Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

16/05/2024 01:27

המסעדה הזו הפכה למוסד קולינרי מוכר ששמו נישא למרחוק והשבוע זכתה שיפודיית “בן חמו” בתואר נוסף: אחת מ-20 השיפודיות הכי טובות בישראל על פי האתר “מאקו”. יחד איתה, זכה מותג אוכל מוכר לא פחות – “שיפודי דובי” בגבעת אולגה, חדרה. 

בביקורת ב”מאקו” נכתב על “שיפודיית בן חמו” שנצאת ברחוב הנשיא, ברחבת העירייה כי “בן חמו היא לא שיפודייה קלאסית, אלא משהו שבין מסעדה מרוקאית פנסית למסעדת בשר משפחתית. היא נפתחה לפני עשרים שנה ושייכת למשפחת קצבים עם ותק של שישים שנה.

“אז מה מיוחד פה? חוץ מהבשר, פלטת הסלטים כאן שמה דגש על המטבח המרוקאי: סלט גזר מדהים, סלט זיתים, חצילים עם עגבניות, סלט סלק מעולה וגם סיגרים ממולאים בבשר. האוכל מוגש בכלים מרוקאיים והקוסקוס מגיע לשולחן בטאג’ין.

צילומי מסך: מתוך האתר “מאקו”

“לימור בן חמו מנהלת את המסעדה כבר 15 שנה והיא מפקדת על צבא קטן של מלצריות, אבל את הלקוחות הקבועים משרתת בעצמה. בגזרת הבשר יש נקניקיות מרגז שמכינים במקום (69 שקלים), טחול ממולא בחלקי פנים (99 שקלים), קציצה מרוקאית מיוחדת, לאמיצים יש גם אשכים ולב עגל, ולמתפנקים – שיפוד כבד אווז וצלע טלה (195 שקלים).

כאמור, בחדרה קיימת מזה שנים מסעדת שיפודי אולגה דובי וסימו, בגבעת אולגה. “מסעדת שיפודי אולגה ממוקמת במרכז מסחרי קטן, שבו הזמן כאילו עצר מלכת אי שם בשנות ה-80”, ממליצים במאקו לכל בית ישראל.

“מבחר הסלטים צנוע כי הבמה כולה שייכת לבשר – הטעים והעסיסי בצורה בלתי נתפסת, שהאחים סימו ודובי צולים בעצמם. על השולחנות מפות מנייר ועליהן תוספות חובה כמו בצל טרי, טחינה, ירק, עמבה וחריף, וגם עגבנייה ופלפל ירוק חריף חרוכים על הגריל. השיפודים (פה הם עדיין מכונים שישליקים) מגיעים בזוגות: על שתי יחידות הודו, לבבות עוף, כבד או לב עגל תשלמו 60 שקלים; זוג שיפודי פרגית עולים 66 שקלים; וזוג שיפודי שקדי עגל 90 שקלים”.

 

 

דילוג לתוכן