בלתי חוקי על ידי מספר אזרחים בארץ, והחליף ידיים מפעם לפעם.

ביחידה המרכזית של מג”ב דרום נפתחה חקירה סמויה ובאמצעות אמצעים טכנולוגיים ופעולות חקירה מתקדמות, פשטו בלשי היחידה ופקחי רשות הטבע והגנים לדירת מסתור באיזור המרכז ואיתרו בה את גור האריות.
על פי החשד, בתקופה האחרונה נרכש גור האריות מספר פעמים על ידי מספר חשודים שהחזיקו אותו בבעלותם וסחרו בו, כאשר מחיר של גור כזה נע בין 40 ל-80 אלף שקלים בקרב סוחרים ברשתות חברתיות.

גור האריות, יועבר לבדיקה וטרינרית ויטופל על ידי פקחי רשות הטבע והגנים. החקירה במשמר הגבול נמשכת לטובת איתור מעורבים נוספים.
רפ”ק רביע כחלול סגן מפקד היחידה המרכזית של מג”ב דרום שהוביל את הבלשים לדירת המסתור מציין: “במשך מספר שבועות, כלל בלשי היחידה נרתמו במטרה לאתר את גור האריות שהוחזק שלא כדין וסרטוניו הפכו ויראליים ברשתות החברתיות”.

גור האריות שחולץ (צילום: דוברות המשטרה)

בלשים יחד עם אבו מאלק

“עם קבלת “ידיעת הזהב” אודות מיקום הגור, קפצו בלשי היחידה  מביתם והצליחו לפרוץ את דירת המסתור שבאזור המרכז בה הוחזק גור האריות המכונה ברשתות ‘אבו מאלק”‘, הוסיף.

מאז שאותר הוא עבר סדרת בדיקות ובקרוב הוא יתחיל תהליך שיקום, לאחר שנותק באכזריות בגיל צעיר מאמו והובא באופן בלתי חוקי לישראל מירדן. במשטרה מעריכים כי מי שהחזיק בגור האריות גידל אותו במבנה נטוש, וכי הציע אותו למכירה מחשש שייתפס על ידי המשטרה. בינתיים איש לא נעצר.

"אבו מאלק" יצטרך לעבור תהליך שיקום

פקח אורי ליניאל, אחראי על חיות בר בשביה ברשות הטבע והגנים, הסביר: “הכנסה של בעל חיים ללא בדיקות וטרינריות ופיקוח – זו בעיה ראשונה. ההברחה הזו היא פשע חמור, ומעורבים בה לרוב כל מיני ארגוני פשיעה שעוסקים בהברחת חיות וסמים. הדבר הבעייתי הנוסף הוא שמדובר בסופו של דבר בחיות בר מורכבות. הם לא מתאימים להיות חיות מחמד. אלה חיים אומללים עבור אותה חיה. בני אדם לא יכולים להוות לה תחליף לבני מינם. ובסופו של דבר אלה חיים לא נוחים לחיה הזו”. //// צילומים: דוברות רשות הטבע והגנים והמשטרה

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן