Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

אושרה סופית תוכנית המתאר של קיסריה 2035: הכפלת התושבים והוספת מאות חדרי מלון

הוועדה המחוזית חיפה דחתה את התנגדויות התושבים מקיסריה ושדות ים שהסתייגו מצפיפות הבנייה ומ”פגיעה באופי היישוב” ● תוכנית המתאר אושרה והיא צפוייה לצאת לדרך בסיומה יתווספו כ-1,600 יחידות דיור ו־670 חדרי מלון

למרות ההתנגדויות – התוכנית להרחבת קיסריה אושרה: הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה חיפה, נתנה אור ירוק לתוכנית המתאר היישובית, שצפויה להכפיל את מספר התושבים בקיסריה למעל 12 אלף תושבים עד לשנת 2035.

התוכנית כוללת 1,600 יחידות דיור בנוסף ל־2,500 היחידות המאושרות כבר היום. סך הכל מדובר בתוספת של מעל 4,100 בתי מגורים.

בנוסף, בתוכנית ישנם 670 חדרי מלון (2,750 סך הכל) בשדרת תיירות חדשה ו־5,000 מ”ר שטחי מסחר בנוסף ל־13 אלף מ”ר הקיימים היום.

את התוכנית יזמו החברה לפיתוח קיסריה והמועצה האזורית חוף הכרמל. היא מכילה שטח בן 12 אלף דונם, בין כביש 2 ממזרח עד הים ממערב, ובין ג’יסר א־זרקא מצפון עד חדרה מדרום, ומגדילה את הצפיפות ביישוב.

לתוכנית היו לא מעט מתנגדים, בהם ועד תושבי קיסריה, שטען כי התוכנית לא טובה ותביא לשינוי “דרמטי” באופי היישוב, ו”מתחמי המלונאות מסכנים ופוגעים משמעותית באורח החיים התקין לילדי ותושבי היישוב”. החשש הוא כי קיסריה תאבד מהצביון הכפרי שלה עם הוספת התושבים ויחידות הדיור הרבות.

קראו גם:
תוכנית המתאר של קיסריה מתקדמת, בתכנון: 5 בתי מלון חדשים ותוכנית תיירות בשילוב חוף הים

בנוסף, גם קיבוץ שדות ים התנגד וטען לפגיעה במשאבי הקיבוץ לטובת הרחבת קיסריה הגובלת עמו.

מתכננת מחוז חיפה במינהל התכנון ליאת פלד, אמרה כי “זו בשורה ליישוב בפרט ולמרחב קיסריה בכלל. התוכנית מאפשרת מימוש חזון היישוב ואיזון מיטבי בין צורכי היישוב ושמירה על אופיו וייחודו לצד שימור ערכי סביבה, מורשת וטבע בהם היישוב משופע. התוכנית תאפשר עתודת מגורים נרחבת ופיתוח של שטחי תיירות רבים”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

היום: ישיבת מועצה חגיגית ראשונה לאחר הבחירות באור עקיבא | תועבר בשידור חי כאן אצלנו

הישיבה הראשונה תחל בשעה 18:00 ובה יישאו דברי ברכה ראש העיר הנכנס שמחה יוסיפוב, חברי המועצה יצהירו אמונים ותיערך פרידה מחברי המועצה היוצאים | לאחר מכן, ב-18:30, תחל ישיבה נוספת ובה יידוני חברי המועצה על מספר סעיפים בהם מינוי ממלא מקום וסגנים בשכר ובתואר

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן