Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

העסק המוכר במרכז אור עקיבא מוצע למכירה – מי יהיו הבעלים החדשים?

שנה חלפה, אך העסק עדיין מוצע למכירה: אין אחד באור עקיבא שלא מכיר את סמבוסלה ממול למרכז העירוני באור עקיבא (הנשיא ויצמן 19). לפני כשנה, בחודשים מאי-יוני 2023, פורסמה לראשונה אודות העסק שנמצא על המדף למכירה. המודעה הראשונה אודות המכירה התפרסמה במאי שנה שעברה, ובאמצע יוני התפרסמה מחדש. כעת – קיץ 2024 היא מתפרסת שוב.

המודעה מ-2024 | צילום מסך

על פי המתווך, בהודעה שפרסם ברשתות החברתיות: סמבוסלה – העסק הכי טעים בעיר למכירה!! מיקום מרכזי, פוטנציאל השבחה, עובד עם כל החברות המובילות – וולט, תן-ביס, סיבוס, עובד עד השעות הקטנות של הלילה, מערך עובדים מלא , רווחיות כבר מהשנייה הראשונה”.

על פי התפריט שלה, המסעדה מציעה סמבוסק (פיצה, בולגרית, תפוח אדמה ועוד), בורקסים במגוון מילויים, בייגל טוסט, סלטים בהרכבה עצמית, פיצה אישית או משפחתית ועוד. כמו כן,העסק כשר למהדרין בהשגחת הרבנות הראשית אור עקיבא וכמובן “שומר שבת”.

רק בספטמבר 2022 החליפה המסעדה בעלות ומאמצע אותו חודש פעלה בבעלות חדשה. כעת כאמור היא שוב נמצאת על המדף למכירה – לכל המעוניין.

המודעה מיוני 2023 | צילום מסך
סמבוסלה אור עקיבא | מגדלור ניוז
עדכון ראשון: 1 ביולי 2023 בשעה 18:31

רשת מועדוני הכושר המוכרת פותחת סניף חדש בזכרון יעקב

רשת מועדני הכושר ‘אייקון’ פיטנס מקבוצת ‏הולמס פלייס מתרחבת. החברה הודיעה, ‏על פתיחת סניף חדש במהלך חודש יולי בזכרון יעקב, זאת בעלות כוללת של כ-5 מיליון שקלים.

המועדן החדש ייפתח ברחוב דרך אהרון. המשתרע על שטח של כ-1000 מ”ר, מציע מגוון רחב של מתקנים חדישים ומתקדמים, כולל מכשירים כושר מתקדמים ואזורי אימון מרווחים ונוחים. הרשת, שהחלה לפעול בשנת 2016, ידועה במתקניה המתקדמים ובאימונים המותאמים לכל רמות הכושר. לידיעה המלאה

דילוג לתוכן