Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מלחמת הפיצות במרכז המסחרי בכרכור בעיצומה: “הייתי בשוק, חזירות”

מלחמת הפיצות במרכז המסחרי בכרכור בעיצומה: “הייתי בשוק, חזירות”

תושבי פרדס חנה כרכור שהגיעו למתחם 'פוליצר' בשכונת יובלים לאחרונה, נדהמו לראות כי לצד פיצה רום נפתח סניף פיצה של 'פאפא ג'ונס'. הנושא גרר לא מעט תגובות חריפות, בהן ביקורת על התנהלות המתחם. "למה להרוס פרנסה ולהכניס שתי פיצות במתחם כזה קטן?", אמרו תושבים

מה קורה כשאתה מגיע לאכול את הפיצה האהובה עליך ומגלה לפתע כי לצדה נפתחה פיצה מתחרה? על השאלה הזו התקשו לענות לא מעט תושבים, שהגיעו כהרגלם למרכז המסחרי ‘פוליצר’ בשכונת יובלים בכרכור.

לצד ‘פיצה רום’ הוותיקה והמוכרת, גילו כי נפתח סניף פיצה של רשת ‘פאפא ג’ונס’. חשוב לציין שהתלונות הרבות בנושא לא נוגעות ספציפית לרשת ‘פאפא ג’ונס’, אלא לעובדה שבמתחם עסקים קטן יחסית היה מי שמצא לנכון לאפשר את קיומן של שתי פיצות מתחרות.

“פתאום ראיתי שתי פיצות.. זה עצוב ממש שמנהל המתחם נותן לזה לקרות. להרוס ככה פרנסה של עסק פרטי ולהביא רשת? למה??!!”, זעק תושב בקבוצה שכונתית ברשתות החברתיות. התגובות הזועמות לא איחרו להגיע. בין השאר נכתב כי “גם אני הייתי בשוק. מתחם כזה קטן ושתי פיצות? חסר מה להביא?”; “לתמוך ולקנות רק בוותיק והטוב”.

תגובות נוספות וחריפות יותר ביקרו את התנהלות הנהלת המתחם וגרסו על “חזירות”. “זה מהלך שיפגע בשני העסקים ויוביל לבסוף לסגירה של אחד מהם”. תושב נוסף הגיב: “פשוט ביזיון. אני בעד שוק חופשי ותחרותי אבל כאן עשו עוול לעסק חדש שפתח לא מזמן ונותן שירות טוב ואדיב ללקוחות. נמאס מהדורסנות”.

בהקשר זה, חשוב להדגיש כי כבר בתחילת השנה דיווחו אנשי המתחם על הכוונה להעלות את דמי השכירות במקום, מה שסיכן את המשך קיומם שלחלק מהעסקים במקום. הפעיל החברתי ותושב המושבה, ארז אריאב, החתים אז מאות תושבים על עצומה במטרה לתמוך בעסקים המקומיים ואף שוחח אישית בנושא עם בעלי המתחם במטרה שיתחשב בבעלי העסקים בכל הנוגע לשכירות.

צילום מסך
עוד חדשות פרדס חנה-כרכור במגדלור ניוז >>
בן 49 מכפר סבא הגיע לפרדס חנה, הסתבך בקטטה קשה ומת מפצעיו ב’הלל יפה’
מנפלאות הכדור: על הקשר המרגש בין קבוצת הכדורגל הספרדית לפרדס חנה-כרכור
העונש לתושב פרדס חנה שהתחבא במחסן וחיכה שסופר ‘רמי לוי’ בביג ייסגר כדי לגנוב מהקופות

לדברי אריאב, בשיחה בין השניים הבהיר בעל המתחם כי לא ייסגר עסק במתחם רק בשל מחירי השכירות. כעת נראה כי עם התוספת המקוממת בדמות רשת פיצה מתחרה, יש לפחות לאחד מבעלי העסקים במקום דאגות לא פחות משמעותיות. בתגובה משלו קבל אריאב על המהלך וכתב כי מדובר בבושה וזלזול בלקוחות של בעל המתחם. מעניין יהיה לראות אם ינסה לפעול שוב בנושא למען חיזוק העסקים המקומיים בפרדס חנה כרכור.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
3 .
Inline Feedbacks
View all comments
אנונימי
אנונימי
12/09/2023 13:14

לא רואה שום בעיה בזה אין חוק שאוסר את זה ותחרות זה דבר טוב

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן