Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

תופעת הכלבים המשוחררים בפרדס חנה-כרכור: “לכלב שלי נשאר פצע בצוואר מהשן של הכלב התוקף”

תופעת הכלבים המשוחררים בפרדס חנה-כרכור: “לכלב שלי נשאר פצע בצוואר מהשן של הכלב התוקף”

תושבים נגד תופעה של כלבים משוחררים בפרדס חנה-כרכור. בפוסט ששיתפה אחת התושבות ברשת החברתית הציפה תופעה לפיה בעלי כלבים נותנים לכלביהם להסתובב בחופשיות וכתוצאה מכך ישנם מקרי תקיפה של כלבים ובעליהם. בין היתר, סיפרה התושבת על מקרה שבו במהלך טיול בוקר עם הכלב, כלב משוחרר תקף את כלבה.

“ביום חמישי בבוקר טיילתי עם הכלב שלי בשכונת נווה מרחב. אנחנו תמיד הולכים עם רצועה. לפתע יצא כלב גדול ומשוחרר מאחד הבתים ורק לכיוון הכלב שלי והתחיל לתקוף אותו. נבהלתי ברמות וניסיתי להפריד. למזלי יש לי כלב מדהים שנמנע תמיד מעימותים והוא לא ליבה את הריב אלא ניסה להתחמק והבעלים של הכלב המשחורר הציצה מהכניסה לבית כדי שלא אראה אותה וקראה לו.

“ביקשתי ממנה לצאת ולדבר איתה והיא פשוט התעלמה. לכלב שלי נשאר פצע בצוואר מהשן של הכלב התוקף…”, שיתפה כותבת הפוסט  והוסיפה: “אני רואה יותר מדי כלבים משוחררים פה באזור, הרבה מהפעמים הם ללא הבעלים שלהם, מסתובבים חופשי, הולכים על הכבישים ולפעמים גם תוקפים כלבים שהולכים עם רצועה.

כלב. צילום ארכיון

“מאז שזה קרה אני ממש מפחדת לצאת איתו, ואני גם לא יודעת מה ניתן לעשות כדי למנוע את הדבר הזה. בעלי כלבים שקוראים את הפוסט הזה- כלב לא צריך להסתובב לבד ברחבי המושבה- זה דבר ראשון מסוכן עבורם והם עלולים להדרס ודבר שני זה מסוכן עבור כלבים אחרים. בבקשה שימרו על הכלבים שלכם כדי שכולנו נוכל להרגיש כאן נעים ובטוח”.

בין עשרות התגובות, היו מי שסיפרו על מקרים דומים שעברו ועל הפעולות שנקטו בעקבות כך: “אני קראתי והבנתי אותך. אני עברתי ארוע תקיפה דומה עם הכלב שלי ומאז אני יורדת לסיבוב יחד עם מקל ארוך..אני נגד אלימות אבל מפחדת מתקיפה נוספת (יש המון כלבים משוחררים) ויודעת שבפעם הבאה יהיה לי איך להגן על עצמי והכלב שלי. אני מרגישה שלא השאירו לי ברירה אחרת ומקווה מאוד שהמצב ישתנה”. מגיבה נוספת ציינה כי היא “יודעת בדיוק על מי את מדברת.

אני גרה ממש ליד ואני נתקלת בבחורה הזו ובכלב שלה וכל פעם אותו סיפור.. הכלבה שלי עם רצועה והיא, שלא כמו שלך, לא מגיבה טוב לכלב שרץ אליה במהירות ומאיים בתוקפנות. ואני מוצאת את עצמי חסרת אונים צורחת על הבעלים שתיקח את הכלב ושתפסיק לתת לו להסתובב ככה כי הוא תוקפני! והיא פשוט מתעלמת! חברה אחרת שזה קרה לה עם הכלב שלה התלוננה והבנתי ששלחו לה קנס. כנראה שזה לא הרתיע. אני ממש אשמח שנעשה משהו בעניין כי אותי זה כבר מרתיח. אני מוצאת את עצמי מסתובבת עם אבנים בידיים בחרדות איימים כל פעם שאני עוברת שם”.

בין התגובות היו גם תושבים שהציעו להגיש תלונה במשטרה, לקרוא לשיטור העירוני או לשירות הווטרינרי. כך למשל כתב אחד מהם: “פעם באה תקראי ללוכד/שירות הווטרינרי. לצערי חלק יוותרו על הכלב כדי לא להיפגע בכיס אבל מגיע לך ללכת עם כלבך בביטחון. לאחרונה אני עד לעוד ועוד כלבים שמסתובבים חופשי וכבעלים לכלבה גדולה שלא מפחדת מקרב זה יכול להיות בעייתי”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן