Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

יוני חכימי הודיע: אני רץ לראשות מועצת פרדס חנה-כרכור בבחירות 2023

יוני חכימי הודיע: אני רץ לראשות מועצת פרדס חנה-כרכור בבחירות 2023

חכימי הצהיר רישמית: "עוד קצת יותר מחמישה חודשים פרדס חנה כרכור תבחר הנהגה חדשה. אתם ורק אתם התושבים והתושבות תבחרו את ראש המועצה הבא ואת הדרך בה כולנו נצעד. היום אני משיק את קמפיין הבחירות שלי"

חבר מועצת פרדס חנה-כרכור, יוני חכימי, הודיע בימים האחרונים כי הוא רץ לראשות המועצה בבחירות הקרובות באוקטובר 2023.

חכימי כבר פתח אתר אינטרנט לקראת ריצתו. “אני יוני חכימי, איש עסקים ומחנך, אב לארבעה ונשוי לחלי”, הוא מציין שם ומוסיף:  ”
“נולדתי וגדלתי כאן בשכונת רמז בפרדס חנה כרכור ובבגרותי בחרתי להקים כאן את ביתי ולגדל כאן את ילדי.

“גדלתי בבית צנוע של משפחה מעוטת יכולת של עולים חדשים מאיראן. אימי הייתה אמא מפרנסת יחידה ושימשה כעובדת ניקיון בבית הספר החקלאי. כילד שלהוריו לא הייתה יכולת לסייע לו בלימודיו בבית הספר, נשענתי על מערכת החינוך הציבורית. בעזרתם של כמה מורים אהובים, אמביציה אישית ושכל ישר השלמתי את לימודי בהצלחה ואף המשכתי ללימודים גבוהים בתחום הנדסת המכונות. בפרדס חנה של שנות ה-70, אין זה עניין המובן מאליו”.

חכימי מציין כי לאחר עשרות שנים של עשייה מקומית לקידום החינוך והתרבות ביישוב הוא גאה להציג מועמדות לראשות המועצה. “אני עושה זאת לצד נבחרת של אנשים מצוינים שלכולם מכנה משותף אחד: הרצון להצעיד את המושבה קדימה, תוך שמירה על אופייה הייחודי”.

בקריירה החינוכית שלו הוא עבד גם בחינוך הבלתי פורמלי של פרדס חנה כרכור בעבודה עם נוער בסיכון וגם בעשייה חינוכית המשלבת אומנויות כאמצעי חינוכי להעצמה אישית. “לפני כעשרים שנה פניתי לעסקים והקמתי חברה מסחרית בתחום האופנה, ובשנים האחרונות הרחבתי את עסקיי גם לתחום הייבוא, האחסנה וההפצה.

“לפני חמש שנים עשיתי את הצעד הפוליטי הראשון שלי, התמודדתי למועצת העיר והתרגשתי לקבל את אמונכם. במהלך חמש השנים האלה פעלתי מתוך האופוזיציה על מנת לקדם את המושבה. נתתי את הלב והנשמה ולשמחתי הצלחתי להביא גם הישגים. כעת אני מרגיש מוכן מאי פעם להיכנס ללשכת ראש המועצה.

חכימי מסכם: “עוד קצת יותר מחמישה חודשים פרדס חנה כרכור תבחר הנהגה חדשה. אתם ורק אתם התושבים והתושבות תבחרו את ראש המועצה הבא ואת הדרך בה כולנו נצעד. היום אני משיק את קמפיין הבחירות שלי. במהלכו בכוונתי להציג את עצמי, את העשייה שלי, את המועמדים למועצה ואת המצע שלנו לעתיד שיכול להיות למושבה שלנו. ביחד נוכל לממש את הפוטנציאל האדיר שיש לפרדס חנה כרכור ולהזניק אותה קדימה לשורה הראשונה עם הרשויות המובילות בישראל”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

היום: ישיבת מועצה חגיגית ראשונה לאחר הבחירות באור עקיבא | תועבר בשידור חי כאן אצלנו

הישיבה הראשונה תחל בשעה 18:00 ובה יישאו דברי ברכה ראש העיר הנכנס שמחה יוסיפוב, חברי המועצה יצהירו אמונים ותיערך פרידה מחברי המועצה היוצאים | לאחר מכן, ב-18:30, תחל ישיבה נוספת ובה יידוני חברי המועצה על מספר סעיפים בהם מינוי ממלא מקום וסגנים בשכר ובתואר

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן