Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

סגנונות עיצוב למטבחים אנגליים

סגנונות עיצוב למטבחים אנגליים

המטבח האנגלי הוא כבר מזמן סמל של אלגנטיות וקסם נצחיים, עם אלמנטים עיצוביים קלאסיים ואווירה חמה ומזמינה. לכן ברור מדוע גם אתם, כמו הרבה מאוד אנשים אחרים שמחפשים את המטבח הנכון לכם, בדילמה: האם המטבח האנגלי יתאים גם לנו? חשוב להבין: יש היום אינספור מטבחים קיימים ולכן בהחלט יש טעם לבדוק באיזו אפשרות אתם בוחרים. ראשית, חשוב להכיר מקרוב את המהות של המטבח האנגלי, עוד הרבה לפני שמדברים על מטבח אנגלי חברת נובו או של חברות אחרות.

כשמדמיינים מטבח אנגלי קלאסי, כמה מאפיינים עיקריים עולים בראש: ארונות מעץ מלא, חומרה מסורתית, חומרים טבעיים ופלטת צבעים מרגיעה. אלמנטים אלה פועלים יחד ליצירת אווירה הרמונית ונוחה, פונקציונלית ויפה כאחד. אחד ההיבטים הייחודיים ביותר של מטבח אנגלי הוא השימוש בחומרים איכותיים, במיוחד כשמדובר בארונות. ארונות מעץ מלא בגוונים עשירים וחמים, כגון אלון או דובדבן, הם בחירה אופיינית לסגנון זה. הארונות כוללים לעתים קרובות דלתות פאנל מוגבהות, עיטורי לוח חרוזים או פרטי יציקה מורכבים המוסיפים מגע של עידון ותחכום.

רעיונות מעוררי השראה למטבח אנגלי מסוגנן

כדי ליצור מטבח מהמם באמת בסגנון אנגלי, אנחנו רואים שיש כמה אלמנטים שאי אפשר להתעלם מהם. הינה לפניכם מספר רעיונות הקשורים בעיצוב המטבח האנגלי:

  1. אלמנטים אדריכליים: קורות חשופות או שילוב של לבנים יכולים להוסיף אופי וטקסטורה למטבח שלכם, ולעורר את הקסם של קוטג’ אנגלי ישן או בית חווה.
  2. סגנון ארונות וחומרה: בחרו ארונות עם דלתות פנל מוגבהות ועם גימוד עדין ויפה.
  3. משטחי עבודה וריצוף: בחרו משטחי אבן טבעית בגוונים המשלימים את הארונות שלכם, כמו גרניט או שיש. עבור ריצוף, כדאי לשקול אפשרויות כמו עץ ממוחזר, אריחי טרקוטה או דוגמאות לוח משבצות קלאסיות.
  4. אביזרים ותאורה: פריטים דקורטיביים כמו כלי חרס וינטג’, כלי בישול מנחושת והדפסים עתיקים יכולים לעזור להתאים אישית את המטבח האנגלי שלכם וליצור אווירה חמה וחיה.

ממי כדאי להזמין את המטבח החדש שלכם?

אם ברור לכם שהאפשרות של מטבח אנגלי מוצאת חן בעיניכם, טבעי שתרצו לדעת: אל מי כדאי לפנות? האם כל חברה שיכולה לתכנן עבורכם מטבח אנגלי מסורתי ויפה תעשה עבודה מספיק טובה? לצערנו, כנראה שהתשובה לכך היא לא. לכן כדאי שתדעו: מטבח אנגלי חברת נובו זו הבחירה הכי טובה עבורכם. מדובר על חברה וותיקה ביותר שמגיעה עם ידע של שנים רבות. לכן, בין אם תרצו שהמטבח החדש שלכם יהיה מעוצב בסגנון אנגלי ובין אם תרצו שהוא יהיה מעוצב בכל סגנון אחר, יש טעם לבדוק היטב את הדברים. הרעיון הוא לדעת שאתם מקבלים החלטה נכונה ושבסופו של דבר, המטבח יוכל לשמש אתכם לאורך שנים רבות. זה בדיוק מה שיקרה אם תפנו אל חברה מובילה כמו חברת נובו, אז למה אתם עדיין מחכים?

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן