Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

הן חוזרות במוצ”ש: הפגנות על הרפורמה המשפטית יתקיימו באור עקיבא | “זהו הזמן לשיקול דעת, לאחדות ולא לפילוג”

הן חוזרות במוצ”ש: הפגנות על הרפורמה המשפטית יתקיימו באור עקיבא | “זהו הזמן לשיקול דעת, לאחדות ולא לפילוג”

באמפיתיאטרון בפארק נוף ים יתכנסו מתנגדי הרפורמה לעצרת נאומים | תומכי הרפורמה צפויים להגיע לפארק הדגים | רונן צדקי מאור עקיבא מבקש לצנן את ההתלהמויות: "טוב יעשו ראשי שני המחנות באם ירגיעו את הרוחות הסוערות באמצעות העברת מסרים חיובים במדיה התקשורתית"

דיווחים ועדכונים מהמחאות במוצאי שבת 15.4 – לחצו כאן

לאחר הפוגת חג הפסח ולמרות הודעת ראש הממשלה בנימין נתניהו על השהיית חקיקת הרפורמה המשפטית ותחילתם של שיחות בניסיון להגיע לפשרה בבית הנשיא יצחק הרצוג, ההפגנות נגד ובעד הרפורמה המשפטית חוזרות לאור עקיבא בסוף השבוע הקרוב, מוצאי שבת 15.4.2023. 

דיווחים ועדכונים מהמחאות במוצאי שבת 15.4 – לחצו כאן

תחת השם “אור עקיבא יוצאת לעצמאות” מתוכננת עצרת באמפיתיאטרון בפארק נוף ים באור עקיבא שתחל בשעה 19:45 בהשתתפות נואמים מגוונים.

לעומת שתי המחאות הקודמות, בהן החנו המשתתפים מול נוף ים סנטר ובפעם השנייה סמוך למועדון הגולף בקיסריה, בעצרת מחר יתבקשו המשתתפים להחנות את רכביהם סמוך לאצטדיון הכדורגל העירוני.

Image

במקביל, צפויה להתקיים הפגנת תומכי הרפורמה המשפטית, בפארק הדגים שבפארק נוף ים. “השמאל האנרכיסטי מגיע שוב לאור עקיבא ואנחנו נעמוד איתן מולם”, כתבו מארגני ההפגנה בהזמנה ששלחו.

הפגנת התומכים צפויה להתחיל בשעה 20:00. במשטרת ישראל מודעים לשתי ההפגנות וצפויים להגיע למקום בכוחות מתוגברים כדי למנוע הפרות סדר ואירועי אלימות.

No photo description available.

בתוך כך, רונן צדקי מאור עקיבא, קורא למפגינים ולמוחים משני הצדדים לשמור על איפוק וסבלנות ולקיים הפגנות שקטות שמכבדות את הדעה האחת של השנייה.

“החברה באור עקיבא היא רב גונית המקפלת בתוכה הון תרבותי עשיר ומגוון גדול של תתי תרבויות, צבעים, צלילים וסגנונות שונים, שיחד יוצרים הוויה ייחודית”, כתב צדקי לאחר הפעם השנייה של הפגנות המחאה שנערכו בחודש שעבר.

“התושבים בכל שכונה ושכונה מכירים היטב זה את זה והקשר החם ביניהם, מהווה מקור לגאווה מקומית. המקום משלב את החדש והמודרני לצד הישן והוותיק. ראוי לציין, את מספר התושבים הקטן ביחס לערים אחרות, המייצר אינטימיות עירונית מיוחדת ומלכדת.

“זה השבוע השני שאור עקיבא הפכה למוקד הפגנות פומביות של שני החלקים בעם. מצד אחד, ניצבים מתנגדי המהפכה המשפטית, מרביתם תושבי חוץ, הגורסים כי אין גבול גיאוגרפי למחאתם. מולם, עומדים תומכי הרפורמה, רובם ככולם בני המקום שחשים “שאזרחים זרים” כבשו את היישוב שלהם. למגינת ליבם, הדבר נעשה לטובת הבעת דעה גלויה, המנוגדת לדעת הרוב המתגורר בעירם.

“כך או כך, חשוב להדגיש כי האלימות הקשה שחווינו במוצ”ש, איש כלפי רעהו לרבות, תקיפתו המקוממת של צוות חדשות 13, הביאה לרמיסת שמה הטוב של אור עקיבא. ובתוך כך, המשך הבריונות המיותרת, תפגע בניצול מלוא הפוטנציאל הגלום כאן, בדגש על אכלוס השכונה החדשה והמתפתחת.

“כולנו מבינים כי זהו זמן לשיקול דעת ולא להתלהמות, לאחדות ולא לפילוג. דווקא בימים טרופים אלה, אנו מחויבים למורשתו הממלכתית של מנחם בגין ז”ל שהגה את האימרה המפורסמת : “מלחמת אחים – לעולם לא!״

“לפיכך, טוב יעשו ראשי שני המחנות באם ירגיעו את הרוחות הסוערות באמצעות העברת מסרים חיובים במדיה התקשורתית. בנוסף, במידה ואכן יתקיימו הפגנות נוספות, מומלץ להתנהג כמו אחינו החרדים, שכיבדו את המפגינים בשירת שלום עליכם, אוכל באהבה ואחוות רעים. ללא קשר להשקפה כזו או אחרת, גם אנו מחויבים לקבל את בעלי הדעה השונה בשתייה חמה, עוגיות ודגלונים עליהם ייכתב: ״באהבת חינם ננצח.”

“מי ייתן ויתקיים בנו הפסוק : “ומצא חן ושכל טוב בעיני אלוהים ואדם” (משלי פרק ג פסוק ב)”, סיכם צדקי.

עוד על  ההפגנות שנערכו בחודש שעבר באור עקיבא >> 

מפגינים באור עקיבא טוענים: "המשטרה השתמשה בכוח בלתי סביר"; צוות חדשות 13 הותקף

התפרעויות בשבוע השני של המחאות נגד ובעד שינוי מערכת המשפט באור עקיבא, חדרה וכרכור [וידאו]

המחאה נגד הרפורמה המשפטית: מכת"זית נגד מפגינים בצומת כרכור, 3 עצורים תומכי ליכוד באור עקיבא

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן