Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

החשד להתעללות במעון הילדים בחדרה | הערר נדחה, החשודה תשהה במעצר בית: “הסרטונים מתעדים מסכת אירועים מתעללת”

החשד להתעללות במעון הילדים בחדרה | הערר נדחה, החשודה תשהה במעצר בית: “הסרטונים מתעדים מסכת אירועים מתעללת”

חקירה נפתחה בתחילת חודש יוני ועסקה בחשד להתעללות בקטינים חסרי ישע כבני שנה עד שלוש שנים בגן ילדים בחדרה | השבוע שוחררו 2 נשות צוות חשודות למעצר בית - בין היתר באשדוד | כעת מתכננים פעילים בעיר הדרומית הפגנה מול הבית ברובע ט"ו | וגם: סייעת שעבדה במקום ארבעה ימים בלבד חושפת את הסיפור שהוביל אותה להתלונן

לאחר שהגננת החשודה בהתעללות בפעוטות במעון “חגית” בבית אליעזר בחדרה, שוחררה למעצר בית, לאחר ימים ששהתה במעצר, נודע לפעילים נגד התעללות בגני הילדים כי מקום מושבה במעצר הבית יהיה באשדוד. על כן, אלה מתכננים הפגנה בעיר מול הבית בו תשהה ברובע ט״ו בעיר ב-19.7.

חקירה נפתחה בתחילת חודש יוני ועסקה בחשד להתעללות בקטינים חסרי ישע כבני שנה עד שלוש שנים בגן ילדים בחדרה. בתוך כך במשטרה התקבלו מספר תלונות מהורי הפעוטות כאשר עפ״י החשד גננת וסייעת בגן התעללו בילדיהם.

הפרשה נחשפה ביום ראשון (9.7) עם סרטונים המתעדים את מעשי צוות הגן על ידי אורלי אלקלעי כתבת ‘כאן חדשות’, שגם חשפה את הפרשה. “שוב חשד להתעללות בגן, שוב החשד הוא על גן בחדרה, שוב מטייחים אתכם ההורים ומי שמאמין להודעת הווטסאפ הזו , ושולח קרואסונים לגננת בשביל זה אני פה”, כתבה אלקלעי ברשתות החברתיות. “העובדות הן שהגננת במעצר בית עד ליום 18/6 , איסור כניסה לגן או יצירת קשר עד 25/6 , הפקדת ערבויות כספיות לשיחרורה. שלום לכם במשרד החינוך נא לפעול מהר יותר להוצאת צו הסגירה”.

ביום רביעי (12.7) עצרה המשטרה את הסייעת וגננת גן הילדים בחשד לתקיפת קטינים חסרי ישע. בהמשך לחקירה נחקרו 2 הסייעות בגן, תושבות חדרה (20 ,52) ובתום חקירתם נעצרו.

קראו גם >> החשד להתעללות במעון הילדים בחדרה | דרמה בנוגע למעצרן של הגננת וסייעת המעון (וידאו) – מגדלור ניוז (migdalor-news.co.il)

שלשום החליטה השופטת קרן אניספלד, מבית המשפט השלום בחדרה, על השחרור – מה שלא מצא חן בעיני המשטרה, שכאמור הגישה ערעור. בהמשך לכך, אתמול (18.7), דחה בית המשפט המחוזי בחיפה את ערר המשטרה בעקבות ההחלטה לשחרר את הגננת חגית בוכרע למעצר בית.

מי שהגיעו לדיון בבית המשפט היו בני משפחתן של העצורות – בוכרע וסייעת בשם לריסה טמנוב. נציגת המשטרה עדי הס אמרה בדיון כי “אני סוברה שהמסוכנית בתיק נובעת גם מהחקירה, יש סרטונים – הם לב ליבו של התיק. הסרטונים מתעדים מסכת אירועים קשה, מתעללת, מספר רב של אירועים”.

עורכי הדין של החשודות, עו”ד בועז קניג ועו”ד אוהד מגורי, טענו כי מהות הדיון הוא האם בית משפט השלום בחדרה טעה בהחלטה לשחררן למעצר בית. “לא מצאתי את המסוכנות הזועקת כפי שנטען על ידי המשטרה”, אמר עו”ד קניג.

בהחלטתה קבעה השופטת ישראלה קראי-גרון, כי דין הערר להידחות והחלטת בית משפט השלום בחדרה נותרת על כנה: “אני סבורה שקריאה נכונה של החלטת השופט באומגרט תואמת את שקבע בית משפט השלום בחדרה, לפיה היה ויושתו תנאים המאפשרים פיקוח הולם והפקדה כספית משמעותית, ניתן לשחרר את המשיבות לחלופת מעצר. כך בדיוק עשה בית משפט השלום בחדרה, הוא שקל באופן נכון ומנומק את כל הנסיבות, סבר שניתן לשחרר לחלופת מעצר, אך קבע תנאים מספקים המאיינים גם לטעמי את החשש הטמון במסוכנות המשיבות….אשר על כן, הערר נדחה והחלטת בית משפט השלום תיוותר על כנה”.

תושבים באשדוד ופעילים חברתיים שראו כי החשודה תעבור למעצר בית באשדוד, הפיצו אתמול הודעות ברשתות. “תושבי אשדוד היקרים. בימים הקרובים תתארח אצלכם בעיר למעצר בית שטן. חשודה לכאורה בהתעללות בגן ילדים בעיר חדרה. עזרו לנו לזעוק את זעקת הפעוטות חסרי הישע שעברו התעללות קשה״, נכתב בפרסום של ההפגנה.

בימים האחרונים פרסמה סייעת לשעבר במעון בשם קרן רובינוב, פוסט אשר מגולל את הסיפור וההחלטה שלה לחשוף את הבעיות בגן. “שמי קרן רובינוב אני מאמינה שחלקכם כבר מכירים אותי,כן! זו אני אותה אחת שהגישה תלונה מהגטו של חגית. אני לא יכולה לתאר לכם את מה שאני עברתי… ימים ללא שינה ,לילות ללא שינה,סטרס ולחץ נפשי”…כתבה בפוסט.

היא הוסיפה: “לפעמים חשבתי לעצמי אולי אני טועה? אולי לא ראיתי טוב? אך אני יודעת שמה שאני ראיתי ומה שעיניי ראו לא יכול לעבור על סדר היום.. עבדתי בגטו חגית בסך הכל ארבעה ימים. ואני בחורה בת 21 ללא ניסיון בגנים כמעט״(שעל זה אוסיף בהמשך״ )ובכל זאת הבנתי שקורה כאן משהו לא תקין.

“אז נכון, לא למדתי תואר ראשון אין לי תעודת הסמכה ואין לי ניסיון עשיר. אך אני מבינה שלכל זה כנראה – צריך רק לב ונשמה כדי להבין שמתרחש כאן משהו לא טוב. ביום הראשון שנכנסתי לעבוד בגטו חגית והבנתי שכבר קורה משהו התייעצתי וסיפרתי לאמא שלי שהיא בעצמה סייעת בגן עלמה. והתחילו המון שאלות, האם מתנהגים כך או אחרת?
“ומייד בפה מלא את מה שאני הבנתי והרגשתי אמא שלי מתוך הניסיון שלה הסבירה לי שזה אינו תקין בשום צורה!
לאחר התלבטויות רבות כדי להבין שאני לא עושה טעות ועוול התייעצתי עם גננת שהיא בעלת גן עם ניסיון עשיר בתחום החינוך שגם אצלה עבדתי וראיתי את ההתנהלות,וראיתי איך גן צריך להתנהל ביחס כלפי הילדים..
ושם נפל לי האסימון..

“אני אתן לעצמי עוד כמה ימים כדי להבין מה קורה כאן על מנת שיהיו לי קלפים ביד.
וכאן אני פונה אליכם הורים יקרים אם יש ספק אז אין ספק.
תשאלו,תבדקו תרגישו את הצוות ואת הילדים שלכם,תיהיו תמיד עם יד על הדופק!!

“ולכם הורים יקרים, שלא האמנתם מבינה ללבכם, מבינה שלכל הורה יהיה קשה להאמין שהילד שלו עובר התעללות ״לכאורה״ !!!!לא שופטת אותכם לרגע-ההפך מבינה ללבכם. ולכם אנשי חינוך,סייעות,גננות,מטפלות מורות אל תפחדו!!תצילו נפשות שהם בסך הכל לא יכולים לזעוק את זעקתם. ולסיום אני רוצה להגיד ולציין שיש המון אנשי חינוך שעושים עבודת קודש,מטפלים,מחבקים,מלטפים נמצאים שם כי באמת אוהבים ילדים ויש הרבה כאלה. תודה לכם על כל ההודעות המחבקות אין צורך להגיד תודה זו הייתה חובתי! תודה קרן הסייעת מגן גטו חגית״לשעבר״..”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן