Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

3 תושבי פרדס חנה וחדרה הועמדו לדין בגין גניבות חקלאיות באלפי שקלים

3 תושבי פרדס חנה וחדרה הועמדו לדין בגין גניבות חקלאיות באלפי שקלים

שניים מהנאשמים לא רצו אבוקדו או מנגו, אלא חמדו סחורה חקלאית אחרת לגמרי

מכת הגניבות החקלאיות: שני תושבי מועצה מקומית פרדס חנה-כרכור ותושב חדרה הואשמו, במסגרת שני כתבי אישום נפרדים שהוגשו בהפרש של מספר ימים זה מזה,  בגין שני מקרים שונים של גניבה חקלאית.

בכתב האישום הראשון, שהוגש לבית משפט השלום בנתניה, הואשמו שני תושבי פרדס חנה: רפיק **** (56) ורנאט ***** (38). מחקירת המשטרה עלה כי ב-14.12.22, בשעת צהריים, קיבל מנהל מטעים בקיבוץ משמר השרון חומרי הדברה שרכש ואשר היו מחולקים ל-22 שקיות במשקל כולל של 110 קילוגרמים, כששווי הסחורה הינו 5,000 שקלים.

הסחורה הונחה במשטח הסמוך למחסן במתחם בריכות הדגים של הקיבוץ. מכתב האישום עולה כי ב-15 בדצמבר, בשעת צהריים, הגיעו הנאשמים למקום ברכבו של אחד מהם, נטלו את חומרי ההדברה, העמיסו אותם אל הרכב ונסעו מהמקום.

לאחר השלמת החקירה, שכללה גביית עדויות, הועבר התיק לתביעה המשטרתית שהגישה לפני ימים אחדים כתב אישום נגד שני הנאשמים בגין עבירות של הסגת גבול פלילית וגניבה. משפטם של השניים עתיד להתחיל בחודש נובמבר.

בתוך כך, במקרה אחר, הוגש כתב אישום לבית משפט השלום בחדרה. מי שהועמד לדין הוא מיכאל ***** (49) מחדרה, לו יחסה התביעה המשטרתית עבירות של הסגת גבול וגניבה חקלאית. מחקירת המשטרה עולה כי ב-7.12.22 הנאשם הסיג גבול לשטח חקלאי מגודר בקיבוץ מגל שבמועצה אזורית מנשה. השטח הינו בבעלות תושב הקיבוץ ושימש אותו לצורך גידול מטעי פרי מסוג אבוקדו.

מכתב האישום עולה כי הנאשם נכנס באמצעות רכב אל השטח החקלאי, כשהוא מצוייד בשני שקים במטרה לבצע גניבה. מהחקירה עלה כי הנאשם קטף אבוקדו במשקל כולל של כ-12 קילוגרמים והכניס אותם אל תוך השקים שהביא עמו. בכתב האישום צוינה הערכה כי שווי הגניבה נאמד ב-240 שקלים.
מועד תחילת משפטו של הנאשם טרם נקבע.

זו התוכנית של עיריית אור עקיבא למלחמה בהצתות הרכבים המתגברות

בעקבות אירועי ההצתות האחרונים, ובהמשך לפגישת ראש עיריית אור עקיבא, מנהל אגף הביטחון בעיר ומנהל הרשות לביטחון קהילתי עם צמרת תחנת משטרת חדרה וגורמי מודיעין, התלווה ראש העיר אל סיורי הביטחון שהתקיימו אתמול בלילה בעיר, על מנת להיות עם אצבע על הדופק בנוגע לפעילות שנעשית בתחום – על מנת למגר את התופעה.

בין היתר, התקיים בסיור ביקור אצל מפעילי רחפנים אשר מסיירים בעיר ומאתרים פעילויות חשודות בזמן אמת. הרחפנים המשוכללים כוללים “ראיית לילה”, מה שמקל על עבודת האיתור במקרים רבים וניטור שטחים רבים יותר בזמן קצר.

ראש העיר ציין כי פונקציית רחפנים כזו חשובה מאוד לעיר וכי זה שעד היום היא לא הוקמה, היא בבחינת טעות. כעת תפעל העירייה על מנת להביא רחפן (ואף יותר) שכזה לפעילות סדירה במקרים שידרשו לכך ובסיטואציות המצריכות עוד עיניים מלמעלה. הרחפן יצוות לשיטור העירוני, והצוותים יעברו הכשרה לכך.

לידיעה המלאה

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
1 .
Inline Feedbacks
View all comments
Anonymous
Anonymous
04/10/2023 09:50

כל גנב לכלא ללא קשר לשווי הגניבה

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן