חבר מועצת בנימינה-גבעת עדה שלומי סלמה תוקף לאחר אישור התקציב: "כשל אחר כשל"

סלמה טוען כי מדובר ב"בזבוז כספי ציבור במיליונים" ובהתדרדרות בטיפול במספר נושאים במושבה - שלא זוכים למענה בתקציב החדש: "ירידה בטיפול בניצולי שואה, טיפת חלב בבנימינה נסגרה, כלים וציוד גני ילדים יורד, תמיכה בתנועות נוער יורד, ניקיון וגינון יורד... לאן עוד?"

מליאת מועצת בנימינה גבעת עדה אישרה בשבוע שעבר את תקציב המועצה לשנת 2021, והוא יעמוד על 106 מיליון ש"ח, אולם חבר המועצה שלומי סלמה תוקף את אישור התקציב ומגדיר אותו כ"כשל אחר כשל, חשיבה שגויה וסדר עדיפות שגוי וחסר אחריות".

"מתוך 13 הצבעות, 12 הצבעתי בעד, אך לתקציב הצבעתי נגד", מסביר סלמה. "106 מיליון ש"ח זהו התקציב השנתי, וכשאנו מביטים סביב אנו עדים לישוב מוזנח, רעוע, ללא ניקיונות, ללא גינון, ללא טיפוח, ללא תקצוב ראוי לחינוך פורמלי ולבלתי פורמלי, לקשישים, ניצולי שואה, עסקים מקומיים, בטיחות, בטחון, כבישים ומדרכות, מעוטי יכולת ועוד.

"אבל שכר בכירים? ברור שיעלה. שכר ראש המועצה עלה ל-67 אלף ש"ח בחודש, עליה של 8%. רכבו עולה לנו 85 אלף ש"ח בשנה. שכר מנכ"לית עלה ב-24 אחוז ועל הדרך נהנית מג'יפ על חשבון משלם המיסים. עוד בכירות ובכירים מיותרים לחלוטין ששכרם בלתי מוצדק ובעשרות אלפי ש"ח לחודש.

קראו גם: 

"אז בזבוז כספי ציבור במיליונים יש גם יש. לידיעה כללית 34 מיליון ש"ח מהתקציב הולך לשכר. והארנונה בוקר טוב תעלה. העסקים הקורסים ללא ספק סובלים וסוגרים. תשלום לפיתוח עלה ב-17 אחוז, ומאידך ירידה בטיפול בניצולי שואה, טיפת חלב בבנימינה נסגרה, כלים וציוד גני ילדים יורד, תמיכה בתנועות נוער יורד, ניקיון וגינון יורד… לאן עוד?".

הוא סיכם: "וראש מועצה אחד שלא מתפקד וכל שעושה זה עוטף עצמו בבכירים מיותרים שאת משכורתם אנו משלמים. לזה קוראים "מדושני עונג במגדל השן". ולחברי המועצה שהצביעו בעד, כבר מה נותר לומר?".

מהמועצה המקומית בנימינה-גבעת עדה נמסר בתגובה: "תקציב המועצה 2021 התקבל ברוב של 10 מול 2, כאשר גם חבר אופוזיציה אחד הביע תמיכה. לתקציב הוקדמה עבודת מטה מקיפה ששקלה כל סעיף וסעיף. דבריו של חבר המועצה סלמה, שהיה בין שני חברי המועצה הבודדים שהתנגדו לתקציב, מעידים כי כנראה לא התעמק בהצעת התקציב. דבריו כפי שמובאים הם דברים חסרי תוחלת שאין בהם שום המלצה אמיתית לשיפור והם נוטפי הכפשות.

"אשר על כן אין אנו רואים צורך להתייחס פרטנית לטענותיו. מר סלמה ככל הנראה ימשיך להלין על המועצה והמועצה תמשיך לעשות עבור התושבים את הטוב ביותר גם בתקופות מאתגרות כאלו".

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן