Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

אלון מרחב יתמודד למועצת פרדס חנה כרכור: “ננחיל ערכים ליברליים”

אלון מרחב יתמודד למועצת פרדס חנה כרכור: “ננחיל ערכים ליברליים”

הפעיל החברתי הוותיק שהוביל את המאבק נגד הרפורמה המשפטית צפוי להתמודד מטעם 'יש עתיד' ולגבש רשימה בשוויון מגדרי * על אישור החוק לביטול עילת הסבירות הוא אומר: "לא משנה ימין או שמאל. גם התומכים ברפורמה רוצים חופש ביטוי"

בחירות 2023

בשורה לקראת הבחירות המקומיות בפרדס חנה כרכור. הפעיל החברתי אלון מרחב הודיע כי יתמודד על מקום במועצה מטעם סיעת ‘יש עתיד’. מרחב, נשוי ואב לארבעה, מנהל פרויקטים במערכות מידע, מתגורר בפרדס חנה כרכור ב-16 השנים האחרונות והוא ממובילי המחאה נגד הרפורמה המשפטית. במסגרת זו, מרחב הוא בין האחראים לארגון ההפגנות הגדולות שנערכו בחצי השנה האחרונה בצומת כרכור.

לצד האופטימיות והרצון לשנות בגזרה המקומית, אי אפשר להתעלם מהמצב הקשה במדינה בעקבות אישור החוק לביטול עילת הסבירות. “יום מאוד לא פשוט לכולנו וקשה למדינה כולה, רק שאנחנו עוד לא רואים את זה דופק על דלתנו”, הוא אומר.

“כשתהיה פגיעה בזכויות נשים, פגיעה בשירות הציבורי בשל מינויים לא סבירים, ובמידה וכלי התקשורת יהפכו לגופים מפוקחים – כולנו נסבול. זה לא משנה ימין או שמאל, גם התומכים ברפורמה רוצים חופש ביטוי”.

“לא כולם מתיישרים עם השלטון 24/7 ומה שקרה החליש אותנו מאוד”, מוסיף מרחב. “כל הבסיס למשטר דמוקרטי הכולל הפרדת רשויות שאמורה לאפשר לאזרח להגן על עצמו, קרס. כולנו חטפנו מכה חזקה מאוד”.

אלון מרחב | יח”צ

כאמור, כעת נחוש מרחב להוביל שינוי בגזרה המקומית. במסגרת ההתמודדות למועצה הוא צפוי לגבש רשימה שתהיה בשוויון מגדרי בין גברים לנשים בהתאם לאג’נדה של ‘יש עתיד’.

“אנחנו רוצים להנחיל ערכים ליברליים ולשים אותם סביב שולחן המועצה”, הוא מסכם. “לאחרונה הערכים האלה הולכים ונחלשים ובאים פחות ופחות לידי ביטוי ביישוב שלנו. כמובן שזה קשור בצורה זו או אחרת למה שקורה במדינה. אני מאמין שהשלטון המקומי יוכל לתת מענה טוב לתושבי המושבה אם הוא יונע מהערכים הנכונים”.

עוד בבחירות 2023 במגדלור ניוז >>
השינוי בדרך? זו התוכנית של טל אליהו להתאמת שיטת הרובעים בחדרה בנושא הניקיון
גיל חנניה מתמודד לראשות מועצת בנימינה – גבעת עדה: “נייצר מציאות שתגשים חלומות. קטנים כגדולים”
פורסמה רשימת “לב” של איציק פתיתו למועצת העיר אור עקיבא

.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
3 .
Inline Feedbacks
View all comments
Anonymous
Anonymous
21/08/2023 08:02

בהצלחה! סומכים עליך

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

בין נועה קירל לסטטיק ובן אל: הרקדנית מתלמי אלעזר לא מפסיקה לכבוש פסגות

מיה אגסי רוקדת היפ הופ מאז שהיא זוכרת את עצמה, ובגיל 23 בלבד הרזומה העשיר שלה כולל שיתופי פעולה עם כוכבים בארץ ובחו”ל ● עכשיו היא שוהה בארה”ב כדי להוציא ויזת אמן ולא עוצרת בדרך למעלה ● בראיון טרנס אטלנטי היא מספרת על הקליפים הנוצצים, הטורים ברחבי תבל, המרחק מהמשפחה והאמן הגדול שהיא חולמת לרקוד לצידו ● ריקוד בפול ווליום

קרא עוד »

פיגוע ירי בעמק חפר: בנס לא היו נפגעים במטח משטחי הרשות [📹]

המחבלים שפתחו באש אף פרסמו תיעוד של הירי מטול כרם לעבר בת חפר | ראשת המועצה האזורית עמק חפר גלית שאול: “האירוע הזה מוכיח את הדחיפות לבצע את מה שאנו דורשים: חיזוק קו התפר, כולל יישובי הקו השני, בין היתר על ידי הקמת אזור חיץ שימנע התקרבות לשטחנו”

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן