Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

29/04/2024 11:01

עזרא ונרי דבאח שעלו לישראל בחודש נובמבר האחרון היישר לאור עקיבא, התראיינו היום לתכניתה של סיון רהב מאיר בקשת 12, לקראת חג שביעי של פסח. 

השניים שנולדו במקסיקו וחוגגים לראשונה את פסח בישראל סיפרו כי באו לתקופה של 4 חודשים לפני הקורונה לישראל, אך בעקבות הנגיף העולמי, טסו חזרה למדינתם – ועשו עלייה ב-1.11.2023 האחרון, הפעם לאחר פרוץ מלחמת “חרבות ברזל”.

צפו בראיון ששודר בקשת 12 >> 

בחודש יולי 2022 פרסמנו על עלייתם הצפויה של 13 משפחות מדרום אמריקה לאור עקיבא, זאת במסגרת מיזם שיזם אל”מ (במיל.) גולן ואך, ובשיתוף פעולה של מספר גורמים, בהם של הרב צבי אלון, תושב אור עקיבא ששימש בעברו כרב היישוב קיסריה.

אל”מ ואך הוא מפקד יחידת החילוץ וההצלה של פיקוד העורף. במסגרת הפרויקט יחד עם צוותו הם מלווים את קבוצת העלייה שנה לפני העלייה ושנה אחריה. “בקיץ 2022 עלו 50 משפחות, סך הכול 265 איש: 13 משפחות מדרום אמריקה לאור עקיבא, ליצור שם קהילה חדשה של דוברי ספרדית. 37 משפחות מצרפת נקלטו בעיקר בירושלים, בברוכין ובנהריה. זו רק ההתחלה. אם המודל יצליח, החלום הוא להעלות כך שכונות שלמות בארצות הברית”, צוין אז.

תאונה שנייה בתוך פחות משבוע: מה קורה בצומת הזה בשכונת אור ים באור עקיבא? [📸]

תאונת דרכים אירעה הערב (מוצ”ש, 27.4) בצומת הרחובות השולמית-הדודאים בשכונת אור ים באור עקיבא. לא דווח על נפגעים אולם נזק נגרם לכלי הרכב.  התאונה מצטרפת לתאונה נוספת שאירעה אך לפני

קרא עוד »

פיגוע ירי בעמק חפר: בנס לא היו נפגעים במטח משטחי הרשות [📹]

המחבלים שפתחו באש אף פרסמו תיעוד של הירי מטול כרם לעבר בת חפר | ראשת המועצה האזורית עמק חפר גלית שאול: “האירוע הזה מוכיח את הדחיפות לבצע את מה שאנו דורשים: חיזוק קו התפר, כולל יישובי הקו השני, בין היתר על ידי הקמת אזור חיץ שימנע התקרבות לשטחנו”

קרא עוד »
דילוג לתוכן