Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

רס״ר ליאור ארזי מעמק חפר נפל בקרב בצפון רצועת עזה: “הראשון להתנדב. ליכד וחיבר את כולם”

רס״ר ליאור ארזי מעמק חפר נפל בקרב בצפון רצועת עזה: “הראשון להתנדב. ליכד וחיבר את כולם”

דובר צה"ל התיר לפרסם כי רס״ר ליאור ארזי, בן 25, מגבעת חיים איחוד, פרמדיק לוחם ביחידת שלדג, נפל בקרב בצפון רצועת עזה | ביום שישי (3.11) הותר לפרסום שמו של חלל צה"ל, רס"ם (מיל׳) גיל פישיץ, בן 39 מחריש שהובא למנוחות בבית העלמין הצבאי בחדרה

מגן דוד אדום נפרד ממתנדב הארגון: הארגון פרסם כי הוא כואב את מותו של לוחם ופראמדיק יחידת שלדג ומתנדב מד”א רס”ר ליאור ארזי ז”ל, בן 25 במותו, שנפל ביום שישי (3.11) בקרב בצפון רצועת עזה. ליאור ז”ל הותיר אחריו הורים, שלוש אחיות וחברה ונטמן אתמול, ראשון (5.11) בבית העלמין בקיבוץ גבעת חיים איחוד שבו התגורר.

ליאור ז”ל, החל בשנת 2019 את הכשרתו כפארמדיק צבאי וכחלק מלימודו השתלם בניידות טיפול נמרץ של מגן דוד אדום. בשנת 2020, לאחר שסיים את הכשרתו והוסמך כפראמדיק המשיך להתנדב במגן דוד אדום ובימים אלו ובמקביל לשירותו הצבאי היה בעיצומה של הכשרה לראש צוות במד”א על מנת להוביל צוות ניידת טיפול נמרץ באופן עצמאי. חבריו במגן דוד אדום סיפרו עליו כי החיוך שלו היה סימן ההיכר שלו והוא בלט במקצועיות, ברצינות וברצון ללמוד ולהשתפר ללא הפסקה על מנת להעניק את הטיפול הרפואי הטוב ביותר, במהלך שירותו הצבאי ובמגן דוד אדום.

תמרה יודלביץ-שליט, פראמדיקית מד”א ששירתה עם ליאור ארזי ז”ל בצה”ל ופעלו יחד בתחנת מד”א בנתניה ספדה לו: “ליאור ז”ל תמיד היה חייכן, טוב לב ואהוב מאוד. הוא היה הראשון להתנדב ולעזור בכל הזדמנות וכל הצוותים ביחידה בה שירת רצו שהוא יגיע אליהם. בקורס הפראמדיקים הצבאי, אליו יצא כלוחם הוא ליכד וחיבר את כולם, תמיד עזר ותמיד עודד. הוא היה לוחם מובחר ופרמדיק מוכשר מאוד, שאהב מאוד את המשמרות במד”א וחיפש בכל עת לעזור ולהציל חיים. יהי זכרו ברוך”.

מנכ”ל מד”א אלי בין ספד לליאור ארזי ז”ל: “מדינת ישראל איבדה לוחם ופראמדיק מהמעלה הראשונה ומשפחת מגן דוד אדום איבדה פראמדיק מוכשר ואיכותי. אנו כואבים את לכתו ושולחים למשפחתו ויקיריו תנחומים בשעה קשה זו. הוא יחסר לכולנו. יהי זכרו ברוך”.

ביום שישי (4.11) דובר צה”ל התיר לפרסם שמותיהם של 4 חללי צה”ל שנפלו בקרבות ברצועת עזה.
רס״ן יהודה נתן כהן,
(Yehuda Natan Cohen), בן 25, משדמות מחולה, מפקד פלוגה בסיירת גבעתי, נפל בקרב בצפון רצועת עזה.
סמ״ר גלעד נחמיה ניצן, (Gilad Nehemya Nitzan), בן 21, משילה, לוחם בסיירת גבעתי, נפל בקרב בצפון רצועת עזה.
סמ״ר יונדב רז לוינשטיין, (Yonadav Raz Levenstein), בן 23, מאילת, לוחם בסיירת גבעתי, נפל בקרב בצפון רצועת עזה.
רס״ר ליאור ארזי, (Lior Arazi), בן 25, מגבעת חיים איחוד, פרמדיק לוחם ביחידת שלדג, נפל בקרב בצפון רצועת עזה.

רס״ר ליאור ארזי ז”ל

ביום שישי (3.11) פרסם דובר צה”ל כי הותרו לפרסום שמותיהם של ארבעה חללי צה״ל אשר הודעה נמסרה למשפחותיהם. רס”ם (מיל׳) גיל פישיץ, בן 39, מחריש, נהג טנק בגדוד 9 בחטיבה 401, נפל בקרב בצפון רצועת עזה.

עיריית חריש פרסמה הבוקר הודעה ובה נכתב: “קיבלנו בכאב גדול את הבשורה הקשה על מותו של תושב חריש, רס”ם (במיל׳) גיל פישיץ, נהג טנק בגדוד 9 של חטיבה 401, שנפל אתמול בקרב בצפון רצועת עזה. העירייה תלווה את בני משפחתו ותסייע בכל מה שניתן. יהי זכרו ברוך”.

בקבוצת הסיוע למשפחות הפצועים והנופלים ברשתות החברתיות פרסמו את מועד הלווייתו של פישיץ, שישי 3.11, בשעה 13:00 בבית העלמין הצבאי בחדרה. “המשפחה חוששת שלא יגיעו אנשים כי היחידה שלו בלחימה. בואו נגיע לתמוך במשפחה”, נמסר עוד. להלוויה הגיעו לבסוף מאות בני אדם.

רס”ם (מיל׳) גיל פישיץ ז”ל

עוד באותו יום פורסמו שמותיהם של שלושה חללי צה”ל נוסיפ שנפלו בקרבות: סרן בני וייס, בן 22, מחיפה, מפקד מחלקה בגדוד 195, חטיבה 460, נפל בקרב בצפון רצועת עזה.

רס״ר (מיל׳) אוריה מש, בן 41, מטלמון, לוחם שריון בגדוד 52, חטיבה 401, נפל בקרב בצפון רצועת עזה.

רס”ר (מיל׳) יהונתן יוסף ברנד, בן 28, מירושלים, לוחם שריון בגדוד 52, חטיבה 401, נפל בקרב בצפון רצועת עזה.

 

חיילים ואזרחים מאור עקיבא, חדרה, פרדס חנה-כרכור, חריש, זכרון יעקב, עמק חפר והאזור נהרגו במלחמת “חרבות ברזל”

אלה שמות חללי צה”ל והנרצחים ממתקפת חמאס על ישראל | יהי זכרם ברוך

/ עדכון ראשון: 3.11.2023

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן