Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

04/05/2024 09:23

עורך דין, פוליטיקאי  וכעת גם סופר: חבר מועצת העיר חדרה לשעבר, עו”ד אוהד מרחב, השיק החודש את ספרו הראשון – ‘מקדים את זמני  ומאחר’. בספר 27 פרקים עם שמות לא שגרתיים  ומסקרנים במיוחד  כמו:  ‘ממנטו מורי’, ‘והיא עוד עונה לשם  תקוה’, ‘א שיינע מייסע’,  ‘הציור שלא הספקתי לצייר’ ועוד.

פרקי הספר עוסקים בנושאים אוניברסליים ומעלים שאלות קיומיות ופילוסופיות . זאת, דרך סיפורים אישיים , מחקרים מעולמות הפסיכולוגיה, דוגמאות מן ההלכה ועוד שלל תובנות. מה שמייחד את הספר הוא כתיבתו השנונה של מרחב, המאופיינת בחדות מחשבה עם קלילות הומוריסטית, שמצליחה להאיר גם נושאים ‘רציניים’ מאד בצורה ייחודית.

אוהד מרחב (43), תושב העיר ואב לשלושה ,כיהן כחבר מועצת העיר חדרה כ-10 שנים (בין היתר, תוך שת”פ עם חברת המועצה לשעבר חדוה יחזקאלי) ובשנת 2018 אף התמודד על ראשות העיר. עם ההפסד במירוץ לראשות, הכריז כי הוא פורש מן החיים הפוליטיים. בספרו הרבגוני יש פרק שמתייחס בין היתר ,גם לחלקו בפוליטיקה המקומית ונושא את השם ‘אני טקסט פוליטי’:  “סיפרתי שם, על המסע שלי בפוליטיקה המקומית ותיארתי אותה כ’חיידק רדום’, שאני מקווה שיישאר בקומה”.

מרחב הגדיר את הספר כ”אסופה מבולגנת של דברים שסידר בראשו ותמצאו בו בין היתר ציטוטים מרחיבי דעת של אפריים קישון, לצד דוגמאות מטולסטוי, ואמירות של צ’ה גווארה לצד הסברים מהגמרא”, מה שהופך את הספר למתנה מקורית ומושלמת  לכל אנשי הספר וחובבי הדעת ובעצם לכל אחד.

את ספר הביכורים שלו, כתב לאחרונה, אחרי שהשתעשע עם המחשבה זמן רב: “אני כותב פה ושם ברשתות החברתיות על כל מיני אירועי יום יום ומביא את הפרשנות שלי למציאות שלנו. מתישהו , התחלתי לזהות את ההיבט הטיפולי שיש לכתיבה בעבורי והחלטתי לקחת את זה צעד קדימה ולהפוך את המחשבות לספר”, הסביר.

הוא מוסיף: “מרגע שהתחלתי לכתוב, הכתיבה פשוט זרמה ממני בטבעיות. במסגרתה יצאו ממני דברים שעוסקים בטראומות וחוויות, ברגעי אושר ובתהיות. הספר מדבר לכולם כי הוא עוסק בנושאים שמדברים לכול אחד כמו: הזמן המוגבל שיש לנו, מוות, ייעוד החיים, מזל, יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא ורבים אחרים .הוא גם מעורר את הקורא לשאול שאלות, אבל בדרך מתוחכמת, דרך נסיון החיים שלי”.

______________________________
מקדים את זמני ומאחר- מאת אוהד מרחב

הוצאת ניב
215 עמודים

שריפה פרצה במבנה נטוש בחדרה

כונן איחוד הצלה דיווח הלילה כי ברחוב יגאל בשכונת בית אליעזר בחדרה, פרצה שריפה במבנה נטוש.  כבאות והצלה חדרה הוזעקה למקום, לא נמסר על נפגעים בשריפה.

קרא עוד »
דילוג לתוכן