Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

עיריית חריש זעמה אבל הצליחה לתקן את הטעות: “סוף לסאגה”

“סוף הסאגה”: עיריית חריש הודיעה השבוע כי משרד החינוך תיקן את הטעות בנתוני הנשירה השגויים של חריש שפורסמו השבווע, ומבהיר שלא נכון היה להציג אותם.

“תזכורת קצרה”, ציינו בעירייה, “משרד החינוך פרסם את “התמונה החינוכית” של כלל הרשויות המקומיות בישראל לשנת הלימודים תשפ”ב. על פי הנתונים, בחריש היה שיעור גבוה מאוד של נושרים: 11.8%….

“איך הגיע משרד החינוך לנתון השגוי הזה? שיעור הנושרים בכל עיר חושב מתוך כלל התלמידים בכיתות ז’-י”ב. אלא שבחריש פעל בתשפ”ב רק בית ספר אחד שבו למדו כיתות ז’-י”ב: פסגת אמיר לחינוך מיוחד. על הנתונים מבית הספר הזה התבסס החישוב, שהוצג בטעות כנתון שרלוונטי לכל העיר.

קראו גם >>
עלו והצליחו: טקס מרגש למצטיינות אולפנית אמי”ת אור עקיבא וחלוקת תעודות בגרות
המורות החיילות חוזרות לאור עקיבא; מגמות חיוביות בנתוני הגיוס לצה”ל בקרב צעירי העיר
נתונים דרמטיים וחדשים על הסרטן השני הנפוץ בישראל בקרב והשלישי הנפוץ בגברים

“בעקבות פרסום הנתונים פנתה העירייה למשרד החינוך, והנתונים השגויים הוסרו מייד מאתר משרד החינוך. זו ההזדמנות להציג את נתוני האמת של הנושרים מהלימודים בחריש בשנת תשפ”ב: 8 נושרים מתוך 5,151 שהם 0.15% בלבד מכלל תלמידי חריש! באותה שנה (2022) השקיעה העריייה כ-137.5 מיליון ש”ח בחינוך, שהיו 49% מכלל הוצאות אגפי העירייה.

גם השנה משקיעה העירייה קרוב למחצית מתקציבה השנתי בתחום החינוך: כ-173 מיליון ש”ח בסך הכול”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
4 .
Inline Feedbacks
View all comments
זמירה
זמירה
16/09/2023 05:56

כאחת שעברה מעיר אחרת לחריש השנה . החינוך פה לוקה בחסר. מתחרטת שעברתי רק בגלל זה. תשתפרו. תפסיקו להעסיק גננות מותשות ושחוקות. לילדים מגיע יותר

דילוג לתוכן