Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

אחרי שאיבות, הקפאות ומסע של שש שנים: לימור בת ה-37 הפכה לאמא

אחרי שאיבות, הקפאות ומסע של שש שנים: לימור בת ה-37 הפכה לאמא

מסע שהחל לפני שש שנים לווה בצפיות ותקוות לצד כישלונות ואכזבות. אחרי אינספור ניסיונות, שהשאירו צלקות בדרך, ובזכות האמונה של המטופלת והצוות הרפואי, לימור בן-רחמים שושנוב הגשימה את חלומה והפכה לאימא: "למדתי על בשרי שעד שאין לי תינוקת בידיים שום דבר לא נגמר"
רחבי הרשת >> 

החלום של לימור בן רחמים-ששונוב (37) להפוך לאימא החל לפני שש שנים. בדיקת ההיריון אותתה שהתינוק הראשון בדרך, אלא שיומיים בלבד חלפו עד שהתבשרה שההיריון לא התפתח. לאחר שנה וחצי של ניסיונות פנתה לימור למרכז בריאות האישה של ‘מכבי’ ולאחר תקופה  מאתגרת של שנה וחצי נוספות שכללה שאיבות, הקפאות, ושני הריונות חוץ רחמיים, הרופא בישר לה על זוג תאומים שבדרך.

“התפללתי ליום שאחזיק אותם בידיים”, שיתפה, אך בשבוע ה-24 החלו לצוץ בעיות: העוברים חדלו להתפתח, והרופאים נאלצו לבצע ניתוח קיסרי. לצערה של לימור, התינוק הראשון לא שרד לאחר ארבעה ימים של מאבק. חודשיים לאחר מכן גם התינוק השני לא שרד. “הגעגועים גמרו אותי, הפחד המשיך לגדול ואיתו השאלה האם ומתי אהיה אמא”, אמרה בכאב.

שלושה חודשים לאחר מכן היא חזרה בכוחות מחודשים לניסיון נוסף למרפאת הפוריות ב-‘מכבי שירותי בריאות’, קריית מוצקין והחלה שוב במסע ארוך ומייגע עם תיקווה מחודשת. הדרך הייתה קשה וארוכה, אך בזכות האמונה שלה ובליווי אישי של ד”ר סאמר חורי, רופא מטפל במרפאת הפריון ואלונה ווליך, האחות האחראית-הרגע המיוחל הגיע. לאחר תהליך של חמש שנים במרפאת הפוריות, ד”ר חורי בישר לה בשנית כי העבודה הקשה השתלמה, הבדיקות תקינות ויש למה לצפות.

הפכה לאמא. לימור בן-רחמים ששונוב עם הצוות | צילום: דוברות מכבי

“לא האמנתי שהגעתי לרגע , יש עובר ודופק אבל קשה לי לשמוח כי למדתי על בשרי שעד שאין לי תינוקת בידיים שום דבר לא נגמר. בבקשה אלוהים תשמור לי על ההיריון הזה אמרתי, זה כל מה שרציתי”

בשבוע ה-38 זה אכן קרה וכמו המסע של לימור גם הפעם זה לא בא בקלות. “קבענו לבצע זירוז, לאחר שהבנתי שאין התקדמות טובה וחייבים להימנע ממצוקה עוברית. בהחלטה משותפת מול הצוות הרפואי הוחלט לבצע ניתוח קיסרי ובשעה 14:07 נולדה הנסיכה שלי, המלכה שלי, האהבה שלי תבל ששונוב. –”אני עדיין לא מאמינה שאני אמא” אומרת ששונוב בהתרגשות.

“לאורך כל הדרך האמנו שיחד נצליח לעמוד באתגר. זכינו ללוות זוג נחוש ואמיץ, שכל יום האמין שיחד נצליח לעשות זאת. אנחנו שמחים שכך הסתיים הטיפול ושלימור סוף סוף זכתה בדבר הכי חשוב שיש. מאחלים לה בריאות אתנה ואנחנו תמיד פה עבורה”סיכם ד”ר סאמר חורי רופא מטפל במרפאת הפריון של מכבי שירותי בריאות בקריית מוצקין.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן